Ok en nu?

20-10-2008 16:05 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het volgende berichtje kwam op mijn man zijn email binnen;

* verwijderd *

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.

Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???

Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.

Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?

Wat moet ik hier mee??
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 17:19:

Tja weet je 1 dame, ok, maar twee.....

En die laatste ...... ik vertrouw het gewoon niet.

Het is prima dat je buik het even niet vertrouwt, maar hou je hoofd nog even bij de feiten.

Er staat voor zover ik weet niks seksueels in de mail van de laatste dame. Dus het kan nog steeds een kennisje zijn die meer wil dan hij.

Hou vol meid.
Wat een kuttigheid zeg!

Maar blijf idd bij het onderwerp en geef hem de tijd het uit te leggen, maar laat je niet afleiden.

Je bent te goeder trouw zijn mails gaan checken.

Je uitgangspunt was niet om te gaan snuffelen, want daar had je ook geen reden toe. Des te verbaasder was je bij het lezen van die mails. Wat rider aangaf vond ik ook goed, zeggen dat je de spam wilde uitzoeken.

Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat het allemaal op een misverstand berust!
Heb net even alle 'bewijzen uit geprint'.
Misschien is de vraag al gesteld, maar heeft jouw man ook gereageerd op (eerdere) berichten van die meid(en)?
Ik vind dat Evidenza wel een goed punt heeft - sommige dames zijn gewoon ontzettend opdringerig. Geef je man een eerlijke kans, maar trap niet in smoesjes
Hij heeft alle reacties tot het weekend verwijderd.....
Lijkt me ook niet dat ze haar vent zonder pardon op straat flikkert hoor Missmara; ze zijn 10 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen!

Deze situatie kan honderduizend uitleggen hebben, dus handig om nog niet vooruit te lopen op de zaken lijkt me.
Weet je wel zeker dat het twee verschillende dames zijn? Het is beide hetzelfde beroerde engels. Voor hetzelfde geld was er idd een dame die in dat weekendje jouw man wel zag zitten, heeft ze hem direct toegevoegd aan haar Facebook. Heeft hij in de eerste instantie geaccepteerd en haar er daarna uitgekeild toen ze opdringerig werd.

Wacht het nou even rustig af. Straks is er niks aan de hand. ik zou dan echt oprecht diep gekwetst zijn, als ik ten onrechte beschuldigd zou worden.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zijn twee verschillende dames.

En hij heeft haar in het weekend daar nog toegevoegd kan ik zien.
Zusenzo,

Sterkte met deze rotsituatie!

April
Dat berichtje in de openingspost is gewoon Spam joh. Spam die je man heeft opgelopen door aangemeld te zijn bij FaceBook.

Voor je eigen gemoedsrust zou ik wel om uitleg vragen, maar doe wel kalm aan hoor.

Sterkte!
Wacht het nu maar af. Je mag pas uit je panty gaan, als je zo'n bericht van hem aan een andere dame zou hebben gevonden..... Iedereen kan hem wel van alles sturen, en hij heeft die ene dame er toch uit gemikt?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Het is natuurlijk wel erg toevallig als het berichtje wat "spam" zou zijn, samenvalt met zijn weekendje weg...Aan de andere kant, jij kent je man. Zal die zich inlaten met zo'n wicht? Misschien samen met zijn vrienden en hebben ze lol gehad dat weekend, maar wil ie nu van ze af. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij wat met die meiden heeft gehad.

Enne, wat is het probleem met in elkaars spullen kijken? Ik maak altijd de post open, ook van mijn man. En zijn mobiel kan ik ook gewoon pakken en hij die van mij ook. Als je elkaar kan vertrouwen en als je dus zelf ook niets geks doet wat maakt dat dan uit???

Je snuffelt niet in elkaars spullen als je geen geheimen voor elkaar hebt. (Ik bedoel; dan heet het niet zo..snuffelen).

Zusenzo, heel veel sterkte...ik denk dat het minder erg is als dat je je nu inbeeld.
quote:rider schreef op 20 oktober 2008 @ 16:12:

[...]

Voor een Oekraiense valt het best mee
Btw komt de eerste uit scandinavie en woont nu in san francisco aan de foto's te zien.

Mijn man gaat over een maand naar US.

De tweede dame ook uit scandinavie in een bepaalde stad, waar mijn man is geweest dit weekend.

Klinkt niet echt als spam...
Sterkte Zusenzo, lijkt me klote
sorry dat ik het zeg, maar als een vrouw zegt:

I miss you a lot! en U have a special place in my heard!!! Forever!!!!

dan denk ik toch niet dat ze alleen maar hebben zitten klaverjassen.

en dan de handtekening, die verraad alsof hij een koosnaampje voor haar heeft, blurk!
Wat is Facebook precies? Een soort internationale hyves?
zusenzo: Ik zou het zo snel mogelijk aan hem voorleggen en kijken hoe zijn reactie is en daarbij heel goed je eigen gevoel en geloofwaardigheid volgen.

Succes. Echt vervelend.
heb je er ook al aan gedacht dat het misschien gewoon spam is? Bij spam zie je ook vaak van dat soort berichtjes en zijn ook altijd in het engels....
Ach misschien is hij met die dames flink dronken geworden en hebben ze dat the day after verzonden en vond hij t leuk maar meer niet

dat kan ook nog
quote:summerbreeze21 schreef op 20 oktober 2008 @ 18:24:

Wat is Facebook precies? Een soort internationale hyves?Idd.
quote:badmeester schreef op 20 oktober 2008 @ 18:31:

Ach misschien is hij met die dames flink dronken geworden en hebben ze dat the day after verzonden en vond hij t leuk maar meer niet

dat kan ook nogJa en.....
Dan heeft hij wat met ze gedronken en hebben ze gedanst en geef je in een dronkemansbui je email en denk je na 2 dagen................................waarom deed ik dat eigenlijk

mijn eigenzusenzootje is toch veel leuker..
Ok ik vat je ...

En dan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven