Nu al twijfel......

22-06-2012 08:40 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na lang alleen te zijn geweest heb ik via een datingsite een leuke man leren kennen.

We hebben nu 2 maal een `date`gehad. En het klikte aan alle kanten. Hij is gescheiden en voedt alleen zijn 2 jonge kindjes op. En werkt in 3 ploegen.

Gister vertelde hij me dat hij tegenover zijn kids zich schuldig voelt. Het voelt voor hem als vreemdgaan zei hij. Hij is sins een jaar uit elkaar met zijn vriendin waar hij ook de kids van heeft.

Ik ben dus, na zijn vriendin waar hij 17 jaar een relatie mee gehad heeft, de nieuwe vrouw. Nu wil ik na al mijn andere liefdesdebacels,mezelf toch beschermen hiervoor. Wat denken jullie, zal ik hem met rust laten en het van hem laten af hangen. Of er beter maar gelijk mee stoppen, omdat hij er mss nog niet klaar voor is. Ik lees het graag van jullie!!!
Je hoeft toch niet meteen al aan z'n kinderen te worden voorgesteld? De kinderen hoeven toch niet nu al op de hoogte te zijn van jullie bestaan?

Maar als jij geen zin hebt in een man met kinderen moet je er niet aan beginnen. Want hoe rustig aan je het ook doet, vroeg of laat krijgen de kinderen natuurlijk wel hoogte van zijn nieuwe relatie.
Bij twijfel niet doen.
Voelt hij zich nu schuldig tov z'n kinderen of ex vrouw?

Omdat hij t over vreemdgaan heeft lijkt t meer tov z'n ex. Want ik denk dat een gelukkige man ook een betere vader is. Dus dan zou hij toch juist geen schuldgevoel moeten hebben?

Ik snap t niet.
Een man die zo zeikt over z'n kinderen (hoe jong zijn ze?) zou ik 'n afknapper vinden. Met 'n beetje mazzel hoef je die kinderen nog heeeeel lang niet te ontmoeten. Zelfs als ie co-ouderschap heeft dan geeft dat jullie om de week 'n hele week om met elkaar op te trekken zonder dat die kinderen er zijn. Maar als ie ploegendienst werkt heeft ie ze misschien maar om de week 'n weekend?
Als hij het voelt als vreemgaan, dan is hij vast nog niet over zijn vrouw heen en dan zal je aan het korste eind trekken. En ook is de vraag of je dat wel wil een man die nog niet over de scheiding is, met alle ellende die daarbij komt kijken.

Ik zou ook twijfelen als het zo moet gaan.
Vind het eigenlijk dan wel vreemd, dat als alles nog zo vers is.. Hij al aangemeld staat op een datingssite?
Ooit leerde ik een leuke man kennen, met drie jonge kinderen. Was al twee jaar gescheiden 'maar wist eigenlijk niet waarom' (zijn vrouw had de scheiding ingezet). Voelde zich altijd schuldig dat hij maar zo weinig tijd met zijn kinderen had. Na 2 jaar ging hij terug naar zijn ex...
ik heb een keer een date gehad met een man die hetzelfde zei.

na enig speurwerk kwam ik erachter dat hij dus nog gewoon samenwoonde.

hij staat nog steeds op datingsites trouwens.
wij slapen nooit.
Nah, ik heb ook jaren last gehad van een schuldgevoel toen ik bij mijn ex wegging. Maar dat betekende echt niet dat ik naar hem terug hoefde.

Ik baalde gewoon dat ik iemand waar ik veel van hield zoveel pijn moest doen door bij hem weg te gaan.

Misschien voelt dit voor deze man ook zo, vooral ook omdat er kinderen in het spel zijn? Daar zou ik me helemaal gruwelijk over schuldig voelen dus ik snap dat wel.
Maar driewieler zou je dan ook een relatie met een ander aangaan of daten als je dit zo voelt?

Het lijkt me namelijk niet helemaal eerlijk t.o.v. die ander, want daar kan je dus niet 100% voor gaan.
quote:Mac123 schreef op 22 juni 2012 @ 08:49:

Bij twijfel niet doen.

Mee eens.

Het valt niet mee om te daten met iemand die nog maar zo kort bij de moeder van de kinderen weg is. En dan heeft hij ook nog 3 kinderen. Die dus niet de jouwe zijn. Waar je je maar erg weinig tegen aan mag bemoeien. En hij werkt in drie ploegen. Hoe doet hij dat dan met die kinderen? Of heeft hij een soort inwonende oppas nodig?
Niet aan beginnen.
quote:valentinamaria schreef op 22 juni 2012 @ 09:26:

ik heb een keer een date gehad met een man die hetzelfde zei.

na enig speurwerk kwam ik erachter dat hij dus nog gewoon samenwoonde.

hij staat nog steeds op datingsites trouwens.Die kans zit er dik in als je niet bij hem thuis mag komen.
"

Het voelt voor hem als vreemdgaan zei hij

"

Als je 17 jaar samen met iemand bent geweest, is dat natuurlijk ook niet zo gek. Het zal voor hem nu zo voelen en daar komt ie wel overheen.

Geef het tijd.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Een kerel die na 2 dates hierover zou mutsen is niet iemand waar ik nou warm voor zou lopen.
Hallo,

Bedankt voor jullie reakties. Hij woont nog in het koophuis met de kids. Het huis staat te koop, maar omdat hij in ploegen werkt

. Is zijn ex als hij is werken in dat huis, om de kids op te vangen als ze van school komen enzo.

Ze woont wel ergens anders.

De kinders zijn ook nog heel erg jong 3 en 5 jaar. Zijn ex heeft van de ene op de andere dag gezegt dat ze ermee wil stoppen. En ze had na 4 weken al iemand anders. Dat is ook iets waar tie altijd over begint. Ook hebben we nog niet gezoend, ja 3 kusjes op de wang.

Hij is wel heel erg lief met zijn kids, maar ik ben bang, en dat heb ik hem ook gezegt. Bang voor mij eigen toekomst. Ik heb nu een vrij leventje, kan doen wat ik wil. Ben financieel onafhankelijk. Heb een koophuis, leuke vrienden. Ik zou veel meer moeten inleveren voor deze relatie als hij. Hij zegt dat het schuldgevoel is tegenover zijn kids.
Hmmm... het is pas een jaar uit, hij ziet haar nog dagelijks voor de kids en zal haar de rest van zijn leven blijven zien, zij heeft hém gedumpt, hij heeft het vaak over haar en hij voelt zich schuldig naar haar.

En jullie hebben pas 2 dates gehad....

Deze man is zo nog niet over zijn ex heen. Daar heb je niks aan. Na 2 dates en nog niet eens gezoend heb je eigenlijk nog niks geïnvesteerd dus met je gebroken hart zal het wel meevallen als je het nu afkapt. Zou ik wel doen.

Wat moet je met een man die in zijn hoofd en misschien ook hart nog bij zijn ex is?
quote:Kastanjez schreef op 22 juni 2012 @ 09:26:

Ooit leerde ik een leuke man kennen, met drie jonge kinderen. Was al twee jaar gescheiden 'maar wist eigenlijk niet waarom' (zijn vrouw had de scheiding ingezet). Voelde zich altijd schuldig dat hij maar zo weinig tijd met zijn kinderen had. Na 2 jaar ging hij terug naar zijn ex...

werkelijk....

net als je eigen spullen bij een 2e handwinkel afgeven

en ze zelf terugkopen....
quote:kweenie424 schreef op 22 juni 2012 @ 10:51:

, maar ik ben bang, en dat heb ik hem ook gezegt. Bang voor mij eigen toekomst. Ik heb nu een vrij leventje, kan doen wat ik wil. Ben financieel onafhankelijk. Heb een koophuis, leuke vrienden. Ik zou veel meer moeten inleveren voor deze relatie als hij. .Als je hier na twee dates al mee bezig bent lijkt deze man niet voor jou geschikt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:kweenie424 schreef op 22 juni 2012 @ 10:51:

Hallo,

Bedankt voor jullie reakties. Hij woont nog in het koophuis met de kids. Het huis staat te koop, maar omdat hij in ploegen werkt

. Is zijn ex als hij is werken in dat huis, om de kids op te vangen als ze van school komen enzo.

Ze woont wel ergens anders.

De kinders zijn ook nog heel erg jong 3 en 5 jaar. Zijn ex heeft van de ene op de andere dag gezegt dat ze ermee wil stoppen. En ze had na 4 weken al iemand anders. Dat is ook iets waar tie altijd over begint. Ook hebben we nog niet gezoend, ja 3 kusjes op de wang.

Hij is wel heel erg lief met zijn kids, maar ik ben bang, en dat heb ik hem ook gezegt. Bang voor mij eigen toekomst. Ik heb nu een vrij leventje, kan doen wat ik wil. Ben financieel onafhankelijk. Heb een koophuis, leuke vrienden. Ik zou veel meer moeten inleveren voor deze relatie als hij. Hij zegt dat het schuldgevoel is tegenover zijn kids.

ik denk dat hij nog niet klaar is met het verwerken van de vorige. Hij heeft zich misschien op een datingsite gezet omdat hij dacht een nieuwe liefde te vinden zodat de pijn weg zou gaan.... ik denk dat je een rebound vriendinnetje gaat worden.

Heel knullig dat hij jou daarvoor gebruikt. Maar als je date over exen gaat zeiken, dat ze te snel een ander had, dan weet je waar hij zich nog mee bezig houdt.... Ik vind dat je iemand verdient die 100% voor JOU gaat, en niet voor jou om de vorige te vergeten
Als die kinders bij hem in huis wonen (is dat permanent of neemt zijn ex ze weer als ze woonruimte heeft?) zou ik er uberhaupt niet mee beginnen.
Twee dates, nog niet gezoend, je kent hem nauwelijks... waar heb je het over. Leer hem eerst maar eens wat beter kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven