Ook zo'n hekel aan Valentijnsdag ?
zaterdag 13 februari 2010 om 22:38
Jaa doe met je mee. Deed er zo ie zo niet veel aan, maar stond wel in de planning om gewoon een heel weekend van elkaars aanwezigheid te genieten. En dan zomaar ineens ligt je weekend helemaal open, hebben al je vriendinnen andere plannen en is je kamer walgelijk leeg. Gelukkig deze dag ook overleefd en van huilen word je ontzettend moe, dus ga zo slapen en hopelijk slaap ik een gedeelte van valentijnsdag, helaas dus dan wel alleen, weg!
zaterdag 13 februari 2010 om 22:44
quote:AgentL schreef op 13 februari 2010 @ 22:40:
Ach joh, het is maar waar je je druk om maakt. Gewoon een dag midden in februari die door de commercie flink opgeblazen wordt.
Als je je daar al triest van gaat voelen dan moet je eens goed naar jezelf kijken! Ik vind dat ik mezelf best even triest mag voelen. Heeft niets met valentijnsdag specifiek te maken, maar gewoon met het beeld dat ik eigenlijk had van dit weekend. Had ook een weekend in mei kunnen zijn om iets anders te vieren. Valentijnsdag is inderdaad iets belachelijks wat verzonnen is, maar ga me toch even kut voelen morgen omdat het ooit gekoppeld was aan iemand en nu ben ik weer alleen...
Ach joh, het is maar waar je je druk om maakt. Gewoon een dag midden in februari die door de commercie flink opgeblazen wordt.
Als je je daar al triest van gaat voelen dan moet je eens goed naar jezelf kijken! Ik vind dat ik mezelf best even triest mag voelen. Heeft niets met valentijnsdag specifiek te maken, maar gewoon met het beeld dat ik eigenlijk had van dit weekend. Had ook een weekend in mei kunnen zijn om iets anders te vieren. Valentijnsdag is inderdaad iets belachelijks wat verzonnen is, maar ga me toch even kut voelen morgen omdat het ooit gekoppeld was aan iemand en nu ben ik weer alleen...
zaterdag 13 februari 2010 om 22:46
zaterdag 13 februari 2010 om 23:02
Ik heb vandaag juist voor mijzelf een bosje bloemen gehaald. Hele leuke rode , juist om te vieren dat ik happy single ben.
Mezelf lekker verwend , vond het wel schattig een jong ventje jaartje of 15 schat ik ging ook roosje halen voor zijn vriendinnetje waar hij net 1 week *verkering* mee heeft. Lief !
Mezelf lekker verwend , vond het wel schattig een jong ventje jaartje of 15 schat ik ging ook roosje halen voor zijn vriendinnetje waar hij net 1 week *verkering* mee heeft. Lief !