Ook zo'n hekel aan Valentijnsdag ?

13-02-2010 22:34 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Heb er geen last van. Carnaval vind ik vervelender.
Jaa doe met je mee. Deed er zo ie zo niet veel aan, maar stond wel in de planning om gewoon een heel weekend van elkaars aanwezigheid te genieten. En dan zomaar ineens ligt je weekend helemaal open, hebben al je vriendinnen andere plannen en is je kamer walgelijk leeg. Gelukkig deze dag ook overleefd en van huilen word je ontzettend moe, dus ga zo slapen en hopelijk slaap ik een gedeelte van valentijnsdag, helaas dus dan wel alleen, weg!
Ach joh, het is maar waar je je druk om maakt. Gewoon een dag midden in februari die door de commercie flink opgeblazen wordt.

Als je je daar al triest van gaat voelen dan moet je eens goed naar jezelf kijken!
Ik vraag me alleen af of de postbode per ongeluk mijn huis heeft overgeslagen. Had wel een berg kaarten verwacht maar helaas
Valentijnsdag is toch voor iedereen stom?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik vind het ook een vreselijk overdreven dag.

En heb dan nog wel een partner.

Doe er ook niks aan,

valt ook weinig aan te missen.
quote:AgentL schreef op 13 februari 2010 @ 22:40:

Ach joh, het is maar waar je je druk om maakt. Gewoon een dag midden in februari die door de commercie flink opgeblazen wordt.

Als je je daar al triest van gaat voelen dan moet je eens goed naar jezelf kijken! Ik vind dat ik mezelf best even triest mag voelen. Heeft niets met valentijnsdag specifiek te maken, maar gewoon met het beeld dat ik eigenlijk had van dit weekend. Had ook een weekend in mei kunnen zijn om iets anders te vieren. Valentijnsdag is inderdaad iets belachelijks wat verzonnen is, maar ga me toch even kut voelen morgen omdat het ooit gekoppeld was aan iemand en nu ben ik weer alleen...
Ik heb helemaal niets met Valentijdsdag en ik vond het bijvoorbeeld ook niet erg om met de feestdagen in december geen partner te hebben, maar als jij dat wel hebt dan lijkt me dat inderdaad best naar. Gelukkig is het weer snel maandag en mag je weer gaan werken, haha.
Valentijnsdag is juist voor singles, dat ze een kaartje van een anonieme aanbidder krijgen. Van origine was het dat.

Nu gaan partners elkaar kadootjes geven, maar dat was de bedoeling helemaal niet.
klopt zamirah, maar voor de commercie is dit leuker he.

iedereen n cadeau, vaders moeders opa oma tantes.

t lijkt sinterklaas wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dus misschien krijg je morgen wel een kaartje.
Of een E-card.
Ik heb vandaag juist voor mijzelf een bosje bloemen gehaald. Hele leuke rode , juist om te vieren dat ik happy single ben.

Mezelf lekker verwend , vond het wel schattig een jong ventje jaartje of 15 schat ik ging ook roosje halen voor zijn vriendinnetje waar hij net 1 week *verkering* mee heeft. Lief !
-
Geen post morgen...
Valentijns dag sucks!!!!!!!!!!

Ik krijg nooit kaarten

niet dat ik dat wil hoor, haha

linkin park heeft wel een mooi nummer over deze dag, als je alleen bent...

het is echt iets voor de winkeliers, hou ik me zelf altijd maar voor.
Oh is het eigenlijk een dag voor singles? :P

Nou nu ik weer single ben moet ik dan maar snel mn brievenbus in de gate gaan houden. ;)
Eens....Valentijndag sucks!

Opgeblazen commerciele zooi......
Xander, voor jou binnenkort vaderdag.
Zam
quote:Zamirah schreef op 13 februari 2010 @ 23:18:

Xander, voor jou binnenkort vaderdag.Nee joh, is ook opgeblazen commerciele zooi
quote:Zamirah schreef op 13 februari 2010 @ 23:18:

Xander, voor jou binnenkort vaderdag. Zo is dat!
Hoezo zou ik me als single kut moeten voelen op een dag als valentijn?
quote:AgentL schreef op 13 februari 2010 @ 23:20:

[...]

Nee joh, is ook opgeblazen commerciele zooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven