Normaal? Narcistisch?

22-07-2019 16:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vraagje. Een man van 35 jaar die op zijn telefoon zijn eigen foto als achtergrond heeft, zijn gallerij volstaat met selfies van zichzelf 100e precies dezelfde. Vinden jullie dat normaal?

Ik krijg er de kriebels van en vind het een afknapper.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Waarom maak je je daar druk om? Of is het je vriend die dat doet?
Nja in deze tijd lijkt het me normaal. Hoe weet jij dat hij zoveel selfies heeft?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja dat noemen ze een selfie gek he
In ieder geval iemand die van zichzelf houd.

Narcisme is volgens mij wel iets meer dan dat.
Ik zou het niet doen. Weet niet of wat hij doet abnormaal is en of "Vinden jullie dat normaal?" de vraag is waar je het antwoord op zoekt.
Ik vind hem gewoon zo ijdel. En je eigen foto als achtergrond is raar! Hij heeft 2 kinderen.
Ik krijg de kriebels van mensen die overal een labeltje opplakken. Of die de term narcist gebruiken wanneer het hun uitkomt.
Ik vond hem echt leuk tot ik dat zag. Echt een afknapper. Gaat ook om meer. Lang voor de spiegel met zijn haar bezig en dat soort dingen.
Misschien bewaart hij ze voor later om te zien hoe zijn hoofd zich in de loop der jaren ontwikkeld.
Kan er ook naast zitten, maar het is niet onmogelijk.
Narcisme is idd overdreven! Dat is hij ook niet.
nwdesie schreef:
22-07-2019 16:29
Ik vind hem gewoon zo ijdel. En je eigen foto als achtergrond is raar! Hij heeft 2 kinderen.
Je kan ook gewoon verder daten zonder topic te beginnen.
nwdesie schreef:
22-07-2019 16:29
Gebaseerd op wat je schrijft zou ik een beeld van jou kunnen schetsen, maar of het aan mij is om dat te doen en of zulke dingen mijn zaken zijn weet ik niet. Zou denken van niet. Hoe zie je die 'verhouding' tussen jou en hem?
nwdesie schreef:
22-07-2019 16:30
Ik vond hem echt leuk tot ik dat zag. Echt een afknapper. Gaat ook om meer. Lang voor de spiegel met zijn haar bezig en dat soort dingen.
Wat een eikel mannen doen het ook noot goed.
Als je het een afknapper vindt lekker laten gaan dan. Hij doet er niemand kwaad mee maar een beetje typisch is het wel ja.
Ik zou het ook niet aantrekkelijk vinden.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Het kan ook zijn dat hij op die manier zijn onzekerheden te lijf gaat.
ik zou het ook stom vinden....
Lorem Ipsum
Het zijn in ieder geval narcistische daden maar dat betekent niet meteen dat hij ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.
nwdesie schreef:
22-07-2019 16:31
Schrijf het dan niet. Of is in jouw wereld iemand die in de war is gelijk schizofreen, iemand die z'n dag niet heeft gelijk depressief, en een vrouw die soms geagiteerd doet tegen haar partner, gelijk een borderliner?
Het zou fijn zijn als mensen de term narcistisch niet meer te pas en te onpas gebruiken.
nwdesie schreef:
22-07-2019 16:31
Dubbel
anoniem_370992 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 16:38
54.92% gewijzigd
Dus al je kinderen hebt, MOET je die als achtergrond gebruiken.

Wat heb jij als achtergrond op je scherm? Als je weet dat hij lang voor de spiegel staat en met zijn haar bezig is, woon je er al half mee samen?
mammezel schreef:
22-07-2019 16:38
Dus al je kinderen hebt, MOET je die als achtergrond gebruiken.

Wat heb jij als achtergrond op je scherm? Als je weet dat hij lang voor de spiegel staat en met zijn haar bezig is, woon je er al half mee samen?
Ik heb zo.n standaard achtergrond
turquasi schreef:
22-07-2019 16:35
Ik ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
turquasi schreef:
22-07-2019 16:35
Als hij daarbuiten leuk genoeg zou zijn zou ik vragen waarom hij dat doet. Al is het maar uit interesse.
De hele dag naar je smartphone kijken is al narcistisch op zich. Een eigen foto als achtergrond past daar eigenlijk heel goed bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven