Nieuwe vriend beetje afstandelijk na superfijne tijd

21-02-2020 16:55 47 berichten
Hoi allemaal!

Help me even, want misschien denk ik teveel na. Ik heb een nieuwe vriend met wie het geweldig is. Hij is echt heel lief. Zegt dat ik ontzettend veel voor hem beteken, dat ik in zijn hart zit. Dat hij me niet kwijt wil, dat het magie tussen ons is. We hebben echt een hele fijne connectie. Kletsen superveel, seks is geweldig. Echt een soort hele fijne verbintenis. Elkaars vrienden en familie net ontmoet en dat past ook fijn. Maar nu het volgende:
We zien elkaar zo'n 2 a 3 avonden per week en dan een dag. Het is dan superfijn en leuk. Hij doet lief, kletst veel, we lachen veel. Veel knuffelen etc. Maar altijd daarna, als hij weer thuis is, lijkt het of hij weer een beetje lauwtjes is. Hij appt niet heel veel, maar als hij appt wel lieve dingen. Kortere appjes, niet veel vragen, reageert wel maar niet zo uitgebreid. Na 1 a 2 dagen lijkt hij weer warmer te worden en is hij weer superlief en enthousiast.
Ook ben ik degene die 8 van de 10 keer een nieuwe afspraak regelt (ik heb ook de drukkere agenda, hij studeert nog en heeft het vrij rustig.). Vaak net als ik me een beetje 'zorgen' begin te maken appt hij iets liefs maar soms appt hij ook pas savonds laat iets leuks of een 'slaap lekker'.
Is dit 'des man' of kan het iets betekenen (misschien ook dat ik gewoon moet ontspannen).
anoniem_63f329ae53446 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 16:57
5.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-02-2020 17:16
Oh god is het weer zo eentje
.
Zucht :(
Ik begrijp niet goed wat het probleem is. Je ziet hem al heel vaak en hebt ook nog contact tussendoor. En je hebt hem net? Wil je eigenlijk liever samenwonen?
Ik zag mijn exen alleen in het weekend en soms een avondje doordeweeks. En dan konden we heerlijk toeleven naar het volgende weekend. Mannen leggen de focus na een date op andere dingen. Vrouwen vaak ook. Ik wel iig. Je werkt, je doet dingen. Je bent verzadigd en weet dat je hem weer zult zien.
Het is wat anders als hij je compleet negeert en je alleen elke 2 weken wil zien.
Alle reacties Link kopieren
Julus hier ook, ik zie het probleem ook niet...

Niet ongerust zijn TO en zeker niet naar hem uitspreken, niet aantrekkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je te moeilijk denkt en doet. Ga er niet te erg op letten want je maakt het kapot zo op deze manier.
Wel vreemd dat je iedere keer de man van je leven onrmoet. Doe maar rustiger aan met de nieuwe liefdes je bent te snel en dan loop je te hard en daar gaat het verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Meestal neemt een van de twee het initiatief en als die ene dat eenmaal doet verandert dat meestal niet. Het zijn patronen die zich ontwikkelen. Gaat de ene meteen het huishouden doen dan zal hij of zij dat wel leuk vinden. Bemoeit de ander zich nooit met andermans geld dan zal dat later ook wel zo gaan. Verzorgt hij de sociale contacten dan is dat fijn voor degene die dat minder makkelijk doet, enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Aan wie zou het toch liggen, TO, dat je telkens zulke topics opent?

