Nog niet klaar voor sex

10-09-2008 20:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb sinds kort een vriendin ze is 24 jaar,

Het gaat allemaal goed en we zijn verliefd.

Maar ze gaf aan dat ze nog niet klaar is voor sex,

Nu snap ik wel lekker rustig aan doen en alles.

En het is niet het allerbelangrijkste.

Maar alleen snapte ik het niet helemaal.

Ik wacht wel gewoon rustig af verder.

Maar mijn vraag is waarom zou ze dit zeggen?
Joh, ik heb mijn vriend elf jaar geleden ook verteld dat ik de eerste weken zeker geen seks wilde. Redenen: ik wilde hem eerst beter leren kennen, zeker weten dat het hem niet om de seks te doen was, en zelf ook niet overkomen als een type dat snel met mannen het bed in duikt. Ik vond hem namelijk wel zo leuk dat ik er een langere relatie van wilde maken.
Je kent haar nog zo kort. Wees blij dat je vriendin (nog van het bijna zeldzame soort tegenwoordig, geloof ik) iemand is die een beetje zuinig is op zichzelf. Ikzelf vind het ook prettig om in een nieuwe relatie eerst eens de kat uit de boom te kijken. Heb met mijn huidige vriendje een kleine twee maanden gewacht.

Bovendien.... Het is ook heel erg spannend en leuk om voorzichtig steeds een klein stapje verder te gaan? Vond ik juist heel erg leuk! Dat houdt het een beetje spannend.

Maar goed, misschien ben je ook wel haar eerste en speelt dat ook mee.

Geniet ervan!
3 a 4 weken wachten met sex vind ik niet eens lang als je geen maagd meer bent laat staan als ze nog wel maagd is.

Waarom zo ongeduldig?

Een relatie houd meer in dan sex.

Als ze nog maagd is zou ik het niet gek vinden als ze je nog een maand of 3, 4 laat wachten.
Tegenwoordig hoor ik veel mannen zeggen dat ze het gek vinden dat vrouwen wat langer willen wachten met sex. Blijkbaar is het voor veel mannen normaal dat vrouwen binnen de kortste keren met ze naar bed gaan. Mijn persoonlijke ervaring ermee is dat (foute) mannen houden van jagen, wanneer je je snel 'gewonnen geeft' gaan ze zo weer op jacht naar iets nieuws. Dus naar mijn mening is er niks mis met even kijken of jij niet zo'n foute man bent! (Helemaal als ze echt nog maagd is, ik heb destijds 7 maanden gewacht! ) Daarnaast ben ik het met de rest eens.. in een relatie staat communiceren toch echt in de top 5, praten over sex hoort erbij! Een goede tip tussen de reacties vond ik de kleine stapjes. Leuk, spannend en opbouwend en zij kan dan goed aangeven wanneer ze er wel klaar voor is!

Succes!
Still waiting on the world to change
Nou ze gaf aan dat sex iets speciaals is.

En dat het wel een keer opeens kan gebeuren.

Maar goed ik geniet van de leuke tijd samen met haar dat vind ik belangrijker.
Je laat toch op de eerste date gelijk in alle gaten nemen anno 2008? Je hoeft geeneens een naam te weten./ Eerst zeker weten dat de sex gelijk de eerste keer supergeweldig is en dat ze alles toelaat voordat je elkaar een beetje gaat leren kennen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tjongejonge, je weet geeneens of ze maagd is, lekkere basis voor de sex zeg. En je na 4 weken al afvragen waarom er nog steeds geen sex is geweest. Wat bezielt je?
Uh? het was alleen een vraag hoor?

Vragen staan vrij toch.

En ik mag me vraag hier stellen op het forum
quote:bijou28 schreef op 11 september 2008 @ 14:02:

Uh? het was alleen een vraag hoor?

Vragen staan vrij toch.

En ik mag me vraag hier stellen op het forumJa, maar dan krijg je geen antwoord van je vriendin, en het lijkt mij belangrijk dat je haar antwoord weet.
Tip: Leer je vriendin eerst een beetje kennen. Praat/communiceer met elkaar, verdiep je in elkaar en dan komt het wel een keer ter sprake mbt de sex hoe en wat. Je moet het even de tijd geven om er naar toe te groeien, en dat werkt het beste door met elkaar te praten. succes.
Hoi hoi,

Het lijkt wel of ik mezelf hierin lees. Ik heb precies hetzelfde, wil gewoon nog ff wachten, er zijn nog genoeg andere dingen over, dan alleen de sex, die je kunt doen.:-P

Leg er in ieder geval geen druk op en leer elkaar een beetje beter kennen en aftasten.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven