(On) bereikbaar

25-10-2020 20:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo is onze "relatie" wat geen relatie is..(on)bereikbaar.

Ik heb het moeilijk, en de reden is natuurlijk een....man.
Vorig jaar juli op vakantie elkaar ontmoet in het buitenland...contact gehouden, elkaar meerdere malen gezien.
Ik woon in NL, hij in Duitsland.
Hij is instabiel, vliegt nog alle kanten op, heeft nu geen job, is er naarstig naar op zoek.
Wil graag in zijn eigen bubbel zitten, heeft hij tegenslag, dan duikt hij onder in zijn hol en laat rustig 2 of 3 dagen niets van zich horen.
Hij is depressief, en gebruikt sinds kort antidepressiva.
Dat zal zijn gedrag ook verklaren.
Switch telkens van gedachte, als we afspreken wacht hij tot het laatste moment om de doorslag te geven.
Houdt rekening met de hele wereld, behalve met zichzelf en mij.

We vinden elkaar aantrekkelijk, en toch willen we geen relatie met elkaar.
En toch ben ik gek op hem, en hij op mij.
Hij durft geen relatie aan, want blabla.
En de afstand speelt mee.
Telkens wanneer we elkaar gezien hebben ben ik van slag, verdrietig, en weet niet waarom, want een relatie met hem wil ik niet..daar is hij voor mij niet stabiel voor.
Intiem zijn we ook geweest, maar niet altijd als we elkaar zien, dus daar doen we het niet voor.
Omdat hij ook geen relatie met mij wil, weet hij dat hij niet intiem met mij moet zijn, dat vindt hij eigenlijk niet respectvol, maar hij vindt dat wel moeilijk.

Afgelopen week elkaar weer gezien, hij is blijven slapen, en er is niks gebeurd, behalve tegen elkaar aan liggen.
Hij gaf aan dat hij het lastig vindt om niet intiem te zijn, maar als we beide verder willen met evt een partner die niet in t zich is, dat we dat niet moeten doen.

Ik vind dit allemaal zo ingewikkeld, wetende dat hij ergens gelijk heeft, maar wil ook genieten van het moment dat we dan samen zijn, en verder maar zien.
Ik geef heel veel om hem, en dat maakt het ook best lastig.

Wat ik hiermee wil?
Geen idee, ik vind het zo verwarrend, en wil geen afstand van hem doen, en zo verder gaan is ook lastig.
Misschien toch ergens hoop dat er nog een toekomst is voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Instabiel, depressief. Ik snap dat je verliefd bent maar stop hiermee. Je maakt het jezelf heel moeilijk. :there:
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met zalmsnipper. Volgens mij brengt elk contact met hem, je uiteindelijk alleen maar meer verdriet. Stop ermee. :hug:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Heel verdrietig, maar je lijkt jezelf te martelen met het contact.

Nu rouw je elke keer opnieuw over wat had kunnen zijn. 1 keer rouwen omdat het echt voorbij is, gaat je minder beschadigen dan dit contact voortzetten.

Sterkte.
Ik vind het altijd zo suf als vrouwen over "intiem zijn" beginnen....
Alle reacties Link kopieren
Je wilt geen relatie met hem maar toch voel je je rot om hem. Doe jezelf een plezier en verbreek het contact. Dit is geen leuke man en zolang je met hem bezig blijft zal je niet open staan voor een man die wel leuk is.

Altijd als je afspreekt ben je verdrietig. Spreek dan niet af denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is dat ik best rationeel ben, maar nu lijkt dat niet zo te zijn.
Jullie hebben gelijk, en dat weet ik heel goed.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
26-10-2020 09:22
Ik vind het altijd zo suf als vrouwen over "intiem zijn" beginnen....
Maar ik ben ook suf, dat blijkt wel uit deze situatie.

Maar goed, je wilt zeggen dat ik gewoon sex neer moet zetten.
Alle reacties Link kopieren
Al bij regel 5 klinkt dit te vermoeiend.

Wat een gezeur om iemand waarmee je geen relatie wilt hebben
Alle reacties Link kopieren
Overigens geloof ik er niks van dat jij geen relatie met hem wilt
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Hou je zo van drama? Dit is niks en zal ook nooit wat worden. "Hij durft geen relatie aan" geldt vaak niet meer op het moment dat ze iemand tegenkomen die het wel echt is. Kap ermee, dit is zonde van je tijd en energie.
Alle reacties Link kopieren
Laat het los, laat het gaan...

Vorig jaar ben ik verliefd geworden op een collega. En zij op mij. Gedurende een periode van een half jaar hebben we ontzettend veel met elkaar gedeeld, zijn er zelfs concrete plannen geweest over samenwonen, baan opzeggen, etc. Beste heftig, aangezien er kinderen in het spel waren en we toch zeker op 4 uur rijden van elkaar wonen.

Maar het was altijd drama. Dan zat ze in het ziekenhuis, dan was ze bang om covid te krijgen, dan had ze negatief getest en dacht ze alsnog covid te hebben. En ook met haar (ex)man was altijd drama.

Enfin, lang verhaal kort: punt erachter gezet. En een rust dat dat geeft!

Makkelijk was het zeker niet. Ergens ben ik nog steeds benieuwd naar meer en als ze een foto upload op Twitter dan ben ik ook zeker nog nieuwsgierig. Maar het is erg ongezond en dat hou ik het liefst ver weg van mezelf. Hoe moeilijk dat ook is.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
26-10-2020 11:56
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Hou je zo van drama? Dit is niks en zal ook nooit wat worden. "Hij durft geen relatie aan" geldt vaak niet meer op het moment dat ze iemand tegenkomen die het wel echt is. Kap ermee, dit is zonde van je tijd en energie.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Als man ook meegemaakt. Echt door de zure appel heen bijten, dan maar even twee maanden afzien. Het was heel gezellig, maar er was geen toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste zeg je zelf al wat wil ik hier mee, daar moet je goed over nadenken, als jij het lastig vindt als je 2-3 dagen niks hoort (wat toch echt niet heel lang is als je geen vaste relatie hebt??) heb ik het idee dat jij wel een relatie wil of de dingen je anders voorstelt of ziet als hij en iig je dus niet helemaal eerlijk uitspreekt, dan hou je het ongewisse en netnietjes gedoe in stand. Afstand hoeft geen rol te spelen, ik ben 28 jaar samen geweest met mijn stbx en de eerste 4 jaar zaten we 800 km van elkaar vandaan en zagen we elkaar maar om de twee maanden. Als jij hem echt zo leuk vindt maar hij geen relatie wil en niet stabiel is of lekker in zijn vel zit, is het gewoon te lastig om als "vrienden" of vrienden +++ door te gaan en zou ik er een punt achterzetten, anders ga je je toch hechten of de momenten teveel romantiseren en dan wordt de eventuele breuk toch moeilijker bovendien stel je jezelf zo niet open voor andere wel stabiele leuke mensen. Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat laatste. Zolang je blijft doorgaan met iets waar geen toekomst in zit, sta je niet open voor andere potentiële leuke partners.
Alle reacties Link kopieren
Hier komt enkel pijn van. Been there done that. Stop hier zo snel mogelijk mee en gun jezelf een stabiel iemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven