Once in a lifetime mome.... *POEF*
dinsdag 21 oktober 2008 om 15:47
hoi desteny, hoe bedoel je dat?
ik ben echt een realist. ik probeer daarom te duiden hoe bizar dit moment was. als jullie er bij waren geweest... ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb heimwee naar gisteren
nee serieus, c'est la vie als ik hem niet meer zie
maar als ik hem wel nog zie..en er is interactie, dan durf ik te zeggen dat het zo heeft moeten zijn
2.15 uur..and counting
ik ben echt een realist. ik probeer daarom te duiden hoe bizar dit moment was. als jullie er bij waren geweest... ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb heimwee naar gisteren
nee serieus, c'est la vie als ik hem niet meer zie
maar als ik hem wel nog zie..en er is interactie, dan durf ik te zeggen dat het zo heeft moeten zijn

2.15 uur..and counting

dinsdag 21 oktober 2008 om 15:53
dinsdag 21 oktober 2008 om 17:47
zo... tas inpakken ~check
naar het toilet, even goed in de spiegel kijken ~check
onbestendig gevoel en wiebelende benen wegwerken ~check
gewoon maar om 18:00 naar buiten gaan ~check
ik weet dat het suf is .. maar als ik hem de eerste tram niet zie, dan wacht ik er 1..of 2. als ik hem dan niet weer zie, dan hang ik het meteen aan de wilgen. als bij hem dit gevoel ook zo was (zijn blik was echt zo... echt) dan wil hij ook weer hetzelfde ervaren. ga geen illusie houden als ik hem zo niet zie dat hij het niet kon redden ofzo
ik ben eerlijk. het is een mooi verhaal en het was een onwerkelijke onmoeting, maar mijn onderbuik en verstand fluisteren alle twee zachtjes: je gaat hem niet (w)meer zien.
het verwart je heel erg, maar toch hoop ik dat iedereen dit eens een keer mee maakt, dan weet je hoe dat voelt "liefde op het eerste gezicht". daar was caroline tensen niks bij
adios...en ik zal het nog laten weten.....
naar het toilet, even goed in de spiegel kijken ~check
onbestendig gevoel en wiebelende benen wegwerken ~check
gewoon maar om 18:00 naar buiten gaan ~check
ik weet dat het suf is .. maar als ik hem de eerste tram niet zie, dan wacht ik er 1..of 2. als ik hem dan niet weer zie, dan hang ik het meteen aan de wilgen. als bij hem dit gevoel ook zo was (zijn blik was echt zo... echt) dan wil hij ook weer hetzelfde ervaren. ga geen illusie houden als ik hem zo niet zie dat hij het niet kon redden ofzo

ik ben eerlijk. het is een mooi verhaal en het was een onwerkelijke onmoeting, maar mijn onderbuik en verstand fluisteren alle twee zachtjes: je gaat hem niet (w)meer zien.
het verwart je heel erg, maar toch hoop ik dat iedereen dit eens een keer mee maakt, dan weet je hoe dat voelt "liefde op het eerste gezicht". daar was caroline tensen niks bij

adios...en ik zal het nog laten weten.....
dinsdag 21 oktober 2008 om 18:50
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:04
nee, carry tefsen was op goed geluk 
liefde op het eerste gezicht waren caroline tensen en zelfs rolf wouters
en ze leefden nog lang en gelukkig, maar niet samen
ik was ook laat, pas 18:10
hem niet gezien, gewoon de eerste de beste RS genomen
nja..misschien zat hij er net voor, misschien er net na (dat zal wel niet). maar, als het echt ment to be was geweest had hij daar wel staan wachten toch? of zijn mannen niet zo
voordat er wordt gezegd: oh god, keep on dreaming..ik val in herhaling, maar ben echt wel wat gewend en dit was niet zo maar een paar blikken die werden gewisseld. dit was echt en hij was net zo van slag als ik. maar goed, een mooie herinneringen en wie weet... maybe we'll meet again (en dan zal ik het hier vertellen...)
(wel een beetje een down gevoel nu..mag wel he?)

liefde op het eerste gezicht waren caroline tensen en zelfs rolf wouters

en ze leefden nog lang en gelukkig, maar niet samen

ik was ook laat, pas 18:10
hem niet gezien, gewoon de eerste de beste RS genomen
nja..misschien zat hij er net voor, misschien er net na (dat zal wel niet). maar, als het echt ment to be was geweest had hij daar wel staan wachten toch? of zijn mannen niet zo

voordat er wordt gezegd: oh god, keep on dreaming..ik val in herhaling, maar ben echt wel wat gewend en dit was niet zo maar een paar blikken die werden gewisseld. dit was echt en hij was net zo van slag als ik. maar goed, een mooie herinneringen en wie weet... maybe we'll meet again (en dan zal ik het hier vertellen...)
(wel een beetje een down gevoel nu..mag wel he?)
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:32
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:21
Het is niet erg bemoedigend, maar ik heb zoiets (in het jaar kruik) ook ooit meegemaakt op Den Haag CS, op de roltrap naar de bussen. Moet zo om dit topic lachen, dat ik het toch even wil vermelden. Bliksem sloeg in en de volgende dag weer en de dag daarna weer, ik zweefde inmiddels en de man was gorgeous, daar kan dokter McDreamy een puntje aan zuigen. Tot hij een paar dagen later met een man op het perron stond en hem vol op zijn mond zoende
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:35
quote:Yayasister schreef op 21 oktober 2008 @ 20:21:
Het is niet erg bemoedigend, maar ik heb zoiets (in het jaar kruik) ook ooit meegemaakt op Den Haag CS, op de roltrap naar de bussen. Moet zo om dit topic lachen, dat ik het toch even wil vermelden. Bliksem sloeg in en de volgende dag weer en de dag daarna weer, ik zweefde inmiddels en de man was gorgeous, daar kan dokter McDreamy een puntje aan zuigen. Tot hij een paar dagen later met een man op het perron stond en hem vol op zijn mond zoende
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:48
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:52
quote:Yayasister schreef op 21 oktober 2008 @ 20:21:
haha...ik moet erg lachen om dit bericht
ach...duhh.. natuurlijk blijf ik hopen hem te zien
de komende tijd wel
tot het echt niet meer gebeurt
en de tijd zorgt dat ik dit hele voorval vergeten ben
maar..morgen is er weer een dag hoor...en volgende week maandag ook. hij kwam duidelijk ergens vandaan...waar weet ik niet. maar zijn eindstation was zeker dit station, hij liep duidelijk in een bekende richting.
sh*t...hij keek zo vaak...en draaide zich helemaal om
ik ben suf
haha...ik moet erg lachen om dit bericht

ach...duhh.. natuurlijk blijf ik hopen hem te zien
de komende tijd wel
tot het echt niet meer gebeurt
en de tijd zorgt dat ik dit hele voorval vergeten ben

maar..morgen is er weer een dag hoor...en volgende week maandag ook. hij kwam duidelijk ergens vandaan...waar weet ik niet. maar zijn eindstation was zeker dit station, hij liep duidelijk in een bekende richting.
sh*t...hij keek zo vaak...en draaide zich helemaal om
ik ben suf

dinsdag 21 oktober 2008 om 20:57
dinsdag 21 oktober 2008 om 21:03
Overigens heb ik het ook, toen ik 16 was, gehad op een Zuid-Frans strand, waar ik toen een tijd woonde, na een hele dag staren naar een prachtige Griekse god, en hij naar mij, liep ik 's avonds over de boulevard met een vriendinnetje, het was 14 juli en we gingen naar het vuurwerk kijken. Zij sprintte op iemand af, een ex-vriendje, dat bleek die jongen. Over haar schouder hebben we elkaar verbijsterd aangekeken. Hij was gewoon Nederlands, we zijn vier jaar samen geweest, grote liefde. En ik ben vanmiddag teruggekomen van twee dagen met mijn kind bij hem en zijn vrouw en drie kinderen in hun vakantiehuis. Hij was getuige bij mijn huwelijk, ik bij het zijne...
dinsdag 21 oktober 2008 om 21:09
Een mooi verhaal. Het zou een film of een boek kunnen zijn geweest. Ja, dromend over dit voorval..gebeuren er allerlei dingen, passeren vele scenario's de revue. Het is lastig te duiden wat er precies gebeurde. Jullie kennen mij ook niet, dat maakt het nog lastiger in te schatten hoe reeel ik dingen weergeef
Maar echt, boem..beng...crash... het was puur en we schrokken er alle 2 van. Hij checkte echt een paar keer of ik nog achter hem liep toen we naar buiten gingen. Ik heb echt wel wat dingen meegemaakt in het leven, de wereld gezien, ken mijn mede-mens behoorlijk goed: het is bijna onmogelijk of onnatuurlijk (haha) dat ik hem niet meer zie, dat hij deze ontmoeting - al is het maar wederom in stilte - niet nog een keer wil meemaken.
Het blijft bij mijzelf alleen knagen: vrouw van 30... pfffff..... en niet eens normaal duidelijk durven terug te kijken. Van binnen borrel ik dan wat van "woede". Maar, laat ik voor deze keer zeggen...what is ment to be, is ment to be. Als iets hoort te gebeuren gebeurt het toch
Aaah....... Zoetermeer... verenigt u en zoek mee

Het blijft bij mijzelf alleen knagen: vrouw van 30... pfffff..... en niet eens normaal duidelijk durven terug te kijken. Van binnen borrel ik dan wat van "woede". Maar, laat ik voor deze keer zeggen...what is ment to be, is ment to be. Als iets hoort te gebeuren gebeurt het toch

Aaah....... Zoetermeer... verenigt u en zoek mee