Nog niet klaar voor sex
woensdag 10 september 2008 om 20:11
Hoi,
Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,
Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.
Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,
Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.
En het is niet het allerbelangrijkste.
Maar alleen snapte ik het niet helemaal.
Ik wacht wel gewoon rustig af verder.
Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,
Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.
Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,
Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.
En het is niet het allerbelangrijkste.
Maar alleen snapte ik het niet helemaal.
Ik wacht wel gewoon rustig af verder.
Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
woensdag 10 september 2008 om 20:14
uhh, omdat ze zich nog niet klaar voelt om (met jou) te sexen?
Redenen waarom ze daar nog niet klaar voor is kunnen heel erg uiteenlopen en alleen door haar worden uitgelegd.
Vraag het haar op een moment dat er geen sexuele spanning is en geef duidelijk aan dat jij wilt wachten maar je de achterliggende reden interessant vindt.
Redenen waarom ze daar nog niet klaar voor is kunnen heel erg uiteenlopen en alleen door haar worden uitgelegd.
Vraag het haar op een moment dat er geen sexuele spanning is en geef duidelijk aan dat jij wilt wachten maar je de achterliggende reden interessant vindt.
woensdag 10 september 2008 om 20:23
Misschien weet ze het zelf niet eens. Sommige dingen daar ben je gewoon nog niet klaar voor, of dat nou seks, trouwen of kinderen krijgen is. Dan kun je wel willen dat het anders is of diepere redenen zoeken, maar feit is dat het gewoon is zoals het is: ze is er niet klaar voor.
Als jij daar niet mee uit de voeten kunt, dan ben je dus wel uit op seks. Dat geeft niet verder, dat lijkt me een vrij gezonde reactie, maar ontken het dan niet. Je wilt toch seks met haar?
En zij dus nog even niet met jou. Dus dan moet je even wachten.
Als jij daar niet mee uit de voeten kunt, dan ben je dus wel uit op seks. Dat geeft niet verder, dat lijkt me een vrij gezonde reactie, maar ontken het dan niet. Je wilt toch seks met haar?
En zij dus nog even niet met jou. Dus dan moet je even wachten.
woensdag 10 september 2008 om 20:39

woensdag 10 september 2008 om 20:53
Eh..als je het al raar vindt om te vragen of ze maagd is dan heb ik slecht nieuws voor je. Het is namelijk niet ongebruikelijk om ook de volgende vragen te stellen aan je partner:
- welke voorbehoedsmiddelen zullen we gebruiken?
- heb je wel eens een SOA gehad?
- wat vind je lekker?
- ben je wel eens vreemd gegaan?
- iew, wat heb je daar, doet dat pijn?
Ik zeg: sterkte!
- welke voorbehoedsmiddelen zullen we gebruiken?
- heb je wel eens een SOA gehad?
- wat vind je lekker?
- ben je wel eens vreemd gegaan?
- iew, wat heb je daar, doet dat pijn?
Ik zeg: sterkte!
woensdag 10 september 2008 om 20:54
Ik zou er toch proberen met haar over te praten. Als het goed is moet dat kunnen als je een relatie hebt. Probeer het zeker niet op te dringen, dan gaat ze dingen tegen haar zin doen, en dat wil je hopelijk niet.
Geef het tijd, stel haar op haar gemak en doe het gewoon rustig aan. Laat haar het moment bepalen wanneer ze er wel klaar voor is.
Succes!
Geef het tijd, stel haar op haar gemak en doe het gewoon rustig aan. Laat haar het moment bepalen wanneer ze er wel klaar voor is.
Succes!
...
woensdag 10 september 2008 om 20:58
quote:elninjoo schreef op 10 september 2008 @ 20:52:
Vind het overigens best raar dat 'n 24jarige met seks wil wachten als ze verder wel verliefd is.Dat vind ik helemaal niet raar. Waarom zou je direct met iemand het bed delen? Een relatie is niet alleen voor de sex! Ik zou ook eerst een soort vertrouwensband op willen bouwen voor ik verder ging. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn.
Vind het overigens best raar dat 'n 24jarige met seks wil wachten als ze verder wel verliefd is.Dat vind ik helemaal niet raar. Waarom zou je direct met iemand het bed delen? Een relatie is niet alleen voor de sex! Ik zou ook eerst een soort vertrouwensband op willen bouwen voor ik verder ging. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn.
...