Onbereikbaar
zondag 2 mei 2010 om 14:34
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
zondag 2 mei 2010 om 16:12
Sellina, ik bedenk me ineens iets heel wereldschokkends....
Een tijdje geleden ben ik tijdens het uitgaan een meisje tegengekomen met wie ik een leuke avond heb gehad
Na afloop hebben we telefoonnummers uitgewisseld en ik heb haar daarna een sms gestuurd met "hey hoe is het?"
Nu heb ik al een tijdje niets van haar gehoord,.
En nu zie ik ineens dat mijn telefoon uitstaat...
Zou het zo kunnen zijn dat je dacht dat ik een man was en dat je mij net geprobeerd hebt te smssen???
*gaat dan vanaf nu toch maar weer aan de push ups*
Een tijdje geleden ben ik tijdens het uitgaan een meisje tegengekomen met wie ik een leuke avond heb gehad
Na afloop hebben we telefoonnummers uitgewisseld en ik heb haar daarna een sms gestuurd met "hey hoe is het?"
Nu heb ik al een tijdje niets van haar gehoord,.
En nu zie ik ineens dat mijn telefoon uitstaat...
Zou het zo kunnen zijn dat je dacht dat ik een man was en dat je mij net geprobeerd hebt te smssen???
*gaat dan vanaf nu toch maar weer aan de push ups*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 mei 2010 om 16:14
quote:Cateautje schreef op 02 mei 2010 @ 16:10:
[...]
Das een kruising tussen een hond en een vibrator.
Tja... een regenachtige zondag en ik ben alleen. Waar moet ik anders aan denken
Trouwens wel oppassen geblazen met die batterijen in dat natte weer.
[...]
Das een kruising tussen een hond en een vibrator.
Tja... een regenachtige zondag en ik ben alleen. Waar moet ik anders aan denken
Trouwens wel oppassen geblazen met die batterijen in dat natte weer.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 2 mei 2010 om 16:15