onaantrekkelijk

29-01-2019 00:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey

ik ben dus met een man getrouwd waarmee ik uit wanhoop mee getrouwd mee ben omdat ik zo graag wilde trouwen.ik vond hem vanaf het begin totaal niet mijn type maar ben Door omstandigheden toch bij hem gebleven.ik vind hem onaantrekkelijk en sex met hem kan ik gewoon niet tegen.hij is voor de rest een lieve geduldige man.wat zouden jullie doen?scheiden of blijven?
Zit je huwelijk uit en lees bouquet romannetjes. Vervul je plicht, heb seks met hem, maar dan met je ogen dicht en denk dan aan de knappe dokter uit de bouquet romannetjes. En ze leefden nog lang en "gelukkig".
Zo geel als een kanariepiet
Je hebt een PB (privé bericht)
Is dit een feuilleton? Waar verwijst die 'dus' naar in de eerste zin?
Kun je niet je ogen dicht doen terwijl hij in je komt en dan aan een lekkere vent denken? Lijkt me toch niet heel moeilijk.
Uit wanhoop trouwen?
Wat is er mis met jou, TO, dat je schijnbaar volgens jou 'niets beters' kon krijgen en genoodzaakt was om een 'onaantrekkelijke man' te misbruiken voor je eigen nepsprookje?

Ik zou keihard scheiden, maar in het belang van jouw man, niet in die van jou. Hij verdient echt beter.
met jou heb je echt geen vijanden meer nodig....
freja schreef:
29-01-2019 08:41
What the # is een Noorwegen alert?
Noorwegen alert omdat Noorwegen het land van de trollen is.
Wtf TO!!!!!
Sorry maar hoe haal je het in je hoofd om te trouwen met iemand die jij niet leuk vindt en mee kinderen krijgt???!!!
Jij maakt een potje van zijn leven en neemt kinderen om nog een potje van hun leven te maken. @(
Hoezo vraag je ons of je moet scheiden of blijven? Jij hebt toch al besloten om te scheiden?!
Ga verder met je andere topics over scheiding en de bijstanduitkering.
Jij spoort niet.
Ik vond je vorige topic al bijzonder maar deze is nog erger.
De enige manier om het straks goed te hebben Is een rijke man zoeken die de rol van je partner kan overnemen voor een alles voor je kan betalen.
Er is vast nog wel een gek die hierin trapt.
Hoe was de bruiloft?
Que Sera Sera
Close your eyes and think of England.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Brunette84 schreef:
30-01-2019 15:36
Wtf TO!!!!!
Sorry maar hoe haal je het in je hoofd om te trouwen met iemand die jij niet leuk vindt en mee kinderen krijgt???!!!
Jij maakt een potje van zijn leven en neemt kinderen om nog een potje van hun leven te maken. @(
Hoezo vraag je ons of je moet scheiden of blijven? Jij hebt toch al besloten om te scheiden?!
Ga verder met je andere topics over scheiding en de bijstanduitkering.
Jij spoort niet.
Ik had het anders omschreven, maar klopt wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven