Onzekerheid

23-12-2020 22:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
............................................
haaaerstra74 wijzigde dit bericht op 25-05-2022 15:44
Reden: Verwijderen
98.51% gewijzigd
koekie1980 schreef:
26-12-2020 21:35
Ik zou eens goed zijn telefoon doorspitten voor dat bewijs. En dat uiteraard niet aankondigingen zodat er nog eea verwijderd kan worden.

Maar het feit dat je bang van hem bent om je mening te geven.... Op basis daarvan zou ik al denken dat dit geen fijne relatie is.

Jij geeft aan dat je iets niet prettig vind, en in plaats van dat hij zich koest houdt om jou, zijn vriendin, niet te kwetsen, geeft hij jou de schuld hiervan en gaat er keihard mee door? Vind je dit normaal gedrag van jouw partner? Dit is geen gelijkwaardige relatie...
Zijn gsm doorspitten zou ik echt zoo graag een keer doen. Wil gewoon weten of ik echt terecht achterdochtig ben of dat ik hem vals verdenk.
Heb paar dagen geleden al eens voorgesteld om van gsm te ruilen zodat hij mijn berichten mocht lezen en ik de zijne toen ik een app kreeg best laat op de avond maar was gewoon een of andere melding. Hij zei ah een jongen? voor de grap lachend. En toen zei ik kijk maar in m'n gsm hoor hier je mag al m'n apps zien. Jij appt met allemaal vrouwen en ik niet met mannen. Toen zei hij nee ik app er niet mee hun sturen mij gewoon fijne kerstmis en ik stuur bedankt. Dus ik ja kijken dan jouw gsm hier heb je de mijne. En toen lachte hij en legde z'n gsm snel weg en zei dat dat te ver ging en ik hem gewoon moest vertrouwen en hij mijn apps ook niet hoefde te zien.
Dit was dus alweer verdacht.. Hij houdt z'n gsm ook altijd in zijn handen of in zijn broekzak en laat hem alleen naast zich liggen als ik tegenover hem zit ipv naast hem. Ik heb dus echt nooit de kans in zijn gsm te kijken helaas. Heb wel per ongeluk dingen gezien toen hij juist mij iets op zn gsm liet zien en hij dan berichtjes binnen krijgt. Is paar keer al gebeurd. Ook in de zomer van een collega die hem schat noemde.. en kushartsmileys stuurde.. Ik zag dat en zei hey wie is zij waarom stuurt ze schat? Toen zei hij ah dat is een collega van mij echt een dikke hoor ze noemt ons allemaal schat en we hebben haar al vaker gezegd dat niet te doen maar ze blijft het doen mijn andere collega vindt dat ook irritant en heeft haar er ook al op aangesproken. En dan weet ik niks meer te zeggen dus geloof ik het maar.
Gya2020 schreef:
26-12-2020 21:47
Zijn gsm doorspitten zou ik echt zoo graag een keer doen. Wil gewoon weten of ik echt terecht achterdochtig ben of dat ik hem vals verdenk.
Heb paar dagen geleden al eens voorgesteld om van gsm te ruilen zodat hij mijn berichten mocht lezen en ik de zijne toen ik een app kreeg best laat op de avond maar was gewoon een of andere melding. Hij zei ah een jongen? voor de grap lachend. En toen zei ik kijk maar in m'n gsm hoor hier je mag al m'n apps zien. Jij appt met allemaal vrouwen en ik niet met mannen. Toen zei hij nee ik app er niet mee hun sturen mij gewoon fijne kerstmis en ik stuur bedankt. Dus ik ja kijken dan jouw gsm hier heb je de mijne. En toen lachte hij en legde z'n gsm snel weg en zei dat dat te ver ging en ik hem gewoon moest vertrouwen en hij mijn apps ook niet hoefde te zien.
Dit was dus alweer verdacht.. Hij houdt z'n gsm ook altijd in zijn handen of in zijn broekzak en laat hem alleen naast zich liggen als ik tegenover hem zit ipv naast hem. Ik heb dus echt nooit de kans in zijn gsm te kijken helaas. Heb wel per ongeluk dingen gezien toen hij juist mij iets op zn gsm liet zien en hij dan berichtjes binnen krijgt. Is paar keer al gebeurd. Ook in de zomer van een collega die hem schat noemde.. en kushartsmileys stuurde.. Ik zag dat en zei hey wie is zij waarom stuurt ze schat? Toen zei hij ah dat is een collega van mij echt een dikke hoor ze noemt ons allemaal schat en we hebben haar al vaker gezegd dat niet te doen maar ze blijft het doen mijn andere collega vindt dat ook irritant en heeft haar er ook al op aangesproken. En dan weet ik niks meer te zeggen dus geloof ik het maar.
Vertrouw je onderbuikgevoel aub, deze man klinkt als niet te vertrouwen.
Op het moment dat je zover bent dat je zijn telefoon wil doorspitten om bewijs te vinden voor je onderbuikgevoel, is de situatie te ver gegaan. Afgaande op wat ik lees, zou je onderbuikgevoel gelijk kunnen hebben. Misschien dat hij geen fysieke misstappen heeft gezet (al ben ik wel benieuwd naar wat die condooms dan in jullie kast doen), maar mogelijk dat je wel echt dingen leest waar je niet blij van gaat worden.

Misschien tijd voor nog een goed gesprek, waarin je uitlegt hoe zijn behoefte om privé contact te blijven onderhouden met iedere willekeurige vrouw die zijn levenspad kruist (van ex scharrels-die-toen-te-jong-waren tot collega’s) impact heeft op jouw gevoel. En als hij dan nog steeds kan zeggen dat hij niet bereid is om hierin mee te denken, of uit niet zichzelf aanbiedt om berichten te laten lezen om jou gerust te stellen, dan weet je eigenlijk al dat hij zijn eigen geluk ver boven dat van jou stelt.
Jeetje een man van 36 die de hele tijd zit te liken op instagram.. vind ik gelijk als een loser klinken. Hij is geen 15 meer. Moet je maar zin in hebben.
Deze man geeft maar een topje van de ijsberg toe wat hij in het verleden heeft gedaan. De rest van de ijsberg houd hij wel onder water want hij weet donders goed dat het eventueel einde relatie kan betekenen.

Ga maar op je onderbuikgevoel af.

Mijn ex is ook zo en hij deed het zo overkomen of het aan mij lag en ik te achterdochtig was.
Ontzettend vol zelfvertrouwen en altijd oog voor vrouwen. En het lag allemaal aan mij .......had ik maar naar mijn eigen gevoel geluisterd. Deze man heeft over alles gelogen. Zijn echte identiteit 4 jaar achter gehouden en 2 kinderen verzwegen. Uiteraard zou het uit zijn geweest met de moeder van zijn kinderen. Ja natuurlijk daarom lieg je ook over het feit kinderen te hebben en lieg je over je identiteit. Luister echt naar je gevoel en laat je niet wat wijs maken.
Blijf in jezelf geloven !
Gya2020 schreef:
26-12-2020 21:47
En jij bent nog samen met deze man omdat????
Klinkt als een leuke en respectvolle reactie.
Jij bent blijkbaar bang om alleen te zijn en moddert daarom maar door met dit pareltje
Daar-ben-ik-dan schreef:
27-12-2020 11:32
En jij bent nog samen met deze man omdat????
Klinkt als een leuke en respectvolle reactie.
Jij bent blijkbaar bang om alleen te zijn en moddert daarom maar door met dit pareltje
Omdat ik niet weer naar een andere partner wil hoppen..dat is niet goed voor mijn kind volgens jou toch?
Ik hou van hem en wil het niet opgeven omdat ik het voor de rest wel heel fijn met hem vindt.
Aan alle mannen scheelt wel iets waardoor je het beter kunt uitmaken volgens anderen.
Gya2020 schreef:
27-12-2020 11:39

Aan alle mannen scheelt wel iets waardoor je het beter kunt uitmaken volgens anderen.
Tja.... als dat jouw beeld van mannen is dan moet je deze inderdaad maar houden.
Inderdaad... Als dit is waar jij blijkbaar gelukkig mee bent dan lekker blijven. Succes.

Hoop inderdaad dat je kerel die condooms gebruikt anders zit je dadelijk zelf nog met een soa.
Gya2020 schreef:
Omdat ik niet weer naar een andere partner wil hoppen..dat is niet goed voor mijn kind volgens jou toch?
Ik hou van hem en wil het niet opgeven omdat ik het voor de rest wel heel fijn met hem vindt.

Ook geen eigenwaarde en bang om alleen te zijn lijkt mij.
En waarom moet je perse een man in je leven hebben?
Je kunt ook gelukkig zijn met alleen je kind.

Deze man is totaal niet te vertrouwen en dat weet jij zelf ook wel. Maar je wilt het liever niet weten.
En ik spreek uit ervaring helaas.
Blijf in jezelf geloven !
Reken maar van yes dat je kind haarfijn aanvoelt dat zijn/haar moeder doodongelukkig is. Goed voorbeeld ook: mama is droevig maar ze blijft toch. Je kind zal later wss hetzelfde doen. Wil je toch niet?
Veritas vos liberabit
05-2019 schreef:
27-12-2020 14:08
Ook geen eigenwaarde en bang om alleen te zijn lijkt mij.
En waarom moet je perse een man in je leven hebben?
Je kunt ook gelukkig zijn met alleen je kind.

Deze man is totaal niet te vertrouwen en dat weet jij zelf ook wel. Maar je wilt het liever niet weten.
En ik spreek uit ervaring helaas.
+100

Goed voorbeeld ook voor het kind trouwens, soms kun je beter wel alleen zijn..
Gya2020 schreef:

Nee, je moet er lekker veel tijd doorbrengen met je kind en mee gaan samenwonen zodat je kind met de zoveelste nieuwe partner geconfronteerd wordt en aan hecht.
05-2019 schreef:
26-12-2020 22:20
Deze man geeft maar een topje van de ijsberg toe wat hij in het verleden heeft gedaan. De rest van de ijsberg houd hij wel onder water want hij weet donders goed dat het eventueel einde relatie kan betekenen.

Ga maar op je onderbuikgevoel af.

Mijn ex is ook zo en hij deed het zo overkomen of het aan mij lag en ik te achterdochtig was.
Ontzettend vol zelfvertrouwen en altijd oog voor vrouwen. En het lag allemaal aan mij .......had ik maar naar mijn eigen gevoel geluisterd. Deze man heeft over alles gelogen. Zijn echte identiteit 4 jaar achter gehouden en 2 kinderen verzwegen. Uiteraard zou het uit zijn geweest met de moeder van zijn kinderen. Ja natuurlijk daarom lieg je ook over het feit kinderen te hebben en lieg je over je identiteit. Luister echt naar je gevoel en laat je niet wat wijs maken.
Denk inderdaad ook dat mijn onderbuikgevoel klopt. Relatie is ondertussen ook uit. Hij zegt er nu pas achter te komen hoeveel vrouwen hij volgende op Insta en hier zelf van schrok. Ik begrijp dit niet. Hij wist hoe onzeker ik hier van werd, vind het eigenlijk gewoon te laat en daarbij ook lastig te geloven....
haaaerstra74 schreef:
08-01-2021 18:34
Denk inderdaad ook dat mijn onderbuikgevoel klopt. Relatie is ondertussen ook uit. Hij zegt er nu pas achter te komen hoeveel vrouwen hij volgende op Insta en hier zelf van schrok. Ik begrijp dit niet. Hij wist hoe onzeker ik hier van werd, vind het eigenlijk gewoon te laat en daarbij ook lastig te geloven....
Smoesjes, in de hoop dat je blijft.. Een man die je onzeker maakt is geen leuke man of relatiemateriaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven