On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
Vaker heb je zulke topics geopend Twijfelvrouwtje, elke keer gaat het over hetzelfde. Over andere mannen die jij niet interessant genoeg zegt te vinden etc. Misschien echt eens de hoogste tijd om naar je eigen aandeel in dit geheel te kijken.
*vraagt zich af hoe de hersenen van TV functioneren*
Die Jaschenka komt echt over als een enorme zuurpruim in al die berichten... vaak is het dan zo'n bolle kikker met varkenspootjes in real life.

Afreageren op andere mensen, maar zichzelf in slaap huilen iedere avond.
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 12:30:

Die Jaschenka komt echt over als een enorme zuurpruim in al die berichten... vaak is het dan zo'n bolle kikker met varkenspootjes in real life.

Afreageren op andere mensen, maar zichzelf in slaap huilen iedere avond.Huh? Waar slaat dit nou weer op?
Negeren Char, negeren...

RJ 'Het' is hier alleen maar om te trollen..
quote:RaptorJesus schreef op 28 juli 2008 @ 12:30:

Afreageren op andere mensen, maar zichzelf in slaap huilen iedere avond.Pas jij maar op dat ik dat zielige raptornekkie van je niet breek, stumperd! Ik snap dat je het vervelend vind dat ik geen neukprularia voor je ben, maar knakken kan ik als de beste!!
quote:Goldielocks schreef op 28 juli 2008 @ 22:53:

Negeren Char, negeren...

RJ 'Het' is hier alleen maar om te trollen..Aha op die fiets.
quote:Chardonnay schreef op 29 juli 2008 @ 07:34:

[...]

Aha op die fiets.Op een ouwe fiets moet je het leren
Als we het over trollen hebben is Raptor Jesus dan wél weer een nick met humor... ("and forgive us our trolling

as we forgive those who troll against us").

Maar goed, troll dus.
Ontopic: TV, nog een reactie op je mail gehad?
quote:Tia Dalma schreef op 29 juli 2008 @ 13:25:

Als we het over trollen hebben is Raptor Jesus dan wél weer een nick met humor... ("and forgive us our trolling

as we forgive those who troll against us").

Maar goed, troll dus.Ik vind 'het' juist helemaal niet lollig...of het moet nog komen...
Hoi allemaal!

tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ben niet meer zo bezig geweest met meneer en heb me kostelijk vermaakt en eerlijk gezegd n beetje afgeleid door iemand anders. Ben nog steeds vrijgezel trouwens.

Meneer heeft onlangs iets van zich laten horen . Met excuses dat hij niet meteen kon reageren omdat hij voor een aantal weken uitgezonden is naar he tbuitenland en verder met humor antwoordend op mijn email en interesse hoe he tmet mij gaat.

Ik weet het het eigenlijk nie tmeer. Spanning is er een beetje vanaf en eerlijk gezegd zit ik niet echt te poppelen. Verder ga ik over een weekje op vakantie en weet nie tmeer zo goed hoe te regaeren naar hem toe. hij komt eind augustus weer terug en zo te horen wil hij weer kontakt,,,,

Wat denken jullie? Moet ik koeltjes blijven ? Reageren of niet?

Nogmaalas spanning is een beetje vanaf,,,RRR
Twijfel, wat denk je nou zélf.......?
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2008 @ 20:56:

Twijfel, wat denk je nou zélf.......?

Kijk dat hij in het buitenland zit , is een goed excuus., Ik weet dat hij er eigenlijk nog een druk leven op na houdt. Verder ken ik hem niet zo heel goed om hem meteen en voorgoed te haten.

