Nog niet klaar voor sex

10-09-2008 20:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,

Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.

Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,

Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.

En het is niet het allerbelangrijkste.

Maar alleen snapte ik het niet helemaal.

Ik wacht wel gewoon rustig af verder.

Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
Ik denk, omdat ze er nog niet klaar voor is.
Vraag het haar, dan weet je het !
Omdat ze nog niet klaar is voor seks? Gokje?
uhh, omdat ze zich nog niet klaar voelt om (met jou) te sexen?

Redenen waarom ze daar nog niet klaar voor is kunnen heel erg uiteenlopen en alleen door haar worden uitgelegd.

Vraag het haar op een moment dat er geen sexuele spanning is en geef duidelijk aan dat jij wilt wachten maar je de achterliggende reden interessant vindt.
Waarom vroeg je dat niet aan haar ?

Zij is de juiste persoon om jou daar antwoord op te geven.
Je zegt ' ik snap het wel' en twee zinnen verderop zeg je 'ik snap het niet'. Snap je het nu wél of niet?
Wat een eensgezindheid hier, heerlijk!
Sorry,het is alleen een beetje lastig als iemand met zo een antwoord komt.Niet dat ik uit bent op sex of zo hoor.

Maar vind het wel lastig ff om het te vragen.
Misschien weet ze het zelf niet eens. Sommige dingen daar ben je gewoon nog niet klaar voor, of dat nou seks, trouwen of kinderen krijgen is. Dan kun je wel willen dat het anders is of diepere redenen zoeken, maar feit is dat het gewoon is zoals het is: ze is er niet klaar voor.

Als jij daar niet mee uit de voeten kunt, dan ben je dus wel uit op seks. Dat geeft niet verder, dat lijkt me een vrij gezonde reactie, maar ontken het dan niet. Je wilt toch seks met haar?

En zij dus nog even niet met jou. Dus dan moet je even wachten.
Ja klopt,tis ff wennen omdat het bij me vorige relaties sneller ging,Maar dacht zo van misschien doe ik wat verkeerds of zo.

Maar zal wel niet
Waarschijnlijk omdat haar gevoel dat zegt...
Om ff te wachten bedoel je?
Misschien doe je inderdaad iets verkeerd, misschien ook niet. Je zult het pas weten als jullie er samen over praten. Je kunt jezelf maar beter vroeg in je relatie aanwennen om ook de moeilijke onderwerpen te bespreken. Stommetje spelen kan altijd nog.
Is ze ook nog maagd?
Ja dat weet ik juist niet.

Ze heeft nooit echt een lange relatie gehad.

Alleen 2 vriendjes op de middelbare school.

Ik ga niet vragen aan haar ben je maagd dat is wel raar.
Waarom niet? Dan weet je in elk geval of ze in 't algemeen met seks wil wachten of dat ze met jou nog met seks wil wachten. Vind het overigens best raar dat 'n 24jarige met seks wil wachten als ze verder wel verliefd is.
Praat gewoon met haar erover. Dat lijkt me nou helemaal niet raar, beter dan dat jij je van alles in je hoofd haalt.
Eh..als je het al raar vindt om te vragen of ze maagd is dan heb ik slecht nieuws voor je. Het is namelijk niet ongebruikelijk om ook de volgende vragen te stellen aan je partner:

- welke voorbehoedsmiddelen zullen we gebruiken?

- heb je wel eens een SOA gehad?

- wat vind je lekker?

- ben je wel eens vreemd gegaan?

- iew, wat heb je daar, doet dat pijn?

Ik zeg: sterkte!
Ik zou er toch proberen met haar over te praten. Als het goed is moet dat kunnen als je een relatie hebt. Probeer het zeker niet op te dringen, dan gaat ze dingen tegen haar zin doen, en dat wil je hopelijk niet.

Geef het tijd, stel haar op haar gemak en doe het gewoon rustig aan. Laat haar het moment bepalen wanneer ze er wel klaar voor is.

Succes!
...
Ja, hoor. Heel raar om zoiets te vragen. (????)
quote:elninjoo schreef op 10 september 2008 @ 20:52:

Vind het overigens best raar dat 'n 24jarige met seks wil wachten als ze verder wel verliefd is.Dat vind ik helemaal niet raar. Waarom zou je direct met iemand het bed delen? Een relatie is niet alleen voor de sex! Ik zou ook eerst een soort vertrouwensband op willen bouwen voor ik verder ging. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn.
...
quote:wuiles schreef op 10 september 2008 @ 20:53:

- iew, wat heb je daar, doet dat pijn?

Peas on earth!
Eensch met Queenie.
Nee heb met haar gepraat.

Ze is nog een beetje voorzichtig.Maar ik ken haar nog maar 3 a 4 weken dus mm ach komt wel goed allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven