nog maar net aan het daten en nu al vier maanden uit elkaar
woensdag 4 november 2009 om 14:31
Een tijdje terug had ik hier een topic geplaats over dat ik zo onzeker was over een jongen die ik had ontmoet. Ik kon het topic niet meer vinden dus nu maar even bij deze: alles is goed gekomen tussen ons
Dat klinkt dus allemaal heel leuk maar helaas is de waarheid even wat anders. Hij is nu namelijk voor vier maanden op reis. Die reis was al geboekt voordat hij me kende en omdat het allemaal nog heel pril is tussen ons (we hebben wel gezegd dat we elkaar heel leuk vinden, maar het is niet officieel 'aan' tussen ons) is het een heel raar gevoel dat hij nu weg is.
4 maanden is niet niks, en misschien ontmoet hij daar wel iemand die hij leuker vindt dan mij (jawel, de onzekerheid speelt weer op) of hij is vergeten hoe leuk het was als wij samen afspraken na al die tijd. Hij is nu langer weg dan we elkaar kennen en dat is toch wel heel erg vreemd. Aan de ene kant wil ik alles horen over hoe hij het daar heeft, maar aan de andere kant wil ik me ervoor afsluiten en afleiding zoeken en hem uit mijn hoofd zetten. Dan zien we straks wel weer verder. Maar het lukt me nog niet zo goed om daar mijn draai in te vinden.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of zijn er tips voor mij?
Dat klinkt dus allemaal heel leuk maar helaas is de waarheid even wat anders. Hij is nu namelijk voor vier maanden op reis. Die reis was al geboekt voordat hij me kende en omdat het allemaal nog heel pril is tussen ons (we hebben wel gezegd dat we elkaar heel leuk vinden, maar het is niet officieel 'aan' tussen ons) is het een heel raar gevoel dat hij nu weg is.
4 maanden is niet niks, en misschien ontmoet hij daar wel iemand die hij leuker vindt dan mij (jawel, de onzekerheid speelt weer op) of hij is vergeten hoe leuk het was als wij samen afspraken na al die tijd. Hij is nu langer weg dan we elkaar kennen en dat is toch wel heel erg vreemd. Aan de ene kant wil ik alles horen over hoe hij het daar heeft, maar aan de andere kant wil ik me ervoor afsluiten en afleiding zoeken en hem uit mijn hoofd zetten. Dan zien we straks wel weer verder. Maar het lukt me nog niet zo goed om daar mijn draai in te vinden.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of zijn er tips voor mij?
woensdag 4 november 2009 om 14:35

woensdag 4 november 2009 om 14:45
Een goede vriendin is zes maand weggeweest toen ze net 3 weken een relatie had.. Ze hebben afgesproken op elkaar te wachten en terwijl ze daar zat HEEL VEEL geskyped. HIj is er ook op vakantie geweest.. Toen ze terugkwam is ze maar meteen bij hem ingetrokken en ze hebben het nu alweer een hele tijd leuk met elkaar en hebben het al over kindjes 
Het kan dus ook juist een periode zijn om alles voor jezelf op een rijtje te zetten, en er juist achter te komen hoe vreselijk gek je op elkaar bent!

Het kan dus ook juist een periode zijn om alles voor jezelf op een rijtje te zetten, en er juist achter te komen hoe vreselijk gek je op elkaar bent!
woensdag 4 november 2009 om 15:20
Ik ben 4 maanden op reis gegaan toen mijn vriend en ik net aan het daten waren. We hadden niet zo extreem veel contact onderweg (eens per 2 a 3 weken een mailtje) want ik wilde niet met 1 been in NL blijven staan. Maar vanaf het moment dat hij me na die 4 maanden op het vliegveld op kwam halen, waren we schier onafscheidelijk.
woensdag 4 november 2009 om 16:13
Ik heb dit ook meegemaakt; we hadden 2,5 maand iets toen ik voor 5 maanden weg ging. Na héél veel bellen is hij de laatste twee weken nog langs gekomen voor een vakantie. Bij terugkomst stonden mijn ouders ons op te wachten; die had ik toch ook maar eens geinformeerd over dit vriendje
We zijn nu na 4,5 jaar nog steeds samen, en in de tussentijd is hij ook nog eens vijf maanden weg geweest...
We zijn nu na 4,5 jaar nog steeds samen, en in de tussentijd is hij ook nog eens vijf maanden weg geweest...
woensdag 4 november 2009 om 17:02
Ik ben ook eens 4 maanden geweest, terwijl ik net begon met daten. Biggest mistake of my life, omdat ik nog heel erg met NL bezig was en niet volop kon genieten van mijn reis. Toen ik terugkwam was het 4 maanden later uit. Superzonde. Ik was misschien wel langer weggeweest als ik geen relatie had gehad.
woensdag 4 november 2009 om 17:13
4 maand is niet het einde van de wereld lijkt me.
Als het echt klikt en de vlinders zijn er, dan overleeft jullie relatie dat wel.
Bovendien leven we in een virtuele wereld hé, waar afstanden minder en minder van belang zijn.
Er is Internet (MSN / Skype / mail), er zijn GSM's / telefoon, gewoon regelmatig contact houden, en elkaar laten weten dat je er nog voor elkaar bent.
Als het echt klikt en de vlinders zijn er, dan overleeft jullie relatie dat wel.
Bovendien leven we in een virtuele wereld hé, waar afstanden minder en minder van belang zijn.
Er is Internet (MSN / Skype / mail), er zijn GSM's / telefoon, gewoon regelmatig contact houden, en elkaar laten weten dat je er nog voor elkaar bent.
zondag 8 november 2009 om 11:20
Bedankt voor al jullie leuke reacties! Fijn om te horen dat mijn verhaal herkenbaar is en dat het vaak ook allemaal is goedgekomen met jullie relaties! Laten we hopen dat dit bij mij ook het geval is. Hij is nu een week weg en ik heb hem één keer gesproken via skype maar het tijdsverschil is ook een beetje onhandig, en ik vond het eerlijk gezegd ook wel moeilijk om zijn stem te horen en dan weer te beseffen dat hij zolang weg is. Maar ik ben nu al een stuk positiever geworden.
vrijdag 13 november 2009 om 10:04
pfieuw.., Ik ben heel blij om dit te horen. Straks heb ik 2,5 maand met mijn vriend als ik richting oostenrijk vertrek om daar skiles te geven. Het is heel leuk en ik wil hem voorlopig nog niet kwijt, kan er nu al verdrietig van worden als ik bedenk dat ik hem dan zo'n lange tijd niet zie. Jullie geven me weer moed