Alleen de spanning is er een beetje vanaf nu..Heb zoiets van voor mij hoeft het niet zo meer..Maar ja , van de andere kant Hij laat mij weten dat hij mijn uitspattingen met een korreltje zout neemt en mij dus toch wel niet wil verliezen , zeg maar,,,

Vandaar,,,Misschien toch nog proberen? Ik ben straks uitgerust , op vakance geweest enzo,,,
Je topic is echt te grappig! :-)

Maar goed, nee dus. niet proberen, je kan hem niet aan.
quote:juliee schreef op 10 augustus 2008 @ 21:43:

Je topic is echt te grappig! :-)

Maar goed, nee dus. niet proberen, je kan hem niet aan.

ja en jij denkt dat je alles weet,,,

ja weet ik , ik kan hem niet aan ...ik wil hem eigenlijk ook niet meer,,,stom eigenlijk,,,
Twijfel .. komt ie oorspronkelijk uit t noorden van het land?
Stom dat hier weer schrijf. Maar goed , ik zie wel wat ik doe...

Voorlopig in ieder geval uitrusten en genieten van de zon en dan zie ik wel of ik wat van me laat horen. Tot eind augustus zijn we toch allebei niet in het land.

Zo raar dat je van de ene op de andere niet meer geinteresseerd bent. Ik was het namelijk wel, maar nu voelt het alsof hij te laat is met inititatief zoeken en bovendien heb ik het gevoel dat hij lang niet meer zo lief is als ik had gedacht.

en ja ik hoopte dat hij zou reageren en nu dat hij het gedaan heeft, heb ik zoiets van ja en dus,,,hmmm
Nogmaals ik ken hem niet zo goed dus het is moeilijk beoordelen en definitief een keuze maken.
Niet proberen twijfelvrouwtje.

Soms moet je kiezen voor de veiligste weg....en das niet proberen

Scheelt een hoop onrust..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 10 augustus 2008 @ 21:00:

[...]

Kijk dat hij in het buitenland zit , is een goed excuus., Ik weet dat hij er eigenlijk nog een druk leven op na houdt. Verder ken ik hem niet zo heel goed om hem meteen en voorgoed te haten.

Alleen de spanning is er een beetje vanaf nu..Heb zoiets van voor mij hoeft het niet zo meer..Maar ja , van de andere kant Hij laat mij weten dat hij mijn uitspattingen met een korreltje zout neemt en mij dus toch wel niet wil verliezen , zeg maar,,,

Vandaar,,,Misschien toch nog proberen? Ik ben straks uitgerust , op vakance geweest enzo,,,

Haten? Jij kent hem niet, hij heeft je niks aangedaan en jij vraagt je serieus af of je hem nou wel of niet moet haten?

Jij denkt enorm in extremen, alles is zwart-wit.

Ik spreek het niet maar denk er het mijne van.

Hij kan je niet verliezen want jullie hebben niks. Krijg de indruk dat jij jezelf een te belangrijke rol toeschrijft, in elke situatie. Je hebt geen realistisch beeld van jezelf en je eigen rol in een geheel, en daarom zal het elke keer als het op contact met mannen aankomt, fout lopen. Je zult daar echt iets mee moeten doen, anders kun je de rest van je leven topics blijven openen omdat je niet gelukkig bent met hoe het gaat.
En hoezo, definitief een keuze te maken? Weer een voorbeeld van dat denken in extremen; je doet alsof je een keuze moet maken die de rest van je leven op zijn kop zal zetten.

Heb je al eens psychische hulp gehad? Vind jij zelf dat je dat nodig hebt, of vind je dat jouw reacties normaal zijn?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 10 augustus 2008 @ 21:46:

[...]

ja en jij denkt dat je alles weet,,,

ja weet ik , ik kan hem niet aan ...ik wil hem eigenlijk ook niet meer,,,stom eigenlijk,,,

Nee hoor, dat denk ik helemaal niet, maar je kwam nogal grillig over in dit topic.. dus dat betekent dan toch een beetje dat het je meer doet dan goed voor je is.. En hij denkt er volgens mij allemaal niet zo erg over na. Ik zou - als ik jou was- zorgen dat ik weer rust kreeg in mijn hoofd en daarom afstand houden.

succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven