Onzeker (?) voelen.

01-06-2017 00:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik hoop dat hierop reacties komen. Ik moet dit echt kwijt ergens aangezien ik me er heel klote onder voel en niet zo goed meer weet wat te doen..

Ik heb ongeveer 1,5 een relatie met een jongen. We zijn beide echt super jaloers (geen goed eigenschap I know), maar ik snap niet dat meiden het kunnen pikken als er een meisje naar jou vent kijkt of aanraakt etc... Buiten dat mijn vriend is erg makkelijk en best kinderachtig. Bij elke ruzie zegt hij meteen doei en haalt ie ze pf weg op whatsapp (foto van ons samen). Dat maakt me eerlijk gezegd echt super onzeker omdat hij er zo makkelijk over kan dken terwijl hij zegt dat hij "teveel" van me houd. Ik heb ook heel vaak zon gevoel dat ik alles voor hem over heb en hij niet voor mij. (Als k dit tegen m zeg zegt ie meteen: oh ik ben niet goed genoeg, dan zoek je toch een ander) maar in t echt zegt ie dan weer hele andere dingen.. Zoals dat als ik een ander aan zou raken het nietzo goed met me aflopen en dat ie me perfect enzo vind.

Sorry ik ben echt slecht in verhalen vertellen, maar als we een ruzie hebben wat we alleen via whatsapp hebben kleine ruzies moet ik meesyal meteen huilen en ben ik bang dat hij me niet meer leuk vind. In t echt is t echt totaal anders. Ik kan voor t eerst echt mezelf.zijn bij iemand en we kunnen echt heel veel lachen. Maarja waar t dus op neer komt stel ik me aan ofzo? Of ?? Ik voel me ook soms ongerespecteerd ofzo omdat die me soms tijdens een ruzie idioot of iets noemt.. Ik heb echt geen idee.. Iemand misschien tips of misschien een idee of er iets mis is met die jongen?
Jullie verdienen elkaar. Lekker energie slurpen.
Hoezo zegt hij in het echt andere dingen? Zegt hij ook wel eens dingen niet in het echt? Is hij dan in een andere universum ofzo?
Enniewees, ik snap er geen fuck van.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
badmeester schreef: ↑
01-06-2017 00:26
Jullie verdienen elkaar. Lekker energie slurpen.
Sarcastisch ? Energie doordat we beide jaloers zijn of ehm?
nbk schreef: ↑
01-06-2017 00:32
Hoezo zegt hij in het echt andere dingen? Zegt hij ook wel eens dingen niet in het echt? Is hij dan in een andere universum ofzo?
Enniewees, ik snap er geen fuck van.
Lol sorry.. Ben echt heel slecht hierin. Ik bedoelde meer van dat hij dan zegt van dat ik een ander moet zoeken maar als ik dan bij m ben dan wil die dat juist niet.
Nu wat duidelijker of ?
Vertel nou even waar het WEL goed gaat...

Plus, hoe oud zijn jullie? -18?
Jeez bij het lezen dat jij het niet pikt dat een meisje naar jouw vriendje krijgt ,vraag ik me af of je echt verwacht dat andere meisjes met hun ogen dicht over straat moeten lopen omdat jij anders over de zeik gaat.
Kom op zeg hoe oud ben je 5?
En Badmeester heeft gelijk jullie verdienen elkaar met dit sneue gedrag.
1. Nooit, maar dan ook nooit, ruzie maken over Whatsapp.
2. Op een moment dat jullie geen ruzie hebben met hem bespreken dat je jullie manier van ruzie maken niet prettig vindt, en samen bespreken hoe jullie beter kunnen communiceren.
3. Drama is niet hetzelfde als passie.
4. Grow up.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
.
anoniem_347849 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 12:05
99.05% gewijzigd
Dit lijkt me geen leuke jongen. Je kan jezelf zijn bij hem? Lijkt me niet als hij onmiddellijk 'doei' roept als het hem niet aanstaat. En als je een ander zou aanraken, loopt het niet goed af met jou?

Vind je dit normaal? Dat is het namelijk niet. Hoe oud ben je?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef: ↑
01-06-2017 01:00
Dit lijkt me geen leuke jongen. Je kan jezelf zijn bij hem? Lijkt me niet als hij onmiddellijk 'doei' roept als het hem niet aanstaat. En als je een ander zou aanraken, loopt het niet goed af met jou?

Vind je dit normaal? Dat is het namelijk niet. Hoe oud ben je?
Nou, getuige de eerste regels van de tweede alinea kan TO er zelf ook wat van....
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
nbk schreef: ↑
01-06-2017 01:11
Nou, getuige de eerste regels van de tweede alinea kan TO er zelf ook wat van....
Dat zeker. Ik denk dat ze nog heel jong zijn. Nou, dat hoop ik eigenlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Jullie zijn veel te onvolwassen voor een relatie. Maak het uit en ga plezier maken met je vriendinnen. Als je over een aantal jaar niet zo onzeker bent dat er nog niet eens naar je vriend gekeken mag worden, kun je eens gaan kijken of je een leuke vent kunt vinden.

Zijn (re)acties zijn puberaal en dat moet je niet pikken, maar jouw (re)acties zijn net zo goed kinderachtig.
Op jouw​ leeftijd is verkering leuk tot de eerste ruzie. Blijft de ruzie terug keren dan stop je er toch mee. Zie je jezelf zo de volgende 15 of 50 jaar met hem samen?
Ik zie het niet. Als het nu al zo hard werken is dan wordt het echt niet minder als je ouder wordt of de relatie langer duurt. De stap om het uit te maken wordt wel groter.
Ik volg er echt de helft van, maar als jullie enkel ruzie maken via whatsapp...dan vind ik deze relatie behoorlijk kinderachtig.
Laat je geluk nooit van een ander afhangen.
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
maar ik snap niet dat meiden het kunnen pikken als er een meisje naar jou vent kijkt of aanraakt etc...
Ik kom nooit in omgevingen waar men dit doet, aangezien dit onfatsoenlijk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als jij een ander zou aanraken, zou het niet goed met jou aflopen? Wat bedoelt hij daarmee? Dat klinkt als een bedreiging.
hij klinkt geweldig (van de markt) houden dit exemplaar
Lorem Ipsum
Wat zijn jullie beiden énorm leuke types...
Doodvermoeiend jullie gedrag.
Jullie zijn volgens mij nog veel te jong voor een relatie.
Maar maak je niet druk. Volgende maand is het vast weer uit, zo gaat dat namelijk als je een puber bent. Voordat je de juiste tegenkomt zal je zeker nog een paar andere vriendjes krijgen.
In iedergeval komt de zomer eraan. Ga er met je vriendinnen op uit en ga lol maken.
Mooi oefenmateriaal voor wanneer je ooit een echte relatie krijgt. Niks mis mee, zolang je er maar van leert.
Dit gedrag hoort gewoon een beetje bij jullie leeftijd (tenzij jullie 20+ zijn dan zouden jullie er toch echt op een andere manier mee om horen te gaan).
Dus jouw leven draait om het feit of hij je wel/niet leuk vindt?

Je bent jong (hoop ik), je moet plezier maken!
Investeer in jezelf, steek wat meer energie in school en je toekomst. Dat is de enige manier om zelfvertrouwen te krijgen, door dingen die je zelf doet!

Je eigenwaarde afmeten aan een jongen moet je echt meteen afleren!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Dit overkwam mij ook altijd met vriendjes.
Toen ik 8 was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven