Once in a lifetime mome.... *POEF*

20-10-2008 21:30 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oud bericht.
herkenning uit een vorig leven? jullie komen elkaar vast wel weer tegen...
hoi desteny, hoe bedoel je dat?

ik ben echt een realist. ik probeer daarom te duiden hoe bizar dit moment was. als jullie er bij waren geweest... ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb heimwee naar gisteren

nee serieus, c'est la vie als ik hem niet meer zie

maar als ik hem wel nog zie..en er is interactie, dan durf ik te zeggen dat het zo heeft moeten zijn ;)

2.15 uur..and counting ;)
ik ben ook een realist,maar weet tegelijkertijd ook dat er meer is.

en net wat jij nu ook zelf zegt;als je hem weer tegen komt,weet je dat het zo hebt moeten zijn.

wat er dan verder gebeurd is dan aan jullie zelf (ben voor de aanpakhouding!)
en?
hihi,vind het ook wel spannend
zo... tas inpakken ~check

naar het toilet, even goed in de spiegel kijken ~check

onbestendig gevoel en wiebelende benen wegwerken ~check

gewoon maar om 18:00 naar buiten gaan ~check

ik weet dat het suf is .. maar als ik hem de eerste tram niet zie, dan wacht ik er 1..of 2. als ik hem dan niet weer zie, dan hang ik het meteen aan de wilgen. als bij hem dit gevoel ook zo was (zijn blik was echt zo... echt) dan wil hij ook weer hetzelfde ervaren. ga geen illusie houden als ik hem zo niet zie dat hij het niet kon redden ofzo ;)

ik ben eerlijk. het is een mooi verhaal en het was een onwerkelijke onmoeting, maar mijn onderbuik en verstand fluisteren alle twee zachtjes: je gaat hem niet (w)meer zien.

het verwart je heel erg, maar toch hoop ik dat iedereen dit eens een keer mee maakt, dan weet je hoe dat voelt "liefde op het eerste gezicht". daar was caroline tensen niks bij ;)

adios...en ik zal het nog laten weten.....
Nou ik ben benieuwd of je hem toevallig op dit moment tegen het lijf loopt
quote:senna78 schreef op 21 oktober 2008 @ 17:47:

...dan weet je hoe dat voelt "liefde op het eerste gezicht". daar was caroline tensen niks bij ;)Dat was Carry Tefsen hoor. Zei het fossiel van het forum .
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En, en, en? Romantisch hoor... zucht...
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Senna, heb je hem nog gezien vandaag?

Ik ben wel heel erg benieuwd
nee, carry tefsen was op goed geluk ;)

liefde op het eerste gezicht waren caroline tensen en zelfs rolf wouters ;)

en ze leefden nog lang en gelukkig, maar niet samen ;)

ik was ook laat, pas 18:10

hem niet gezien, gewoon de eerste de beste RS genomen

nja..misschien zat hij er net voor, misschien er net na (dat zal wel niet). maar, als het echt ment to be was geweest had hij daar wel staan wachten toch? of zijn mannen niet zo ;)

voordat er wordt gezegd: oh god, keep on dreaming..ik val in herhaling, maar ben echt wel wat gewend en dit was niet zo maar een paar blikken die werden gewisseld. dit was echt en hij was net zo van slag als ik. maar goed, een mooie herinneringen en wie weet... maybe we'll meet again (en dan zal ik het hier vertellen...)

(wel een beetje een down gevoel nu..mag wel he?)
Oowwww.... had zo gehoopt op romantiek!! Jammer Senna dat hij er niet was. Misschien morgen. Je stapt nu vast elke dag met een ander gevoel de RS in ...
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
jee jammer voor je. morgen wel weer een spannende dag.

Zag hij er wel uit of hij naar zijn werk was geweest? Kan ook een toerist zijn, student conservatorium en wat er nogal meer rondloopt bij Den Haag CS

Misschien is hij er gewoon volgende week maandag weer
Of misschien hoefde hij vandaag niet te werken. Er zijn nog heel veel kansen om hem weer tegen te komen Senna
even een terug-op-aarde idee?

