Normaal? Narcistisch?
maandag 22 juli 2019 om 16:26
maandag 22 juli 2019 om 22:22
Vind dit ook een afknapper. Het komt oppervlakkig over van 101 foto's van je hoofd te trekken maar sommigen voelen zichzelf gewoon erg interessant, ziekte van de tijd. Het hoeft zeker geen narcist te zijn, dat is anders.
maandag 22 juli 2019 om 22:46
Niet als je serieuze vlinders hebt.
dinsdag 23 juli 2019 om 23:22
Waarom is een foto van jezelf eigenlijk raar? Je maakt toch graag foto's van mensen waar je van houdt? Waarom zou dat niet van jezelf kunnen zijn dan? Ik maak tegenwoordig niet zo vaak foto's meer omdat ik ze amper terug krijg maar ik vind mezelf fotograferen soms ook leuk. Als ik mooi op een foto sta kan ik daar echt van genieten. Maar tegenwoordig is dat blijkbaar niet oké ofzo. Jezelf mooi vinden. Als ik op de foto sta met een leuk jurkje aan ofzo kan ik denken... Ja dat jurkje stond me echt goed. Waarom mag ik wel duizenden foto's van mijn vriend en mijn kinderen maken maar niet van jezelf?
dinsdag 23 juli 2019 om 23:51
Misschien is het vooral een teken dat je jezelf net even te serieus neemt? Dat je een beetje te veel gericht bent op hoe je overkomt? Een selfie maken alleen voor eigen ogen gebeurd zelden, het is vooral shareware voor FB, Instagram, Twitter etc. En je mag jezelf mooi, grappig, knap of wat dan ook vinden maar als het een dagelijks ritueel wordt dan zegt dat veel over wat voor jou belangrijk is en wie je belangrijk vindt. Uiteindelijk ga je je leven bedenken en daar schuilt weer een ander gevaar in. Kort gezegd, het komt oppervlakkig en leeg over.abracadabra schreef: ↑23-07-2019 23:22Waarom is een foto van jezelf eigenlijk raar? Je maakt toch graag foto's van mensen waar je van houdt? Waarom zou dat niet van jezelf kunnen zijn dan? Ik maak tegenwoordig niet zo vaak foto's meer omdat ik ze amper terug krijg maar ik vind mezelf fotograferen soms ook leuk. Als ik mooi op een foto sta kan ik daar echt van genieten. Maar tegenwoordig is dat blijkbaar niet oké ofzo. Jezelf mooi vinden. Als ik op de foto sta met een leuk jurkje aan ofzo kan ik denken... Ja dat jurkje stond me echt goed. Waarom mag ik wel duizenden foto's van mijn vriend en mijn kinderen maken maar niet van jezelf?
Dit is dus echt anders dan af en toe een selfie nemen, zoals jij doet, om blij te zijn dat je er leuk uitziet die dag.
woensdag 24 juli 2019 om 09:02
ik had er zo eentje, die deed eigenlijk echt heel leuk verder... pas na een tijdje kwamen er scheurtjes in de facade (wegens buit is binnen dacht ik)madamzonderm schreef: ↑22-07-2019 16:53Als hij daarbuiten leuk genoeg zou zijn zou ik vragen waarom hij dat doet. Al is het maar uit interesse.
en werd het best wel vervelend dat obsessieve gedoe met zijn uiterlijk
bleek na de relatie dat hij toch altijd wel hengelde naar aandacht met die nieuwe foto's van zichzelf.
Lorem Ipsum