Ongewenste woestijndroogte aargh

05-09-2008 21:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar...

Tsja, is het een probleem..? In verband met een onbeantwoorde liefde en het bijbehorende liefdesverdriet, en ach ja, ook nog zo een daar weer voor, nader ik nu de grens van twee jaar niet gesekst. Weliswaar wel wat solo-actie, daar niet van, maar da's toch anders. Ben ik de enige die hier droogstaat en heeft iedereen hier seksvriendjes, als ze niet in een relatie zitten? Ik denk weleens: ik pak er gewoon een. Maar ja, dan wel een beetje een leuke vent. En uiteindelijk, when push comes to shove, moet ik hem gewoon helemaal leuk vinden anders wil ik hem gewoon niet in mijn bed. Pfffffff!

Nouja, ik dacht, ik gooi het er effe uit want word er soms een beetje kreezie van.

Vroeger was ik nog weleens slettebakkerig. Heuheu.

Toch maar wachten tot de echte (en dus wederzijdse!) liefde uit de lucht komt vallen of flink aan de drank en een of andere hulk m'n bed insleuren?
Na twee jaar? Dan zou ik toch echt de optie van veel drank gaan overwegen hoor!

SV'tjes kunnen overigens ook wild woest opwindend zijn zonder dat het relatiemateriaal is. Die optie zou je ook eens kunnen overwegen!
hier veel herkenning:

Mensen denken van mij trouwens dat ik de één na de ander naar mijn bed sleur. Zodra ze me beter kennen weten ze dat ik vrij hoge standards hanteer, wil ik ze uberhaupt zoenen! Laat staan als ik ze mee naar bed neem... 1x gedaan... lekker, maar niet wat ik zoek.

Tussen de liefdes (laatste tussenpauze was 2.5 jaar) sta ik dus grotendeels droog ja... Helaas... maar ik wil écht een leuke vent in mijn bed... en tja...

Nu ik net weer single ben, zal ik er ook wel een beetje mee gaan zitten. Ik ben er ook nog niet uit of ik er vrede mee heb, of dat ik toch een 'minder' leuke kerel mee naar huis moet nemen...
Mis je het of vind je het meer iets van "niet kunnen" dat je zo lang niet gesekst hebt?
Troost je: als je het over een tijdje weer 'doet", is het extra lekker.
Same here. Sta nu vanaf december droog. Langste tijd is ruim 1.5 jaar geweest (als je natuurlijk de tijd voordat ik ontmaagd werd niet meeteld .

Ik ben nu 5 jaar single, en heb wel wat 'flings' gehad, maar niet echt on over naar huis te schrijven. 3 one night stands maar daar ben ik niet echt goed in (als in na de ONS ben ik dan veels te veel gesteld geraakt en wil ik meer dan gewoon een nachtje sex).

Pfffff, op zich kan m'n viebje mij best wel ehm...behagen, maar soms zou ik wel eens meer willen horen dan 'bzzzzzzzzzzzzz'....
quote:Zamirah schreef op 05 september 2008 @ 22:02:

Troost je: als je het over een tijdje weer 'doet", is het extra lekker.Net als met skieen. Eerst denk je, verdomd ik kan het niet meer, maar na je eerste swung weet je..... aha, zo ging het en dat moet ik doen. Dan ben je weer in de zevende hemel.
Ach, wat fijn, alweer zo snel reacties!

Ben dus toch niet de enige?! Dat stelt me wat gerust.

Ik had er vorig jaar ook last van (dat was toen ik op niemand verliefd was), het is confronterend; ahneeeee alweer zo lang zonder!!!! En het is helaas niet het enige moment dat ik er aan denk (nouja, helaas). Ik zat wel te verlangen naar iemand (want verliefd) en dan ga je ook niet zomaar iemand anders het bed insleuren, maarrr nu wil ik best woeste en wilde seks met een SV'tje maar voor mij wordt-ie pas seksueel aantrekkelijk (en dat moet minstens het geval zijn) alsie ook mijn gevoel voor humor begrijpt en terug kan grappen... hoeftie niet eens een mooi smoeltje te hebben.

D'r zijn d'r weinig van en ik heb echt niet zo'n enorm afwijkend gevoel voor humor. Boehoe zei ze en nam maar weer een koekje.
Boehoe zei ze en nam maar weer een koekje. :'-([/quote]

Aaaaaaaah haha, Ik ken het gevoel, al moet ik wel eerlijk zeggen dat op het moment dat ik echt dacht gek te worden ik vaak een erg leuke man tegenkwam of een ex ofzo me kwam "verlossen" (ook al wisten ze dat zelf dan natuurlijk niet)

Zit nu een maand zonder en krijg al weer de kriebels... Vaak denk ik ook ik ga nu de stad in en neem een man mee naar huis! Maar ja, ook ik zit zo niet in elkaar. Ik kan het gewoon niet moet iemand ook echt wel leuk/aantrekkelijk vinden.

Maar aan de andere kant vind ik het ook erg spannend om niet te weten met wie en wanneer ik sex ga hebben...En het hele verhaal voor het gebeurt. Hoor vaak van vriendinnen die relaties hebben dat ze dat stukje spanning missen...

Ik zeg sterkte! Het komt vanzelf wel weer!!!!!
Ik ook. Maar toch heb ik liever deze situatie dan een SV. Ik zou me er niet fijn bij voelen denk ik.

Misschien ouderwets? Maar voor mij liever een relatie met sex en dan in een persiode zonder relatie maar niks...

Komt vanzelf wel weer, en ookal duurt het nog jaren, so be it!

(maar dat is mijn insteek...)
PS. het komt over alsof ik niet van sex houd.

Het gekke is, als ik een relatie heb ben ik net een vent, en heb ik een heel hoge sexdrive, maar als ik alleen ben taal ik er niet naar.

Het hangt bij mij dus echt samen met die ene man waar ik op dat moment mee ben, gek he?
De frustratie wordt er bij mij alleen maar groter van.
Heb je al eens een hobby geprobeerd? Helpt echt hoor! Ik kan het weten, heb er een stuk of 25...
Avondcursussen helpen ook heel goed. Wel een beetje opletten wat je kiest

Voetbal tactics voor gevorderden heeft me veel plezier gedaan.

De laatste cursus"kook halal voor je papa" ben ik nog van aan het bekomen...

Over weeg nu een de avondcursus "een passie voor baksteen", voor de ervaren metser EN de beginneling in de bouw.
Ja zucht.. Misschien maar eens een klusjesman het huis in smoezen? Ik heb nog nieuwe keukenraampjes nodig. Zul je net zien dat het een baardmans is met stukjes shag er in.

Awel, Specialleke: genoeg afleiding heb ik wel. Ik ben een creatief creature, zowel mijn creat. job als mijn 1001 andere creatieve projecten zorgen wel voor wat afleiding. En mijn tuintje, ga ik een beetje wroeten. (Irritant als het een paar weken later alweer compleet overwoekerd is, maar dat is voor ergens anders in het forum).

M'n ex verleiden wil ik niet, want we hebben nu een heel leuk co-ouderschap voor onze kindjes. Hoewel hij wel goed klust.. altijd sexy.

Oja Vinyl, idd, mijn sexdrive hangt ook samen met een persoon. Ook wel met mijn eisprong (dan zijn alle mannen ineens aantrekkelijk, maar kun je ze werkelijk zomaar op bv. een treinperron bespringen? Ik voel me dan toch wat bezwaard..)

En ja god, misschien komt idd dat moment nog, dat als het er van gaat komen, eindelijk eindelijk, ik me ineens afvraag of het me wel een beetje gaat lukken... nooit geskied maar het idee snap ik wel, ja. Weet ik nog de moeves etc. Plankenkoorts dus. Maar ik denk niet dat ik me daar heel druk over zal maken. Het zal hooguit even door mijn hoofd schieten -hoe deed je het ook alweer?

Moet ik onwillekeurig aan SatC denken: vraagt Samantha na een tijdje onthouding vanwege de yoga(?)instructeur aan een mede-sporter/yogist (yogist- woord klopt vast niet maar klinkt wel leuk): 'wanna fuck?' en hij zegt dan: 'yeah!' en dan smeren ze 'm uit de sportzaal. Zo simpel kan het ook.

Maar ja. Tsja. Ach. Nouja.
Troost je, het kan altijd langer. Al ben ik nu op een punt dat ik inderdaad denk dat ik echt heul snel eens moet neuken voor mijn eigen sanity.

Maar ja, zelfde probleem hier, ik vind niemand echt leuk. Niet eens leuk genoeg voor een one night stand, waar ik verder geen principiele bezwaren tegen heb ofzo. En waar ik een seksvriendje zou moeten opduikelen weet ik al helemaal niet. Ik bedoel, bij ernstige verliefdheid wil ik nog wel eens wat uiterlijke imperfecties door de vingers zien, maar van een seksvriendje heb ik zoiets van "hallo, als hij niet leuk genoeg is voor een relatie, dan moet ie wel echt megalekker zijn".

Mocht je nog weten waar dergelijke exemplaren zich bevinden, dan hou ik me van harte aanbevolen.
Am Yisrael Chai!
Specialleke begint een klusdienst.

Enkel bellen bij eisprong.

U mag me afhalen op het station!
Ik heb na mijn laatste relatie voor het eerst een SV. Heb hem via mijn werk opgeduikeld (ja: niet slim! Gelukkig is hij al weg en ik inmiddels bijna!), maar verder zou ik ook echt niet goed weten waar je zoiets nou tegen het lijf loopt...

Daarvoor heb ik, tussen relaties in, ook gemakkelijk meer dan een jaar "droog" gestaan, hoor.

En als ik m'n huidige SV niet woest aantrekkelijk zou vinden, zou dat weer het geval zijn geweest.

Conclusie: nee, ik vind je niet raar! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven