Onzeker (?) voelen.
donderdag 1 juni 2017 om 00:21
Hey, ik hoop dat hierop reacties komen. Ik moet dit echt kwijt ergens aangezien ik me er heel klote onder voel en niet zo goed meer weet wat te doen..
Ik heb ongeveer 1,5 een relatie met een jongen. We zijn beide echt super jaloers (geen goed eigenschap I know), maar ik snap niet dat meiden het kunnen pikken als er een meisje naar jou vent kijkt of aanraakt etc... Buiten dat mijn vriend is erg makkelijk en best kinderachtig. Bij elke ruzie zegt hij meteen doei en haalt ie ze pf weg op whatsapp (foto van ons samen). Dat maakt me eerlijk gezegd echt super onzeker omdat hij er zo makkelijk over kan dken terwijl hij zegt dat hij "teveel" van me houd. Ik heb ook heel vaak zon gevoel dat ik alles voor hem over heb en hij niet voor mij. (Als k dit tegen m zeg zegt ie meteen: oh ik ben niet goed genoeg, dan zoek je toch een ander) maar in t echt zegt ie dan weer hele andere dingen.. Zoals dat als ik een ander aan zou raken het nietzo goed met me aflopen en dat ie me perfect enzo vind.
Sorry ik ben echt slecht in verhalen vertellen, maar als we een ruzie hebben wat we alleen via whatsapp hebben kleine ruzies moet ik meesyal meteen huilen en ben ik bang dat hij me niet meer leuk vind. In t echt is t echt totaal anders. Ik kan voor t eerst echt mezelf.zijn bij iemand en we kunnen echt heel veel lachen. Maarja waar t dus op neer komt stel ik me aan ofzo? Of ?? Ik voel me ook soms ongerespecteerd ofzo omdat die me soms tijdens een ruzie idioot of iets noemt.. Ik heb echt geen idee.. Iemand misschien tips of misschien een idee of er iets mis is met die jongen?
Ik heb ongeveer 1,5 een relatie met een jongen. We zijn beide echt super jaloers (geen goed eigenschap I know), maar ik snap niet dat meiden het kunnen pikken als er een meisje naar jou vent kijkt of aanraakt etc... Buiten dat mijn vriend is erg makkelijk en best kinderachtig. Bij elke ruzie zegt hij meteen doei en haalt ie ze pf weg op whatsapp (foto van ons samen). Dat maakt me eerlijk gezegd echt super onzeker omdat hij er zo makkelijk over kan dken terwijl hij zegt dat hij "teveel" van me houd. Ik heb ook heel vaak zon gevoel dat ik alles voor hem over heb en hij niet voor mij. (Als k dit tegen m zeg zegt ie meteen: oh ik ben niet goed genoeg, dan zoek je toch een ander) maar in t echt zegt ie dan weer hele andere dingen.. Zoals dat als ik een ander aan zou raken het nietzo goed met me aflopen en dat ie me perfect enzo vind.
Sorry ik ben echt slecht in verhalen vertellen, maar als we een ruzie hebben wat we alleen via whatsapp hebben kleine ruzies moet ik meesyal meteen huilen en ben ik bang dat hij me niet meer leuk vind. In t echt is t echt totaal anders. Ik kan voor t eerst echt mezelf.zijn bij iemand en we kunnen echt heel veel lachen. Maarja waar t dus op neer komt stel ik me aan ofzo? Of ?? Ik voel me ook soms ongerespecteerd ofzo omdat die me soms tijdens een ruzie idioot of iets noemt.. Ik heb echt geen idee.. Iemand misschien tips of misschien een idee of er iets mis is met die jongen?
donderdag 1 juni 2017 om 00:33
Sarcastisch ? Energie doordat we beide jaloers zijn of ehm?
donderdag 1 juni 2017 om 00:35
Lol sorry.. Ben echt heel slecht hierin. Ik bedoelde meer van dat hij dan zegt van dat ik een ander moet zoeken maar als ik dan bij m ben dan wil die dat juist niet.
Nu wat duidelijker of ?
donderdag 1 juni 2017 om 00:46
Jeez bij het lezen dat jij het niet pikt dat een meisje naar jouw vriendje krijgt ,vraag ik me af of je echt verwacht dat andere meisjes met hun ogen dicht over straat moeten lopen omdat jij anders over de zeik gaat.
Kom op zeg hoe oud ben je 5?
En Badmeester heeft gelijk jullie verdienen elkaar met dit sneue gedrag.
Kom op zeg hoe oud ben je 5?
En Badmeester heeft gelijk jullie verdienen elkaar met dit sneue gedrag.
donderdag 1 juni 2017 om 00:50
1. Nooit, maar dan ook nooit, ruzie maken over Whatsapp.
2. Op een moment dat jullie geen ruzie hebben met hem bespreken dat je jullie manier van ruzie maken niet prettig vindt, en samen bespreken hoe jullie beter kunnen communiceren.
3. Drama is niet hetzelfde als passie.
4. Grow up.
2. Op een moment dat jullie geen ruzie hebben met hem bespreken dat je jullie manier van ruzie maken niet prettig vindt, en samen bespreken hoe jullie beter kunnen communiceren.
3. Drama is niet hetzelfde als passie.
4. Grow up.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 1 juni 2017 om 01:00
donderdag 1 juni 2017 om 01:11
Nou, getuige de eerste regels van de tweede alinea kan TO er zelf ook wat van....doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 01:00Dit lijkt me geen leuke jongen. Je kan jezelf zijn bij hem? Lijkt me niet als hij onmiddellijk 'doei' roept als het hem niet aanstaat. En als je een ander zou aanraken, loopt het niet goed af met jou?
Vind je dit normaal? Dat is het namelijk niet. Hoe oud ben je?
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
donderdag 1 juni 2017 om 07:15
Jullie zijn veel te onvolwassen voor een relatie. Maak het uit en ga plezier maken met je vriendinnen. Als je over een aantal jaar niet zo onzeker bent dat er nog niet eens naar je vriend gekeken mag worden, kun je eens gaan kijken of je een leuke vent kunt vinden.
Zijn (re)acties zijn puberaal en dat moet je niet pikken, maar jouw (re)acties zijn net zo goed kinderachtig.
Zijn (re)acties zijn puberaal en dat moet je niet pikken, maar jouw (re)acties zijn net zo goed kinderachtig.
donderdag 1 juni 2017 om 07:18
Op jouw leeftijd is verkering leuk tot de eerste ruzie. Blijft de ruzie terug keren dan stop je er toch mee. Zie je jezelf zo de volgende 15 of 50 jaar met hem samen?
Ik zie het niet. Als het nu al zo hard werken is dan wordt het echt niet minder als je ouder wordt of de relatie langer duurt. De stap om het uit te maken wordt wel groter.
Ik zie het niet. Als het nu al zo hard werken is dan wordt het echt niet minder als je ouder wordt of de relatie langer duurt. De stap om het uit te maken wordt wel groter.
donderdag 1 juni 2017 om 09:16
Wat zijn jullie beiden énorm leuke types...
Doodvermoeiend jullie gedrag.
Jullie zijn volgens mij nog veel te jong voor een relatie.
Maar maak je niet druk. Volgende maand is het vast weer uit, zo gaat dat namelijk als je een puber bent. Voordat je de juiste tegenkomt zal je zeker nog een paar andere vriendjes krijgen.
In iedergeval komt de zomer eraan. Ga er met je vriendinnen op uit en ga lol maken.
Doodvermoeiend jullie gedrag.
Jullie zijn volgens mij nog veel te jong voor een relatie.
Maar maak je niet druk. Volgende maand is het vast weer uit, zo gaat dat namelijk als je een puber bent. Voordat je de juiste tegenkomt zal je zeker nog een paar andere vriendjes krijgen.
In iedergeval komt de zomer eraan. Ga er met je vriendinnen op uit en ga lol maken.
donderdag 1 juni 2017 om 09:31
donderdag 1 juni 2017 om 09:50
Dus jouw leven draait om het feit of hij je wel/niet leuk vindt?
Je bent jong (hoop ik), je moet plezier maken!
Investeer in jezelf, steek wat meer energie in school en je toekomst. Dat is de enige manier om zelfvertrouwen te krijgen, door dingen die je zelf doet!
Je eigenwaarde afmeten aan een jongen moet je echt meteen afleren!
Je bent jong (hoop ik), je moet plezier maken!
Investeer in jezelf, steek wat meer energie in school en je toekomst. Dat is de enige manier om zelfvertrouwen te krijgen, door dingen die je zelf doet!
Je eigenwaarde afmeten aan een jongen moet je echt meteen afleren!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge