Nog niet klaar voor sex
woensdag 10 september 2008 om 20:11
Hoi,
Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,
Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.
Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,
Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.
En het is niet het allerbelangrijkste.
Maar alleen snapte ik het niet helemaal.
Ik wacht wel gewoon rustig af verder.
Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,
Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.
Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,
Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.
En het is niet het allerbelangrijkste.
Maar alleen snapte ik het niet helemaal.
Ik wacht wel gewoon rustig af verder.
Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
woensdag 10 september 2008 om 21:21
Joh, ik heb mijn vriend elf jaar geleden ook verteld dat ik de eerste weken zeker geen seks wilde. Redenen: ik wilde hem eerst beter leren kennen, zeker weten dat het hem niet om de seks te doen was, en zelf ook niet overkomen als een type dat snel met mannen het bed in duikt. Ik vond hem namelijk wel zo leuk dat ik er een langere relatie van wilde maken.
woensdag 10 september 2008 om 21:55
Je kent haar nog zo kort. Wees blij dat je vriendin (nog van het bijna zeldzame soort tegenwoordig, geloof ik) iemand is die een beetje zuinig is op zichzelf. Ikzelf vind het ook prettig om in een nieuwe relatie eerst eens de kat uit de boom te kijken. Heb met mijn huidige vriendje een kleine twee maanden gewacht.
Bovendien.... Het is ook heel erg spannend en leuk om voorzichtig steeds een klein stapje verder te gaan? Vond ik juist heel erg leuk! Dat houdt het een beetje spannend.
Maar goed, misschien ben je ook wel haar eerste en speelt dat ook mee.
Geniet ervan!
Bovendien.... Het is ook heel erg spannend en leuk om voorzichtig steeds een klein stapje verder te gaan? Vond ik juist heel erg leuk! Dat houdt het een beetje spannend.
Maar goed, misschien ben je ook wel haar eerste en speelt dat ook mee.
Geniet ervan!
woensdag 10 september 2008 om 23:48
donderdag 11 september 2008 om 00:52
Tegenwoordig hoor ik veel mannen zeggen dat ze het gek vinden dat vrouwen wat langer willen wachten met sex. Blijkbaar is het voor veel mannen normaal dat vrouwen binnen de kortste keren met ze naar bed gaan. Mijn persoonlijke ervaring ermee is dat (foute) mannen houden van jagen, wanneer je je snel 'gewonnen geeft' gaan ze zo weer op jacht naar iets nieuws. Dus naar mijn mening is er niks mis met even kijken of jij niet zo'n foute man bent! (Helemaal als ze echt nog maagd is, ik heb destijds 7 maanden gewacht! ) Daarnaast ben ik het met de rest eens.. in een relatie staat communiceren toch echt in de top 5, praten over sex hoort erbij! Een goede tip tussen de reacties vond ik de kleine stapjes. Leuk, spannend en opbouwend en zij kan dan goed aangeven wanneer ze er wel klaar voor is!
Succes!
Succes!
Still waiting on the world to change
donderdag 11 september 2008 om 13:59
Je laat toch op de eerste date gelijk in alle gaten nemen anno 2008? Je hoeft geeneens een naam te weten./ Eerst zeker weten dat de sex gelijk de eerste keer supergeweldig is en dat ze alles toelaat voordat je elkaar een beetje gaat leren kennen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 11 september 2008 om 15:19
quote:bijou28 schreef op 11 september 2008 @ 14:02:
Uh? het was alleen een vraag hoor?
Vragen staan vrij toch.
En ik mag me vraag hier stellen op het forumJa, maar dan krijg je geen antwoord van je vriendin, en het lijkt mij belangrijk dat je haar antwoord weet.
Uh? het was alleen een vraag hoor?
Vragen staan vrij toch.
En ik mag me vraag hier stellen op het forumJa, maar dan krijg je geen antwoord van je vriendin, en het lijkt mij belangrijk dat je haar antwoord weet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 11 september 2008 om 19:20

zaterdag 13 september 2008 om 20:19