Nu daten?!?
zondag 19 april 2020 om 09:45
Doe mij ff tongen voor op 1.5m afstand. Hou op hoor met je nieuwe normaal. Gewoon nog even uitzitten dit en daarna met z’n allen weer los en aan de sjans.
zondag 19 april 2020 om 09:46
Moest er dan meteen gezoend worden? kom op zeg..ClumsyNinja schreef: ↑19-04-2020 09:45Doe mij ff tongen voor op 1.5m afstand. Hou op hoor met je nieuwe normaal. Gewoon nog even uitzitten dit en daarna met z’n allen weer los en aan de sjans.
zondag 19 april 2020 om 10:00
zondag 19 april 2020 om 11:54
Een vriendin van mij is toch wel gaan daten, eerst 4x met 1,5 meter afstand (wandelen, picknicken etc.) en daarna hebben ze afgesproken alleen elkaar te zien en niemand anders (deden ze toch al niet). Mits ze geen klachten hebben.
Ze zijn nu al een aantal weken intensief aan het daten en het lijkt erop dat het een onwijs goede match is. Vriendin is al heel lang alleen en voelde zich in deze tijd super eenzaam dus ik ben erg blij voor haar en vind dat ze het op een verantwoorde manier heeft aangepakt en dit echt geen kwaad in de zin heeft.
Ze zijn nu al een aantal weken intensief aan het daten en het lijkt erop dat het een onwijs goede match is. Vriendin is al heel lang alleen en voelde zich in deze tijd super eenzaam dus ik ben erg blij voor haar en vind dat ze het op een verantwoorde manier heeft aangepakt en dit echt geen kwaad in de zin heeft.
zondag 19 april 2020 om 19:33
maandag 20 april 2020 om 12:26
Volgens mij kan dat prima. Ik heb vaker voor een eerste date een picknick gedaan. Voor mij hoeft een date niet meteen dichterbij te komen dan 1,5 meter. Gewoon elkaar leren kennen. Dan kunnen jullie, mijn insziens, altijd toch dichterbij komen dan 1,5 meter. Als de 1,5 meter samenleving lang blijft, moeten alle singles dan maar een jaar niet daten? Worden mensen ook niet gelukkiger van lijkt mij.