Online contact

14-05-2018 20:12 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve lezers,

het is niet echt een probleem, maar wel iets waar ik mee zit :) Ongeveer 9 maanden geleden ben ik, nadat mijn relatie is uitgegaan, gaan kijken op een chatsite. Ik verveelde me en wilde de tijd doden. Veel oversekste mannen, maar eenmaal door die laag heengebroken was het wel gezellig.
Uiteindelijk heb ik heel leuk contact gehad met een man, het voelde meteen vertrouwd. Wel was ik terughoudend, want het bleef nou eenmaal een chatsite...

Twee weken geleden ben ik daar weer gaan kijken nadat ik ongeveer 3/4 maanden niet meer was geweest. Daar was diezelfde man weer, en het voelde meteen weer goed. Nummers uitgewisseld en nu leuk contact via whatsapp.

Nu heeft hij toegegeven mij meer dan leuk te vinden. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Niet alleen omdat het nog steeds een vreemde van het internet is, maar ook omdat hij 10 jaar ouder is dan ik (ik begin twintig, hij begin dertig), we elkaar alleen kennen van getypte tekst, en we überhaupt niet eens weten of het wel klikt in real life.

Nu mijn vraag dus of iemand hier ervaring mee heeft? En of dit iets kan worden?
Of kan ik het beter afkappen?
Er zit ook een belfunctie op je telefoon. Gebruik die eens
Is zijn profielfoto wel een beetje leuk?
Of spreek af in het echt, dan weet je pas echt wie je voor je hebt. Appen is so overrated. Daarmee leer je iemand echt niet kennen.
Vindt jij hem ook leuk?
SilverShadow schreef:
14-05-2018 20:16
Ja, doe es gek. Ga eens bellen, spreek iets af.

Toen ik zelf nog op Tinder zat (ja ja) wilde ik altijd heel snel afspreken. Dit om te voorkomen dat de fantasie op hol zou slaan.
Om op je vragen antwoord te geven: ja, het zou kunnen dat het iets wordt. Maar het kan ook zijn dat het niks wordt. Het is net het echte leven :)

Bel hem eens of Facetime hem.
En snel eens wat afspreken, dan weet je zeker of je hem wel of niet leuk vindt.
SilverShadow schreef:
14-05-2018 20:16
Heb ik hem gemeld, dat ik dat liever ook wil. Hij is nog terughoudend daarin, ook mede door zijn autisme (zegt hij).
Gate_Keeper schreef:
14-05-2018 20:17
Is zijn profielfoto wel een beetje leuk?
Ik vind van wel :$
minnimouse schreef:
14-05-2018 20:19
Vindt jij hem ook leuk?
Ja. Alleen ben ik erg slecht met dit soort gevoelens uiten, al heb ik het hem wel eerlijk gezegd. Hij was zo blij toen ik dat zei :$
Je kunt pas echt zeker weten dat je hem leuk vindt, als je hem in het echt gezien hebt. Hij wil niet bellen? Wil hij wel afspreken? Zo ja, doen. Zo nee, dan zit ie alleen maar te chatten voor de gezelligheid. Niks mis mee zolang jij dat ook prima vindt. Maar als je meer wilt, gaat dat met deze meneer dan niet lukken.
Roggenbrood schreef:
14-05-2018 20:24
Je kunt pas echt zeker weten dat je hem leuk vindt, als je hem in het echt gezien hebt. Hij wil niet bellen? Wil hij wel afspreken? Zo ja, doen. Zo nee, dan zit ie alleen maar te chatten voor de gezelligheid. Niks mis mee zolang jij dat ook prima vindt. Maar als je meer wilt, gaat dat met deze meneer dan niet lukken.
Hij wil zeker afspreken. Geeft dit ook vaker aan. In deze ben ik juist terughoudend, maar dat is iets bij mij en daar moet ik aan werken.
Hmmm terughoudend in bellen? In het begin oversekst? Tien jaar leeftijdsverschil?..... Ik weet het niet TO. je weet het pas zeker als je in rl met elkaar afspreekt. Maar doe dat in de stad, en niet bij jou of hem thuis.
Those who don’t believe in magic will never find it
KittenKitty schreef:
14-05-2018 20:25
Hij wil zeker afspreken. Geeft dit ook vaker aan. In deze ben ik juist terughoudend, maar dat is iets bij mij en daar moet ik aan werken.
Als je alleen wil chatten, wees daar dan duidelijk in. Dan kan hij het afkappen als hij meer wil dan dat.
dropfruitje schreef:
14-05-2018 20:31
Hmmm terughoudend in bellen? In het begin oversekst? Tien jaar leeftijdsverschil?..... Ik weet het niet TO. je weet het pas zeker als je in rl met elkaar afspreekt. Maar doe dat in de stad, en niet bij jou of hem thuis.
Oh nee, hij was zeker niet oversekst! Zie nu dat ik dat heel krom heb geschreven, haha.
Als we al zouden afspreken, zou dat sowieso in een café of zo zijn :) Ben alleen bang dat ik heel erg tegenval...
KittenKitty schreef:
14-05-2018 20:25
Hoezo moet je daar aan werken?

In je OP praat je een beetje over internetsparen alsof je er nog nooit van gehoord hebt/mee te maken hebt gehad. Klopt dat?
De enige manier waarop je er achter kan komen of t klikt in t echt, is om elkaar te ontmoeten. Dus gewoon zsm afspreken,al is t maar een uurtje voor een kopje koffie.
Anders blijf je maar denken van "wat als.."?

Succesverhaal van mijn kant, ruim 7 maanden online contact met een man. Door verschillende omstandigheden elkaar pas vorige week voor t eerst ontmoet en gelijk pats boem. Dezelfde klik in t echt als online en zelfs wel meer dan dat :-)
Deze week zien we elkaar weer.

Normaalgesproken wacht ik nooit zolang met iemand afspreken maar gelukkig heeft t heel goed uitgepakt.

En dat jij tegenvalt, zo moet je helemaal niet denken! Gewoon er zonder verwachtingen ingaan :)
minnimouse schreef:
14-05-2018 21:26
Hoezo moet je daar aan werken?

In je OP praat je een beetje over internetsparen alsof je er nog nooit van gehoord hebt/mee te maken hebt gehad. Klopt dat?
Als je internetchatten bedoelt, dan ja! Hield het altijd gewoon bij facebook en dergelijken, nooit chatten. Dus wist ook niet precies wat te verwachten.
CherokeeRose1977 schreef:
14-05-2018 21:34
De enige manier waarop je er achter kan komen of t klikt in t echt, is om elkaar te ontmoeten. Dus gewoon zsm afspreken,al is t maar een uurtje voor een kopje koffie.
Anders blijf je maar denken van "wat als.."?

Succesverhaal van mijn kant, ruim 7 maanden online contact met een man. Door verschillende omstandigheden elkaar pas vorige week voor t eerst ontmoet en gelijk pats boem. Dezelfde klik in t echt als online en zelfs wel meer dan dat :-)
Deze week zien we elkaar weer.

Normaalgesproken wacht ik nooit zolang met iemand afspreken maar gelukkig heeft t heel goed uitgepakt.

En dat jij tegenvalt, zo moet je helemaal niet denken! Gewoon er zonder verwachtingen ingaan :)
Oh, wat leuk om te lezen! :D Hopelijk gaat het hier ook zo, haha. Misschien moet ik die sprong gewoon wagen.
Niet misschien maar gewoon doen :)
En als t niks is, dan kun je t voor jezelf afsluiten en door naar de volgende (om t maar even zo te zeggen :-D).
KittenKitty schreef:
14-05-2018 21:41
Als je internetchatten bedoelt, dan ja! Hield het altijd gewoon bij facebook en dergelijken, nooit chatten. Dus wist ook niet precies wat te verwachten.
Ik ben getrouwd met mijn internetliefde.
Gewoon gaan ontmoeten! Dan zie je vanzelf wel of het iets is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven