Onzekerheid

02-11-2010 16:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds een tijdje heb ik heel veel contact met iemand die ik al langer ken.. We hebben toen heel erg intensief sms contact gehad, misschien zelfs iets te.. 80 smsjes per dag en dan overdrijf ik niet.. Op den duur werd dat wel minder, je hebt toch iets minder te vertellen op den duur.. Op een dag hoorde ik ineens niks meer van hem. Hij zei ik ben onzeker en meer kreeg ik niet te horen.. Hij negeerde op alles wat ik deed een week lang. Toen heeft hij toch wel weer contact opgenomen en me verteld waarom hij zo onzeker was. We hebben toen voor het eerst ook gebeld zo ongeveer 2 uur bij elkaar.. Het voelde super goed en wouden die avond afspreken. Dat ging ineens toch niet meer door, ik probeerde hem constant te bellen maar geen gehoord. Hij zei dat hij zijn telefoon was vergeten... dit was afgelopen zaterdag. Zondag was ik toen beetje pissig en kregen we ook beetje ruzie. Hij moest eerst zijn eigen leven op de rails krijgen voordat hij een relatie wou. Prima, is geen probleem maar dat had hij denk ik eerder aanmoeten geven. Gister hoorde ik hele dag niks van hem.. Tot gister avond hij kwam ineens met wanneer kom je? ik zo ja ik wil komen maar zonder grappen etc. Hij zo nee ik meen het, ik zei oke dan bel ik je nu om te horen hoe je het meent.. Hij meende het echt en we hebben afgesproken! het was echt super en hij was super lief!! We hebben ook serieus gepraat over relatie, en hij zei ikheb gister beetje overdrreven en wil echt heel graag relatie met je!! ik zo ja ik ook.. maar als ik op je moet wachten dan wacht ik op je dat beloof ik! Hij zei je hoeft niet te wachten ik wil het zo snel mogelijk, ik zo wat is snel haha.. hij zo nu? En later zei die dan is het nu officieel en hoop heel lang met je samen te zijn etc. Echt heel erg lief was hij... Ook toen ik wegging. heb hem toen gesmst dat ik hem super vind en hoop heel lang samen met hem te zijn.. hij smste toen terug me2!! alleen nu, hoor ik niks meer.. al een hele dag niet. Ik weet dat hij niet kan smse vanwege zijn te mega grote tel.rekening hij smste als niet de afgelopen week. maar als ik hem bel neemt hij niet op.. en op msn is hij ook al hele dag niet terwijl hij normaal bijna altijd online is via zijn mobiel..... Weet iemand hier raad mee? Ik ga nu zelfs twijfelen of we nou wel of niet een relatie hebben haha
ehm.. misschien zittie ff op de wc.
Al een hele dag niets gehoord? Pfffff, je stelt je wel erg afhankelijk op zeg. Misschien moet je zelf een beetje afstand nemen, en afleiding zoeken. Misschien krijg je dan deze week nog een reactie terug. Als dat niet het geval is weet je gelijk waar je aan toe bent.
Hahaha wel een hele moeilijke start! Maar ik zou me nog niet echt zorgen maken, misschien moet hij er even aan wennen, wel lastig zo onzeker. Veel geluk samen
Ik citeer: Ik weet dat hij niet kan smse vanwege zijn te mega grote tel.rekening hij smste als niet de afgelopen week. maar als ik hem bel neemt hij niet op.. en op msn is hij ook al hele dag niet terwijl hij normaal bijna altijd online is via zijn mobiel..... Weet iemand hier raad mee? Ik ga nu zelfs twijfelen of we nou wel of niet een relatie hebben haha

Het antwoord betreffende het niet smsen/bellen.msn en weet ik veel wat jullie doen via de telefoon heb je zelf al gegeven.

En op de vraag of jullie een relatie hebben kan ik weinig zinnigs antwoorden..
quote:MEFunny schreef op 02 november 2010 @ 16:54:

ehm.. misschien zittie ff op de wc.
ja denk ook niet dat ik er gelijk iets heel ergs achter moet zoeken.. maar het is nu gewoon beetje moeilijk. Gister zo leuk gehad samen en dan hoor je vervolgens niks.. dan krijg je beetje die twijfels, van meende hij wel echt wat ie zei gister.. heb hem wel gesmst dat ik gewoon even wat wou horen, maar misschien idd gewoon zijn tel. op stil waardoor hij niks ziet... dus ik zal het even moeten afwachten.....
quote:love19 schreef op 02 november 2010 @ 17:08:

ja denk ook niet dat ik er gelijk iets heel ergs achter moet zoeken.. maar het is nu gewoon beetje moeilijk. Gister zo leuk gehad samen en dan hoor je vervolgens niks.. dan krijg je beetje die twijfels, van meende hij wel echt wat ie zei gister.. heb hem wel gesmst dat ik gewoon even wat wou horen, maar misschien idd gewoon zijn tel. op stil waardoor hij niks ziet... dus ik zal het even moeten afwachten.....Meis, ga leven en laat je mobieltje thuis, er is meer in het leven dan op een smsje te wachten. Tjonge, wat had ik, achteraf gezien eigenlijk een mazzel, mijn telefoon zat vast in de muur, dus kon ik me buiten tenminste op andere zaken concentreren.
ja klopt zou ik ook moeten doen! tot vorige week had ik werk, waar ik me goed op kon afleiden. vorige week ineens gehoord vanwege de crisis dat mijn contract niet werd verlengd, en was ook gelijk maandag klaar.. zit nu dus thuis, druk te solliciteren, maar dus alle tijd van de wereld om na te denken, helaas! ga hem straks nog 1x proberen te bellen, en anders wacht ik op hem.. hoor ik niks zal het helaas ook wel duidelijk zijn :( i think...
Jongens zijn qua smsen/bellen/msnen heel anders... Je geeft aan dat hij je heeft uitgelegd dat hij onzeker is... Onzekerheid komt niet van de één op de andere dag en verdwijnt ook niet op deze manier... Ik denk dat je dat in je achterhoofd moet houden...

Ik snap wel dat je graag wat van hem wil horen.. Je zit op een mega roze wolk, met een mega roze bril en een gigantische vlindertuin in je buik (neem ik aan hoor) en als je dan niets van je liefje hoort kan dat heel lastig zijn....

Probeer rustig te blijven in deze situatie en wanneer je hem dus wel spreekt, kan je voorleggen dat je hiermee zit... Hij is blijkbaar wel open en eerlijk tegen je!
Gister hem heel even gesproken via msn. Heb hem heel tijd proberen te bellen gister avond maar hij drukte me gewoon weg. Dus ik had al vastgesteld een relatie hebben iedergeval niet haha. Toen op msn vroeg ik of hij iets meer duidelijkheid kon geven, toen zei die ik weet het niet.. Ik zei okey, maar gister was je er heel zeker van? Hij zo ja maar dat ben ik nog steeds. Ik zo oke maar we hebben geen relatie dan neem ik aan? Hij zo nee NOG niet. ik zo okee gaat dat nog wel komen dan? toen zei die yup maar nu moet ik leren doeei.. en weg was hij.. Op dat moment voelde ik me weer even goed hij zei tenslotte dat het wel een relatie ging worden!! Ik sms hem nu expres niet, en ben het ook even niet van plan.. ik denk dat het nu ook een x van hem moet komen, en niet alleen van mijn kant.. Maar oh wat is het moeilijk.. Wat denken jullie ervan als jullie het zo lezen? wat hij nou wilt of bedoeld..
Ik zou zeggen... neem een stapje terug !!!

Pff ik zou gek van zo iemand worden.. die constant mij belt/smst!!
Is misschien ook wel zo.. heb ik nu ook gedaan... Heb hem alleen ff via 2 woorden ong. gesproken via facebook, verder even niks.. laat hem tot morgenavond, stuur hem dan nog 1 sms hoe ik er precies over denk. dan niks meer.. hoor ik t/m het weekend nog niks, dan zal ik hem moeten vergeten, geloof niet dat we dan voor elkaar bestemd zijn, zoals dat dan zo mooi heet... Ook al bij dat idee doet me hart al pijn! zeker na onze gesprekken in real life, telefoon etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven