On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
Wil je mij geen muts noemen? Dank je. Lees jij mijn reactie nog maar eens een beetje beter.

Je vroeg dus zomaar of hij getrouwd was omdat je daar slechte ervaringen mee hebt. Prima. Hij maakt er een grapje over. Dat grapje snap jij niet, dat blijkt uit het feit dat jij serieus ingaat op zijn vraag. Jullie delen kennelijk niet hetzelfde gevoel voor humor. Dat was het enige wat ik daarmee duidelijk wilde maken.
-
quote:rider schreef op 23 juli 2008 @ 00:47:

[...]

mmm, nee, dat lijkt me toch een beetje een meisjeswensdroom. Mannen kunnen nergens zo slecht tegen als tegen:

- de afstandbediening moeten inleveren

- geen bier

- vrouwen die vergeten zijn dat je vriendinnen bedoeld zijn om diepzinnige gesprekken mee te voeren, NIET je vriend.op zich lijk je mij een relaxte vent, alleen dat zuipen , is wat minder hahaha
Joh, zit je nou alweer te flirten? Als ik me niet vergis is Rider getrouwd, dus ook niks voor jou.
-
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 00:54:

Wil je mij geen muts noemen? Dank je. Lees jij mijn reactie nog maar eens een beetje beter.

Je vroeg dus zomaar of hij getrouwd was omdat je daar slechte ervaringen mee hebt. Prima. Hij maakt er een grapje over. Dat grapje snap jij niet, dat blijkt uit het feit dat jij serieus ingaat op zijn vraag. Jullie delen kennelijk niet hetzelfde gevoel voor humor. Dat was het enige wat ik daarmee duidelijk wilde maken.

oh , jawel ,,,ik begrijp zijn grapje heel goed zelfs! Alleen heb ik geen zin meer om grappig terug te doen, ben nou eenmaal niet in de stemming en hij weet best waarom...Maar goed, hoe dan ook het is geschiedt . Ik denk niet dat hij mijn mail kan waarderen en dus denk ik niet dat er een vervolg gaat komen. Ik heb hier bewust voor gekozen. Had ook andere opties : 1. Niet reageren

2. Weer leuk reageren

Maar daar had ik geen zin in!

Excuses voor "" MUTS " , maar jij verzint vaker onaardige benamingen voor me
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 00:56:

Joh, zit je nou alweer te flirten? Als ik me niet vergis is Rider getrouwd, dus ook niks voor jou.Nee idd, dan valt hij automatisch weg
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 00:54:

[...]

op zich lijk je mij een relaxte vent, alleen dat zuipen , is wat minder hahaha lieve schat, ik vind bier smerig, maar ja, ik ben redelijk relaxed. Ik heb een zusje dat erg op jou lijkt, heb dus al lang geleden kunnen leren daar nooit al te serieus op in te gaan.
Is geen meisjeswensdroom, maar ervaring Rider. Misschien vonden ze het ook wel erg genegeerd te worden omdat hun bier dan niet voor ze neergezet werd, kan ook...
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 00:56:

Joh, zit je nou alweer te flirten? Als ik me niet vergis is Rider getrouwd, dus ook niks voor jou.Je vergist je niet. En als Rider niet getrouwd was, was hij nog steeds absoluut niet in de markt.
quote:rider schreef op 23 juli 2008 @ 00:54:

[...]

Meid, ik denk dat je echt een volkomen gestoord hysterisch wijf bent, maar, en dat meen ik oprecht, volgens mij wel heel aardig. Niets van wat ik tot nu toe gezegd heb was om je af te kraken of zoiets, ik moet alleen verschrikkelijk lachen om dit topic.

Waar ik nog steeds enorm nieuwsgierig naar ben, is wat jij hebt waardoor je denkt dat mannen je zo graag zouden hebben. Maar ik ben bang dat ik te bleefd ben om de voor de hand liggende vraag te stellen

ik weet niet wat ik heb , moet je aan hun vragen!

Ik denk namelijk nog steeds dat ik gewoon best een aardige meid ben hmmm nou ja soms dan hahah...Het is mijn karakter gewoon hahaha
quote:bitterandsweet schreef op 23 juli 2008 @ 01:02:

Is geen meisjeswensdroom, maar ervaring Rider. Misschien vonden ze het ook wel erg genegeerd te worden omdat hun bier dan niet voor ze neergezet werd, kan ook...en vergeet de afstandsbediening niet!
quote:rider schreef op 23 juli 2008 @ 01:02:

[...]

Je vergist je niet. En als Rider niet getrouwd was, was hij nog steeds absoluut niet in de markt.

ach,,,iedereen is in de markt ...op iedere pot past een deksel!!

Op sommige zelfs meerdere, maar dat laten we dan buiten beschouwing...
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 00:57:

[...]

oh , jawel ,,,ik begrijp zijn grapje heel goed zelfs! Alleen heb ik geen zin meer om grappig terug te doen, ben nou eenmaal niet in de stemming en hij weet best waarom...Maar goed, hoe dan ook het is geschiedt . Ik denk niet dat hij mijn mail kan waarderen en dus denk ik niet dat er een vervolg gaat komen. Ik heb hier bewust voor gekozen. Had ook andere opties : 1. Niet reageren

2. Weer leuk reageren

Maar daar had ik geen zin in!

Okee, prima, dat was hoe het op mij over kwam. Als ik dan nog een constructief advies mag geven: als je een kerel zat bent, zeg hem dat dan gewoon. Zoals je nu reageert zeg je eigenlijk gewoon 'hit me'. Misschien is het wel heel slim hoor, je geeft hem het idee dat hij jou aan de kant zet, en voor jezelf denk je dat jij het doet. Maar voor een tikkie eigenwaarde en het bij jezelf houden zou ik er toch voor kiezen om te zeggen dat je het hier bij wilt laten ipv zo suf op zijn grapjes te reageren dat hij wel moet vinden dat je een muts (excusez le mot) bent en dat hij blij mag zijn dat ie van je af is.

quote:Excuses voor "" MUTS " , maar jij verzint vaker onaardige benamingen voor me Sorry? Waar en wanneer?
-
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 01:04:

[...]

ach,,,iedereen is in de markt ...op iedere pot past een deksel!!

Op sommige zelfs meerdere, maar dat laten we dan buiten beschouwing...Heerlijk, die pubertijd, waarin je denkt dat alles in de wereld is zoals jij denkt dat het moet zijn
Puberteit, Rider, puberteit
-
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:08:

Puberteit, Rider, puberteit

Dat zeg ik, de tijd dat je puber bent in de puberteit, dus je pubertijd.

(hoe lul ik me hier nou uit?)
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:05:

[...]

Okee, prima, dat was hoe het op mij over kwam. Als ik dan nog een constructief advies mag geven: als je een kerel zat bent, zeg hem dat dan gewoon. Zoals je nu reageert zeg je eigenlijk gewoon 'hit me'. Misschien is het wel heel slim hoor, je geeft hem het idee dat hij jou aan de kant zet, en voor jezelf denk je dat jij het doet. Maar voor een tikkie eigenwaarde en het bij jezelf houden zou ik er toch voor kiezen om te zeggen dat je het hier bij wilt laten ipv zo suf op zijn grapjes te reageren dat hij wel moet vinden dat je een muts (excusez le mot) bent en dat hij blij mag zijn dat ie van je af is.

[...]

Sorry? Waar en wanneer?

ja , weet ik ook niet meer precies, op sommige momenten had ik dat zo ergens ervaren/ gelezen ,,,Als je perse wil dan zoek ik het even op! haha

ja, eigenwaarde ,,,ach ja ,,,je hebt het of je hebt het niet,,,,Zit wel goed met mijn eigenwaarde,,,Hij mag denken wat hij wil denken...Als hij Mans genoeg is dan zien we wel en anders niet,,,,

Op het laatst blijf ik idd een beetje vaag,,,In de trend van Seeyou around sometimes omdat hij in zijn laatste email aangeeft dat hij wel wat van zich laat horen weer. Waarop ik dus als laatste zeg tsja seeyou around in 2012 ofzo...Er was geen reden om nu ineens te zeggen van goh , ik laat het hierbij , laa tme aub met rust,,,,,Die vent heeft niks slechts gedaan! Zo is hij gewoon! Misschien niks voor mij! Het zij zo!
Dat heet de verloedering van de Nederlandse taal. Zelfs mijn docenten ontwikkelingspsychologie wisten het te presteren om pubertijd te schrijven. Toch jammer.

Sorry, TV, dit was off topic.
-
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:08:

Puberteit, Rider, puberteit Puber tot mijn dood!!! Is dat nou niet prachtig ?
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:12:

Dat heet de verloedering van de Nederlandse taal. Zelfs mijn docenten ontwikkelingspsychologie wisten het te presteren om pubertijd te schrijven. Toch jammer.

Sorry, TV, dit was off topic.Dit is niet mijn woord Maar ik zal vast genoeg andere fouten gemaakt hebben hier Slecht! Slecht!
Zoek het dan inderdaad maar even op, TV, want zoveel berichten heb ik hier niet geschreven. Dat jij het idee hebt dat... Dat zou ik dan toch graag met voorbeelden gestaafd zien.

Blijf wel vinden dat je er rare selectiemethodes op na houdt. Iemand die jouw gebitch pikt is mans genoeg?
-
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 01:15:

[...]

Dit is niet mijn woord Maar ik zal vast genoeg andere fouten gemaakt hebben hier Slecht! Slecht!Dit ging ook niet over jou. Niet alles gaat over jou.
-
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 23 juli 2008 @ 01:12:

[...]

Puber tot mijn dood!!! Is dat nou niet prachtig ?Nee, dat is krankzinnig. Maar toch wel lief hoor
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:15:

[...]

Dit ging ook niet over jou. Niet alles gaat over jou.Wow !!!! auch,,,,nee , maar dat kan ik hebben, ik sta trouwens niet graag in de spotlights. Het overkomt me meestal haha
quote:anemoon schreef op 23 juli 2008 @ 01:15:

Zoek het dan inderdaad maar even op, TV, want zoveel berichten heb ik hier niet geschreven. Dat jij het idee hebt dat... Dat zou ik dan toch graag met voorbeelden gestaafd zien.

Blijf wel vinden dat je er rare selectiemethodes op na houdt. Iemand die jouw gebitch pikt is mans genoeg?

Een van de manieren, ja ,,,,Er is een verschil tussen "" Bitch zijn "" en een pittig gedrag vertonen. Als hij dit idd niet kan handelen dan zegt dat iets over de combinatie "" hij en ik "

en namelijk '' No Match "
Misschien is het dan handig om eens na te gaan denken over waarom dat je meestal overkomt.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven