Nou ja zeg

01-10-2012 20:12 17 berichten
Probleem opgelost
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je dat voor je, er op terugkomen?

Heb je zelf een relatie?
Ik leg dit niet uit als een positieve spanning. Onberekenbaar zijn is niet echt een positieve eigenschap volgens mij.

Als het je echt zo dwars zit, kun je het gesprek misschien eens aangaan? Verduidelijken naar hem toe dat je het vervelend vindt dat hij zich zo ongemakkelijk voelt?
Wat wil je van hem?
Ster, ik zien niks voor me. Het zit me alleen niet lekker, vond het erg onaardig. Of hij was zo geschrokken van mijn opmerking dat hij dit er uit floepte.
Besteiger hem gewoon als je hem weer treft!
Onberekenbaar vind ik ook niet zo positief klinken.

Maar waarom ben je zo van streek door een uitspraak van iemand die je 1x in de drie weken een paar minuten ziet? Ik zou me er niets van aantrekken en het laten rusten.
Je doet veel aannames: die spanning en zijn gedrag kan ook zijn karakter zijn, dat hij nogal een onrustig typje is zeg maar. Met dit gaan bespreken maak je het allemaal veel groter dan het is, alsof er iets speelt tussen jullie en jij een beladen onderwerp moet aansnijden. Maar er speelt niets. Je ziet hem 1x per drie weken een paar minuten joh!
quote:Ster_ schreef op 01 oktober 2012 @ 20:20:

Je doet veel aannames: die spanning en zijn gedrag kan ook zijn karakter zijn, dat hij nogal een onrustig typje is zeg maar. Met dit gaan bespreken maak je het allemaal veel groter dan het is, alsof er iets speelt tussen jullie en jij een beladen onderwerp moet aansnijden. Maar er speelt niets. Je ziet hem 1x per drie weken een paar minuten joh!Ja, daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.
Ja ik voelde me een beetje weg gezet.
Jezus, al tien jaar?
Ik snap dan weer wel dat je zo'n opmerking niet leuk vindt, zeker als er volgens jouw gevoel al jaren een (seksuele) spanning is tussen jullie.
Dank voor jullie reacties
OP weg = reactie weg
En waarom haal je je OP weg?
Misschien kunnen wij er een leuke bij bedenken?
quote:2Italy2 schreef op 01 oktober 2012 @ 20:49:

Misschien kunnen wij er een leuke bij bedenken?

Ja doe maar, hou niet van OP's die al weg zijn als ik kom.

maak er wel een leuke van, mag best gelogen zijn, als het maar spannend en/of leuk is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven