Ok en nu?
maandag 20 oktober 2008 om 16:05
Het volgende berichtje kwam op mijn man zijn email binnen;
* verwijderd *
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.
Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???
Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.
Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?
Wat moet ik hier mee??
* verwijderd *
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.
Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???
Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.
Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?
Wat moet ik hier mee??
maandag 20 oktober 2008 om 17:22
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 17:19:
Tja weet je 1 dame, ok, maar twee.....
En die laatste ...... ik vertrouw het gewoon niet.
Het is prima dat je buik het even niet vertrouwt, maar hou je hoofd nog even bij de feiten.
Er staat voor zover ik weet niks seksueels in de mail van de laatste dame. Dus het kan nog steeds een kennisje zijn die meer wil dan hij.
Hou vol meid.
Tja weet je 1 dame, ok, maar twee.....
En die laatste ...... ik vertrouw het gewoon niet.
Het is prima dat je buik het even niet vertrouwt, maar hou je hoofd nog even bij de feiten.
Er staat voor zover ik weet niks seksueels in de mail van de laatste dame. Dus het kan nog steeds een kennisje zijn die meer wil dan hij.
Hou vol meid.

maandag 20 oktober 2008 om 17:26
Wat een kuttigheid zeg!
Maar blijf idd bij het onderwerp en geef hem de tijd het uit te leggen, maar laat je niet afleiden.
Je bent te goeder trouw zijn mails gaan checken.
Je uitgangspunt was niet om te gaan snuffelen, want daar had je ook geen reden toe. Des te verbaasder was je bij het lezen van die mails. Wat rider aangaf vond ik ook goed, zeggen dat je de spam wilde uitzoeken.
Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat het allemaal op een misverstand berust!
Maar blijf idd bij het onderwerp en geef hem de tijd het uit te leggen, maar laat je niet afleiden.
Je bent te goeder trouw zijn mails gaan checken.
Je uitgangspunt was niet om te gaan snuffelen, want daar had je ook geen reden toe. Des te verbaasder was je bij het lezen van die mails. Wat rider aangaf vond ik ook goed, zeggen dat je de spam wilde uitzoeken.
Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat het allemaal op een misverstand berust!
maandag 20 oktober 2008 om 17:38
maandag 20 oktober 2008 om 17:39
Weet je wel zeker dat het twee verschillende dames zijn? Het is beide hetzelfde beroerde engels. Voor hetzelfde geld was er idd een dame die in dat weekendje jouw man wel zag zitten, heeft ze hem direct toegevoegd aan haar Facebook. Heeft hij in de eerste instantie geaccepteerd en haar er daarna uitgekeild toen ze opdringerig werd.
Wacht het nou even rustig af. Straks is er niks aan de hand. ik zou dan echt oprecht diep gekwetst zijn, als ik ten onrechte beschuldigd zou worden.
Wacht het nou even rustig af. Straks is er niks aan de hand. ik zou dan echt oprecht diep gekwetst zijn, als ik ten onrechte beschuldigd zou worden.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 20 oktober 2008 om 17:53
maandag 20 oktober 2008 om 18:02
Het is natuurlijk wel erg toevallig als het berichtje wat "spam" zou zijn, samenvalt met zijn weekendje weg...Aan de andere kant, jij kent je man. Zal die zich inlaten met zo'n wicht? Misschien samen met zijn vrienden en hebben ze lol gehad dat weekend, maar wil ie nu van ze af. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij wat met die meiden heeft gehad.
Enne, wat is het probleem met in elkaars spullen kijken? Ik maak altijd de post open, ook van mijn man. En zijn mobiel kan ik ook gewoon pakken en hij die van mij ook. Als je elkaar kan vertrouwen en als je dus zelf ook niets geks doet wat maakt dat dan uit???
Je snuffelt niet in elkaars spullen als je geen geheimen voor elkaar hebt. (Ik bedoel; dan heet het niet zo..snuffelen).
Zusenzo, heel veel sterkte...ik denk dat het minder erg is als dat je je nu inbeeld.
Enne, wat is het probleem met in elkaars spullen kijken? Ik maak altijd de post open, ook van mijn man. En zijn mobiel kan ik ook gewoon pakken en hij die van mij ook. Als je elkaar kan vertrouwen en als je dus zelf ook niets geks doet wat maakt dat dan uit???
Je snuffelt niet in elkaars spullen als je geen geheimen voor elkaar hebt. (Ik bedoel; dan heet het niet zo..snuffelen).
Zusenzo, heel veel sterkte...ik denk dat het minder erg is als dat je je nu inbeeld.
maandag 20 oktober 2008 om 18:20
maandag 20 oktober 2008 om 18:23