Op date nummer 2 gaan zwemmen

07-08-2014 07:50 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik lees al een tijdje mee maar vandaag heb ik ook jullie advies nodig. Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Moet ik het niet spannend voor hem houden of is dit een non-issue? Mijn vraag is dus, kan je wel gaan zwemmen als het pas de 2e afspraak is? Zo niet hebben jullie misschien originele alternatieven?

Dankjewel!
Je vindt hem lief en je blijft hem zien. Mooi toch?
Gelukkig hebben wij vrouwen dat probleem niet als we vrolijk zijn.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Ben je nou alweer op zoek naar een probleem guillaumette
quote:Sensy12 schreef op 10 augustus 2014 @ 18:37:

Ben je nou alweer op zoek naar een probleem guillaumette Juist niet ! Moet er niet aan denken dat ik die zwellingen zou hebben.
Ja hij vond het inderdaad niet prettig dat hij dus af en toe 'vrolijk' was. Ik zelf heb geen sixpack en dus vind ik niet dat ik hem daarop mag afwijzen. Volgende date wordt trouwens een strandwandeling( als het weer meezit!).
quote:letmebe21 schreef op 10 augustus 2014 @ 18:50:

Ja hij vond het inderdaad niet prettig dat hij dus af en toe 'vrolijk' was. Ik zelf heb geen sixpack en dus vind ik niet dat ik hem daarop mag afwijzen. Volgende date wordt trouwens een strandwandeling( als het weer meezit!).Dan wordt hij niet zo vrolijk misschien.
quote:letmebe21 schreef op 10 augustus 2014 @ 18:50:

Ja hij vond het inderdaad niet prettig dat hij dus af en toe 'vrolijk' was. Ik zelf heb geen sixpack en dus vind ik niet dat ik hem daarop mag afwijzen. Volgende date wordt trouwens een strandwandeling( als het weer meezit!).

Een strandwandeling?

http://humortv.vara.nl/pa.342912.naaktstrand.html
quote:guillaumette schreef op 10 augustus 2014 @ 18:33:

Gelukkig hebben wij vrouwen dat probleem niet als we vrolijk zijn.+1.Vond het op de middelbare altijd zo sneu voor die jongens die iets te 'opgewonden' raakten van de voorlichtingsvideo. Was blij dat ik een meisje was . (nog steeds trouwens)
Oh die van mij heeft dat na meer dan vijf jaar nog steeds wel in het zwembad. Als ik er bij ben dan. Is toch best normaal?

Ik vind vrolijk wel een heel preutse benaming voor harde piemel trouwens
quote:Tomatensoep schreef op 10 augustus 2014 @ 21:30:

Oh die van mij heeft dat na meer dan vijf jaar nog steeds wel in het zwembad. Als ik er bij ben dan. Is toch best normaal?

Ik vind vrolijk wel een heel preutse benaming voor harde piemel trouwens

En dan die van mij !

Wás het alleen maar in het zwembad.

Maar nooit als ik er niet bij ben, dat niet natuurlijk.
Nou ja, nu weet je in ieder geval dat ie 'm omhoog kan krijgen

Veel plezier op jullie volgende date!
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven