Onzeker na 1e date
zondag 12 februari 2012 om 23:59
Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen week voor het eerst een date gehad via internet.
We hadden al 2 maanden contact en ik had hem al eerder gevraagd om iets af te spreken en daar reageerde hij elke keer wel heel enthousiast op, maar er kwam maar geen datum.
Afgelopen week was het dan eindelijk zover en ben ik bij hem geweest.
Het was super gezellig en we hebben echt over van alles gekletst (ik ben niet zo'n prater van mezelf, dus dat was wel erg fijn dat ik zo goed met hem kon praten).
Om een uur of 11 heb ik maar gezegd dat ik eens richting huis ging, omdat ik niet wou dat hij het als eerste zou zeggen, ook al wou ik eigenlijk nog wel blijven.
Uiteindelijk ben ik een half uur later vertrokken en hebben we heel netjes afscheid genomen met 3 kusjes. Ook moest ik iets laten weten als ik weer veilig thuis was.
Toen ik thuis was heb ik dat dus gedaan en kreeg ik bericht terug dat hij het erg gezellig vond en heb ik terug gestuurd dat ik het ook gezellig vond en of het voor herhaling vatbaar was. En dat was het.
Eigenlijk wijst alles er naar mijn idee op dat hij mij ook ziet zitten (en ik vind hem stiekem volgens mij leuker dan ik zelf door heb) en toch ben ik ontzettend onzeker.
Ik blijf maar denken dat het nu weer zo lang gaat duren voor een vervolg date komt en ik wil het deze keer wel echt vanuit hem laten komen.
Nouja ik wou gewoon graag even mijn verhaaltje kwijt en eens zien hoe jullie erover denken.
Ik heb afgelopen week voor het eerst een date gehad via internet.
We hadden al 2 maanden contact en ik had hem al eerder gevraagd om iets af te spreken en daar reageerde hij elke keer wel heel enthousiast op, maar er kwam maar geen datum.
Afgelopen week was het dan eindelijk zover en ben ik bij hem geweest.
Het was super gezellig en we hebben echt over van alles gekletst (ik ben niet zo'n prater van mezelf, dus dat was wel erg fijn dat ik zo goed met hem kon praten).
Om een uur of 11 heb ik maar gezegd dat ik eens richting huis ging, omdat ik niet wou dat hij het als eerste zou zeggen, ook al wou ik eigenlijk nog wel blijven.
Uiteindelijk ben ik een half uur later vertrokken en hebben we heel netjes afscheid genomen met 3 kusjes. Ook moest ik iets laten weten als ik weer veilig thuis was.
Toen ik thuis was heb ik dat dus gedaan en kreeg ik bericht terug dat hij het erg gezellig vond en heb ik terug gestuurd dat ik het ook gezellig vond en of het voor herhaling vatbaar was. En dat was het.
Eigenlijk wijst alles er naar mijn idee op dat hij mij ook ziet zitten (en ik vind hem stiekem volgens mij leuker dan ik zelf door heb) en toch ben ik ontzettend onzeker.
Ik blijf maar denken dat het nu weer zo lang gaat duren voor een vervolg date komt en ik wil het deze keer wel echt vanuit hem laten komen.
Nouja ik wou gewoon graag even mijn verhaaltje kwijt en eens zien hoe jullie erover denken.
zondag 4 maart 2012 om 23:15
zondag 11 maart 2012 om 22:11
zaterdag 24 maart 2012 om 09:47
Aaah ik heb gisteren mn 2e date gehad. En het was zooooooo leuk en nu ben ik zoooooooooo onzeker. Ik word er gewoon gek van! Toen ik bij hem was, was het voor mij duidelijk, hij vindt me leuk, zei dat ook, wil nog een keer afspreken etc. Maar als ik dan weer thuis ben........ Ik weet dat het er bij hoort, maar ik ben er zo slecht in! En wil zo graag gerustgesteld worden
vrijdag 6 april 2012 om 22:14
Hey Runrun, ik had helemaal niet gezien dat er nog gereageerd was hier.
Wat leuk dat het zo goed gaat.
Inmiddels nog vaker afgesproken?
Ik ben al weer met de volgende aan het daten.
Vorige week de 1e date gehad en dit weekend de 2e.
Tot nu toe nog geen onzekerheden hier haha, gaat gewoon lekker soepel.
Weet alleen nog niet of er meer in zit, maar daar hoop ik dit weekend achter te komen.
Wat leuk dat het zo goed gaat.
Inmiddels nog vaker afgesproken?
Ik ben al weer met de volgende aan het daten.
Vorige week de 1e date gehad en dit weekend de 2e.
Tot nu toe nog geen onzekerheden hier haha, gaat gewoon lekker soepel.
Weet alleen nog niet of er meer in zit, maar daar hoop ik dit weekend achter te komen.
vrijdag 13 april 2012 om 22:19
Ah wat super!!!!!! Ik ben nog steeds aan het daten!! Inmiddels 6 of 7 dates gehad? En hebben wel gezegd dat we elkaar leuk vinden, maar dat we wel rustig aan doen!!! Ben wel echt verliefd en hoop zoooo dat het goed blijft gaan, dus ben wel onzeker, maar dat hoort er misschien een beetje bij... Zie hem a.s. Dinsdag weer!! Hoe is t bij jou??