Je lijkt op zijn verdwenen/overleden/ontvoerde zus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Owwww Senna, waarom heb je niet nog even gewacht daar? Heel nonchalant nog even een kroketje eten of zo.........
Het is niet erg bemoedigend, maar ik heb zoiets (in het jaar kruik) ook ooit meegemaakt op Den Haag CS, op de roltrap naar de bussen. Moet zo om dit topic lachen, dat ik het toch even wil vermelden. Bliksem sloeg in en de volgende dag weer en de dag daarna weer, ik zweefde inmiddels en de man was gorgeous, daar kan dokter McDreamy een puntje aan zuigen. Tot hij een paar dagen later met een man op het perron stond en hem vol op zijn mond zoende
quote:Yayasister schreef op 21 oktober 2008 @ 20:21:

Het is niet erg bemoedigend, maar ik heb zoiets (in het jaar kruik) ook ooit meegemaakt op Den Haag CS, op de roltrap naar de bussen. Moet zo om dit topic lachen, dat ik het toch even wil vermelden. Bliksem sloeg in en de volgende dag weer en de dag daarna weer, ik zweefde inmiddels en de man was gorgeous, daar kan dokter McDreamy een puntje aan zuigen. Tot hij een paar dagen later met een man op het perron stond en hem vol op zijn mond zoende
Wat jammer Senna, ik vond het zo spannend en leuk :-)

Kan je morgen echt niet een beetje wachten?? Doe het dan voor ons hier!! haha

Yayasister, ik kan er niks aan doen maar ik zag je verhaal helemaal voor me en ik moest er erg om lachen! Dank je voor het delen :-)

liefs, genoeg
O, maar ik kan er zelf ook ontzettend om lachen, na 25 jaar nog steeds, vandaar dat ik het opschreef.
quote:Yayasister schreef op 21 oktober 2008 @ 20:21:

haha...ik moet erg lachen om dit bericht ;)

ach...duhh.. natuurlijk blijf ik hopen hem te zien

de komende tijd wel

tot het echt niet meer gebeurt

en de tijd zorgt dat ik dit hele voorval vergeten ben ;)

maar..morgen is er weer een dag hoor...en volgende week maandag ook. hij kwam duidelijk ergens vandaan...waar weet ik niet. maar zijn eindstation was zeker dit station, hij liep duidelijk in een bekende richting.

sh*t...hij keek zo vaak...en draaide zich helemaal om

ik ben suf :(
Dat zijn van die momenten die je gewoon nooit meer vergeet ook :-)

Helaas zelf geen ervaring met romantische liefdes in 1 oogopslag... Wel met zoenen in de disco en ineens in het volle licht staan (en niks door hebben) maar om daar nou een topic over te openen gaat wat ver hihi
Senna, jammer dat er geen paal in de weg stond! Had je hem kunnen verzorgen nadat hij er tegenaan gelopen was :-)

Maarre.. als het voorbestemd is komen jullie elkaar vast nog een keertje tegen.

En anders gewoon een hele dag op hem wachten :-)
Overigens heb ik het ook, toen ik 16 was, gehad op een Zuid-Frans strand, waar ik toen een tijd woonde, na een hele dag staren naar een prachtige Griekse god, en hij naar mij, liep ik 's avonds over de boulevard met een vriendinnetje, het was 14 juli en we gingen naar het vuurwerk kijken. Zij sprintte op iemand af, een ex-vriendje, dat bleek die jongen. Over haar schouder hebben we elkaar verbijsterd aangekeken. Hij was gewoon Nederlands, we zijn vier jaar samen geweest, grote liefde. En ik ben vanmiddag teruggekomen van twee dagen met mijn kind bij hem en zijn vrouw en drie kinderen in hun vakantiehuis. Hij was getuige bij mijn huwelijk, ik bij het zijne...
Een mooi verhaal. Het zou een film of een boek kunnen zijn geweest. Ja, dromend over dit voorval..gebeuren er allerlei dingen, passeren vele scenario's de revue. Het is lastig te duiden wat er precies gebeurde. Jullie kennen mij ook niet, dat maakt het nog lastiger in te schatten hoe reeel ik dingen weergeef ;) Maar echt, boem..beng...crash... het was puur en we schrokken er alle 2 van. Hij checkte echt een paar keer of ik nog achter hem liep toen we naar buiten gingen. Ik heb echt wel wat dingen meegemaakt in het leven, de wereld gezien, ken mijn mede-mens behoorlijk goed: het is bijna onmogelijk of onnatuurlijk (haha) dat ik hem niet meer zie, dat hij deze ontmoeting - al is het maar wederom in stilte - niet nog een keer wil meemaken.

Het blijft bij mijzelf alleen knagen: vrouw van 30... pfffff..... en niet eens normaal duidelijk durven terug te kijken. Van binnen borrel ik dan wat van "woede". Maar, laat ik voor deze keer zeggen...what is ment to be, is ment to be. Als iets hoort te gebeuren gebeurt het toch ;)

Aaah....... Zoetermeer... verenigt u en zoek mee ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven