ongewenst verliefd!

02-07-2008 18:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een aantal jaren heb ik een collega op mijn werk die mij leuk vind, dit is overduidelijk te merken en opgemerkt door collega's.

Langzaam werden bij mij mijn gevoelens naar hem toe ook sterken ondankt dat hij een al een lange relatie heeft met iemand anders. Waar ik pas sinds kort van op de hoogte ben. Hier heeft hij het zelf nooit over, natuurlijk!

Ik heb al van alles geprobeert, afstand nemen, maar dan krijg ik later de opmerking dat ik hem op een soort manier ontloopt. Als ik te dicht bij kom stoot hij mij met een vervelende opmerking af.

Nu zijn mijn gevoelens te sterk geworden dat ik er last van heb ik mijn prive leven.

Ik weet zeker dat hij voor zijn relaties kiest, maar zijn gevoelens voor mij blijven erg sterk.

Er over hebben met hem is geen optie, omdat ik bijna zeker weet dat hij zijn gevoelens ontkent.
Als op jouw werk er toch veel via collega's verloopt zou je tegen tien mensen kunnen zeggen dat je een hekel aan hebt aan flirtende mannen die al bezet zijn en dat jij daar nooit iets mee zou willen beginnen .

Hoe weet jij eigenlijk dat zijn gevoel voor jou zo erg sterk is ? Ook vioa collega's gehoord ?

Het gedrag van je collega klinkt anders niet als erg flirterig ............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kijk eens naar zijn fantastische karakter eigenschappen. Niet vertellen dat hij een lange relatie heeft om kans te maken bij de andere vrouwtjes. Naar je toe trekken als ie aandacht te kort komt, vervelend zijn als je wel toenadering zoekt.

Fantastische man om verliefd op te zijn.

Ongetwijfeld zal het een ongelooflijk lekker ding zijn, maar kijk naar die punten, bekijk of je zijn vriendinnetje zou willen zijn terwijl hij hetzelfde doet met andere vrouwen en of ie dan nog zo leuk is.... en vervolgens geforceert verliefd worden op die vrijgezelle meneer met overmatige hoeveelheid puisten
verliefdheidheid komt altijd ongewenst
Oh echt niet Festen...

Tenminste hier niet

Errug gewenst...nu die kerel nog om het op te worden

En tsja verder sluit ik me aan bij BGB en kaboutertje

Ik "proef" ook weinig verliefde gevoelens bij de collega in kwestie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Festen schreef op 02 juli 2008 @ 18:22:

verliefdheidheid komt altijd ongewenst Altijd ?
Altijd BGB
quote:Festen schreef op 02 juli 2008 @ 18:25:

Altijd BGB

Da's balen voor je .

( wil je erover praten ? )
Ik lees ook weinig in je stukje wat mij doet denken aan verliefde gevoelens.

Ik denk eerlijk gezegd dat die meer in jou fantasie voorkomen omdat jij graag zou willen dat hij die gevoelens heeft dan dat hij ze ook echt heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2008 @ 18:29:

[...]

Da's balen voor je .

( wil je erover praten ? )ja hoor ff wat eieren naar binnen werken momentje
Ik zit zo´n beetje in dezelfde situatie en heb maar een advies: hou het zakelijk en professioneel. Zolang hij bezet is, zit een relatie er niet in: einde verhaal. Leef gewoon door en werk aan je eigen leven. Ga desnoods zelf op zoek naar een geschikte vrije vent, genoeg afleiding dan.

Succes!
Dus wat is het probleem? Hij is bezet en gaat ontkennen, jij bent professioneel en gaat hem niet bespringen.
quote:Festen schreef op 02 juli 2008 @ 19:10:

[...]

ja hoor ff wat eieren naar binnen werken momentje Ben je een heel kippenhok aan het leegvreten ?
Waarom zou je het vertellen? Je wilt toch niet smet deze man, ofwel?

Verder, omtloop deze man, een ongewenste verlifdheid moet je vooral niet voeden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven