op een kruispunt
woensdag 20 juni 2012 om 12:27
Situatie:
Ik heb bijna 2 jaar een relatie met mijn vriend, gaan dit najaar samenwonen, alles lijkt lekker te gaan...
Maar dan zoen je met een collega tijdens een weekend weg met het werk; collega blijkt gevoelens voor jou te hebben en stiekem is dat best wederzijds....
Wat doe je daar dan mee? Enerzijds wil ik mijn vriend niet kwijt, anderzijds is de collega ook heel leuk, ze zijn echt totaal tegenovergesteld...
Ik heb bijna 2 jaar een relatie met mijn vriend, gaan dit najaar samenwonen, alles lijkt lekker te gaan...
Maar dan zoen je met een collega tijdens een weekend weg met het werk; collega blijkt gevoelens voor jou te hebben en stiekem is dat best wederzijds....
Wat doe je daar dan mee? Enerzijds wil ik mijn vriend niet kwijt, anderzijds is de collega ook heel leuk, ze zijn echt totaal tegenovergesteld...
woensdag 20 juni 2012 om 12:34
woensdag 20 juni 2012 om 12:39
woensdag 20 juni 2012 om 12:40
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:39:
@mac123 Vriend weet niet van verliefdheid, dat zoenen vind ie erg maar niet onoverkomelijk om het zo maar te zeggen. Wat hem betreft gaan we er gewoon voor
Wat ik wil geen idee, het is net een slecht filmscript
, heb ik eindelijk alles leuk voor elkaar qua gezondheid, werk, liefde etc gebeurd dit..Het gebeurt niet, je doet het zelf.
@mac123 Vriend weet niet van verliefdheid, dat zoenen vind ie erg maar niet onoverkomelijk om het zo maar te zeggen. Wat hem betreft gaan we er gewoon voor
woensdag 20 juni 2012 om 12:40
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:39:
, heb ik eindelijk alles leuk voor elkaar qua gezondheid, werk, liefde etc gebeurd dit..GEBEURT? Jij ging erin mee. Naar mijn mening moet je je vriend vertellen over je verliefdheid en kiezen.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort.
woensdag 20 juni 2012 om 13:07
woensdag 20 juni 2012 om 13:08
quote:DTJ schreef op 20 juni 2012 @ 13:07:
Ik geloof er dus niet in dat dingen 'soms gewoon gebeuren'. Vind ik zo'n zwak excuus. Daar ben je toch zelf bij?
Denk op het moment dat je vreemd wil gaan even aan je vriend en hoe jij je zou voelen als hij dat zou doen. Denk dat de zin gauw over is....Ik zeg altijd dat ik dronken was.
Ik geloof er dus niet in dat dingen 'soms gewoon gebeuren'. Vind ik zo'n zwak excuus. Daar ben je toch zelf bij?
Denk op het moment dat je vreemd wil gaan even aan je vriend en hoe jij je zou voelen als hij dat zou doen. Denk dat de zin gauw over is....Ik zeg altijd dat ik dronken was.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort.
woensdag 20 juni 2012 om 13:32
http://www.youtube.com/watch?v=Yd60nI4sa9A
I went to the crossroad
fell down on my knees
I went to the crossroad
fell down on my knees
Asked the Lord above "Have mercy, now
save poor Bob, if you please
Mmmmm, standin' at the crossroad
I tried to flag a ride
Standin' at the crossroad
I tried to flag a ride
Didn't nobody seem to know me
everybody pass me by
Mmm, the sun goin' down, boy
dark gon' catch me here
oooo ooee eeee
boy, dark gon' catch me here
I haven't got no lovin' sweet woman that
love and feel my care
You can run, you can run
tell my friend-boy Willie Brown
You can run, you can run
Lord, that I'm standin' at the crossroad, babe
I believe I'm sinkin' down
I went to the crossroad
fell down on my knees
I went to the crossroad
fell down on my knees
Asked the Lord above "Have mercy, now
save poor Bob, if you please
Mmmmm, standin' at the crossroad
I tried to flag a ride
Standin' at the crossroad
I tried to flag a ride
Didn't nobody seem to know me
everybody pass me by
Mmm, the sun goin' down, boy
dark gon' catch me here
oooo ooee eeee
boy, dark gon' catch me here
I haven't got no lovin' sweet woman that
love and feel my care
You can run, you can run
You can run, you can run
Lord, that I'm standin' at the crossroad, babe
I believe I'm sinkin' down
woensdag 20 juni 2012 om 13:47
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:33:
@thasmo mijn vriend weet dat ik met iemand anders heb gezoend, dat heb ik meteen verteld.
Als je mijn reactie leest, heb ik het over vertellen.. niet alleen vertellen over je zoenen maar ook over je verliefdheid.
ALLES vertellen en dan je vriend de keuze laten of hij nog bij je wilt zijn.
Dat is toch oneerlijk: je vriend is ws geschrokken van je opbiechting met een ander gezoend te hebben, maar vind het niet onoverkomelijk en wil graag met jou er voor gaan..
Maar ondertussen heb jij nog een dubbele agenda, want én je verteld hem niet eerlijk alles, je verzwijgt dus je gevoelens voor een ander, je gooit hier op het forum eruit dat de gevoelens 'voor die collega' wederzijds zijn en dan kom je vragen wat je moet doen??
Damn moeten we alles voorkauwen?
A)Óf je verzwijgt het voor je vriend, dealt met je schuldgevoel (heb je die eigenlijk?), veranderd van baan/zorgt dat je die collega niet meer ziet om het zo niet te voeden (ja je gevoelens niet je maag) en gaat werken aan de relatie met je vriend.
Óf je verteld het je vriend helemaal, dealt met de consequenties, veranderd van baan/zorgt dat je die collega niet meer ziet om het zo niet te voeden (ja je gevoelens niet je maag) en gaat werken aan de relatie met je vriend.
C) Je maakt het uit met je vriend en gaat lekker bronstig zitten doen met je collega (heeft die eigenlijk een partner?)
D) Je maakt het uit met je vriend en gaat zelf eens aan reflectie of iets doen.
B,C,D, allemaal prima, A vind ik zelf minder geslaagd, zeker als ik vriend in dit verhaal zou zijn.O.o
@thasmo mijn vriend weet dat ik met iemand anders heb gezoend, dat heb ik meteen verteld.
Als je mijn reactie leest, heb ik het over vertellen.. niet alleen vertellen over je zoenen maar ook over je verliefdheid.
ALLES vertellen en dan je vriend de keuze laten of hij nog bij je wilt zijn.
Dat is toch oneerlijk: je vriend is ws geschrokken van je opbiechting met een ander gezoend te hebben, maar vind het niet onoverkomelijk en wil graag met jou er voor gaan..
Maar ondertussen heb jij nog een dubbele agenda, want én je verteld hem niet eerlijk alles, je verzwijgt dus je gevoelens voor een ander, je gooit hier op het forum eruit dat de gevoelens 'voor die collega' wederzijds zijn en dan kom je vragen wat je moet doen??
Damn moeten we alles voorkauwen?
A)Óf je verzwijgt het voor je vriend, dealt met je schuldgevoel (heb je die eigenlijk?), veranderd van baan/zorgt dat je die collega niet meer ziet om het zo niet te voeden (ja je gevoelens niet je maag) en gaat werken aan de relatie met je vriend.
C) Je maakt het uit met je vriend en gaat lekker bronstig zitten doen met je collega (heeft die eigenlijk een partner?)
D) Je maakt het uit met je vriend en gaat zelf eens aan reflectie of iets doen.
B,C,D, allemaal prima, A vind ik zelf minder geslaagd, zeker als ik vriend in dit verhaal zou zijn.O.o