Denk dat daar maar 1 antwoord op is.
Alle reacties Link kopieren
Miertjebel schreef:
21-02-2020 17:00
Ja, het is denk ik heel subtiel. Net even korter reageren dan anders. Minder vaak appen. Tot laat savonds wachten om iets te appen ipv 'smorgens of smiddags.
Nou dan denkt hij: : "hehe, het hoeft even niet want zij doet het". "Gisteren kwam ze naar me toe dus gelukkig houdt ze van me en hoef ik dus nu niet te appen".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij moet gewoon de 1e paar dagen bijkomen van de seks en dan begint het weer te kriebelen en hoppakee, uitgebreide appjes ;)
Alle reacties Link kopieren
Denk dat hij gewoon niet zo'n apper is. Je kan het er met hem er over hebben als je er heel erg mee zit, maar het zou geen probleem moeten zijn...
Waarom is het altijd aan het begin van het verhaal helemaal geweldig en fantastisch, om daarna te lezen dat het helemaal niet zo geweldig en fantastisch is.
lise1985 schreef:
21-02-2020 19:47
Waarom is het altijd aan het begin van het verhaal helemaal geweldig en fantastisch, om daarna te lezen dat het helemaal niet zo geweldig en fantastisch is.
Omdat de situatie echt niet zo geweldig is of omdat de TO dingen ziet/aannames doet die er niet zijn.

In deze situatie ga ik uit van het laatste.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
21-02-2020 20:33
Omdat de situatie echt niet zo geweldig is of omdat de TO dingen ziet/aannames doet die er niet zijn.

In deze situatie ga ik uit van het laatste.
Dit inderdaad. Ik zie in dit verhaal helemaal geen dingen die het allemaal niet zo geweldig maken. Als ze elkaar net gezien hebben, appt hij minder. Nou en. Waarschijnlijk denkt hij gewoon: we hebben elkaar net gezien, dus ik app vanavond wel. Lijkt me geen rode vlag verder.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
viva-amber schreef:
21-02-2020 17:13
Ik vind het op zich ook wel bijzonder dat je 5x per jaar de man van je leven ontmoet maar dat er altijd iets aan te merken valt op zijn manier van aandacht geven aan jou.
:HA:
Luci_Morgenster schreef:
21-02-2020 17:15
Sommige mensen moeten even bijtrekken van sociale interactie. Ik ben daar een van. Hoe leuk de ander ook is, ik ben kapot na een paar dagen samen met wie dan ook. Dat ge-ap is dan al te veel. En gezeur erover al helemaal.

En als hij met jou is kan hij misschien bepaalde dingen niet doen, die hij dan doet als je er niet ben, dus wat ook nog drukker.

Je maakt problemen die er waarschijnlijk niet anders niet zouden zijn.
Nou dit, ik word al moe als ik je OP lees. Je lijkt Truus de Mier wel, tuuttuuttuuttuut. Pffff....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er maar niet druk om maken, want over twee maanden heb je vast weer een ander.
Hij studeert dus nog? Hoe serieus is de relatie, want ik kan mij ook voorstellen dat deze student lekker aan het rondshoppen is. Is het de bedoeling dat hij jou trouw blijft?
Waar heb je hem leren kennen? Weer zo’n geval via Tinder? Als dat het geval is, dan zou ik de relatie nog maar niet te serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend wel.
Ik denk dat hij niet lauw reageert. Hij heeft je gewoon net gezien en na 2/3 dagen denkt hij: ik wil je weer zien! Ik denk ook niet na 1 dag al, wat mis ik mijn man!! Na 3 dagen wel....
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
21-02-2020 18:06
Aan wie zou het toch liggen, TO, dat je telkens zulke topics opent?

Denk dat daar maar 1 antwoord op is.
Gaan alle topics van to over dezelfde knakker?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
24-02-2020 10:09
Gaan alle topics van to over dezelfde knakker?
Nee, dat geeneens maar de vragen/onderwerpen blijven hetzelfde. Vandaar ook mijn vraag :)
TO komt toch niet meer reageren.
Luci_Morgenster schreef:
24-02-2020 11:30
TO komt toch niet meer reageren.
Denk het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
24-02-2020 11:26
Nee, dat geeneens maar de vragen/onderwerpen blijven hetzelfde. Vandaar ook mijn vraag :)
To werkt het hele korps door?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven