Nummer van ex blokken in telefoon?
vrijdag 24 juli 2009 om 11:36
Heeft iemand een idee of je één telefoonnummer kunt blokken in je mobiele telefoon?
Af en toe (en ook wel eens s'nachts na het stappen) bel of sms ik hem nog. Dan kletsen we een tijd en daarna vind ik het weer moeilijk om hem los te laten. Ben ik weer vele stappen terug. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Is al paar keer uitgeweest en nu wil ik met mijn verstand even niet meer dat het goed komt maar mijn gevoel wil bij hem zijn...
Soms baal ik van mijn zwakte en wil ik hem niet bellen! Help!
(hij vind het overigens niet erg, hij belt mij ook.)
Weet iemand of ik kan blokken dat ik zijn nummer kan bellen/smsen? Ben te zwak!
Af en toe (en ook wel eens s'nachts na het stappen) bel of sms ik hem nog. Dan kletsen we een tijd en daarna vind ik het weer moeilijk om hem los te laten. Ben ik weer vele stappen terug. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Is al paar keer uitgeweest en nu wil ik met mijn verstand even niet meer dat het goed komt maar mijn gevoel wil bij hem zijn...
Soms baal ik van mijn zwakte en wil ik hem niet bellen! Help!
(hij vind het overigens niet erg, hij belt mij ook.)
Weet iemand of ik kan blokken dat ik zijn nummer kan bellen/smsen? Ben te zwak!

vrijdag 24 juli 2009 om 11:51
volgens mij kan dit inderdaad niet, maar als jij voelt dat je het los moet laten, kun je dat beter doen. Ik herken je verhaal wel trouwens uit mijn verleden, ik kan maar 1 tip geven: wis het nummer en als je het uit je hoofd weet, denk dan 2 keer na voordat je het nummer draait.
ik weet hoe moeilijk het is, maar ik voel ergens dat je ermee wilt stoppen, dus misschien is het goed om naar je gevoelens te luisteren.
ik weet hoe moeilijk het is, maar ik voel ergens dat je ermee wilt stoppen, dus misschien is het goed om naar je gevoelens te luisteren.
vrijdag 24 juli 2009 om 12:14
Eet wat spinazie, wacht ff half uurtje, dan ga je als popeye sterk zijn nummer uit je telefoon verwijderen en niet ergens neerschrijven, ook niet in je eigen geheugen zetten en klaar is HK
Als het helpt, neem er een wijntje bij.
Je kan ook zijn telefoon provider bellen met mededeling dat je hem stalkt en jouw nummer laten blokkeren ( wellicht is je ex-vriend je daar heel erg dankbaar voor)
Als het helpt, neem er een wijntje bij.
Je kan ook zijn telefoon provider bellen met mededeling dat je hem stalkt en jouw nummer laten blokkeren ( wellicht is je ex-vriend je daar heel erg dankbaar voor)
vrijdag 24 juli 2009 om 13:10
vrijdag 24 juli 2009 om 20:35
Ik deed wel eens een nummer opschrijven en op een lastige plek stoppen en het dan deleten. Je kan nog wel bellen of smsen (als echt deleten een stap te ver is of als je ooit wel weer wilt bellen) maar als je een drankje achter de kiezen hebt, moet je er genoeg moeite voor doen om er nog even goed over na te denken. Het is net als met roken vaak is de drang om het te doen dan alweer voorbij.