op een kruispunt

20-06-2012 12:27 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie:

Ik heb bijna 2 jaar een relatie met mijn vriend, gaan dit najaar samenwonen, alles lijkt lekker te gaan...

Maar dan zoen je met een collega tijdens een weekend weg met het werk; collega blijkt gevoelens voor jou te hebben en stiekem is dat best wederzijds....

Wat doe je daar dan mee? Enerzijds wil ik mijn vriend niet kwijt, anderzijds is de collega ook heel leuk, ze zijn echt totaal tegenovergesteld...
Eerlijk tegenover jezelf en beide heren zijn. Je zal toch moeten kiezen.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
Topic 204 van deze week over vreemdgaan met een collega/huisvriend/klasgenoot/vader van een klasgenootje van je kind/totale vreemde.

Vertel het je vriend en laat hem de keuze maken of hij nog bij jou wilt blijven!
Waarom zoenen met een ander als je een relatie hebt? Is het trouw zijn uit ofzo?
@thasmo mijn vriend weet dat ik met iemand anders heb gezoend, dat heb ik meteen verteld.

@soms gebeurden dingen gewoon
Jaja, het forum breidt zich qua deelnemers razendsnel uit, maar inderdaad wel heel typisch dat ongeveer alle nieuwe forumsters iets met vreemdgaan hebben.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:33:

@mammie mijn vriend weet dat ik met iemand anders heb gezoend, dat heb ik meteen verteld....Ook dat je (sort of) verliefd bent?

@thasmo mijn vriend weet dat ik met iemand anders heb gezoend, dat heb ik meteen verteld.

@soms gebeurden dingen gewoonDus??? Wat wil je van ons?
quote:Fame schreef op 20 juni 2012 @ 12:34:

[...]

Dus??? Wat wil je van ons?Aandacht
Ik zou dat samenwonen uitstellen, wellicht komen jullie niet zo ver en dan scheelt het weer.

Wat vind je vriend er van? Misschien maakt hij de keuze wel voor je.
Kiezen, vriend of collega. Of aan je vriend vragen of je er nog eentje bij mag hebben voor de leuk.
@mac123 Vriend weet niet van verliefdheid, dat zoenen vind ie erg maar niet onoverkomelijk om het zo maar te zeggen. Wat hem betreft gaan we er gewoon voor

Wat ik wil geen idee, het is net een slecht filmscript :(, heb ik eindelijk alles leuk voor elkaar qua gezondheid, werk, liefde etc gebeurd dit..

@soms gebeurden dingen gewoonRight.
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:39:

@mac123 Vriend weet niet van verliefdheid, dat zoenen vind ie erg maar niet onoverkomelijk om het zo maar te zeggen. Wat hem betreft gaan we er gewoon voor

Wat ik wil geen idee, het is net een slecht filmscript :(, heb ik eindelijk alles leuk voor elkaar qua gezondheid, werk, liefde etc gebeurd dit..Het gebeurt niet, je doet het zelf.
quote:aaabbbaabb7 schreef op 20 juni 2012 @ 12:39:

Wat ik wil geen idee, het is net een slecht filmscript :(, heb ik eindelijk alles leuk voor elkaar qua gezondheid, werk, liefde etc gebeurd dit..GEBEURT? Jij ging erin mee. Naar mijn mening moet je je vriend vertellen over je verliefdheid en kiezen.
Jezelf eerst eens gaan schamen en daarna opbiechten en kiezen wat je nu wilt
Oké maar wat gebeurde er dan op dat kruispunt?
quote:slempie schreef op 20 juni 2012 @ 12:44:

Oké maar wat gebeurde er dan op dat kruispunt?Ik denk niet dat ze dat letterlijk bedoelde.
quote:Star schreef op 20 juni 2012 @ 12:39:

[...]

Right.Dat dus. Die dingen gebeuren niet hoor, jij was erbij en hij was erbij.
TO durft niet meer?
Ik geloof er dus niet in dat dingen 'soms gewoon gebeuren'. Vind ik zo'n zwak excuus. Daar ben je toch zelf bij?

Denk op het moment dat je vreemd wil gaan even aan je vriend en hoe jij je zou voelen als hij dat zou doen. Denk dat de zin gauw over is....
quote:DTJ schreef op 20 juni 2012 @ 13:07:

Ik geloof er dus niet in dat dingen 'soms gewoon gebeuren'. Vind ik zo'n zwak excuus. Daar ben je toch zelf bij?

Denk op het moment dat je vreemd wil gaan even aan je vriend en hoe jij je zou voelen als hij dat zou doen. Denk dat de zin gauw over is....Ik zeg altijd dat ik dronken was.
http://www.youtube.com/watch?v=Yd60nI4sa9A

I went to the crossroad

fell down on my knees

I went to the crossroad

fell down on my knees

Asked the Lord above "Have mercy, now

save poor Bob, if you please

Mmmmm, standin' at the crossroad

I tried to flag a ride

Standin' at the crossroad

I tried to flag a ride

Didn't nobody seem to know me

everybody pass me by

Mmm, the sun goin' down, boy

dark gon' catch me here

oooo ooee eeee

boy, dark gon' catch me here

I haven't got no lovin' sweet woman that

love and feel my care

You can run, you can run

tell my friend-boy Willie Brown

You can run, you can run

tell my friend-boy Willie Brown

Lord, that I'm standin' at the crossroad, babe

I believe I'm sinkin' down
En dan ook nog met een collega he. Op een personeelsuitje. Sure!

Als je mijn reactie leest, heb ik het over vertellen.. niet alleen vertellen over je zoenen maar ook over je verliefdheid.

ALLES vertellen en dan je vriend de keuze laten of hij nog bij je wilt zijn.

Dat is toch oneerlijk: je vriend is ws geschrokken van je opbiechting met een ander gezoend te hebben, maar vind het niet onoverkomelijk en wil graag met jou er voor gaan..

Maar ondertussen heb jij nog een dubbele agenda, want én je verteld hem niet eerlijk alles, je verzwijgt dus je gevoelens voor een ander, je gooit hier op het forum eruit dat de gevoelens 'voor die collega' wederzijds zijn en dan kom je vragen wat je moet doen??

Damn moeten we alles voorkauwen?

A)Óf je verzwijgt het voor je vriend, dealt met je schuldgevoel (heb je die eigenlijk?), veranderd van baan/zorgt dat je die collega niet meer ziet om het zo niet te voeden (ja je gevoelens niet je maag) en gaat werken aan de relatie met je vriend.

B)Óf je verteld het je vriend helemaal, dealt met de consequenties, veranderd van baan/zorgt dat je die collega niet meer ziet om het zo niet te voeden (ja je gevoelens niet je maag) en gaat werken aan de relatie met je vriend.

C) Je maakt het uit met je vriend en gaat lekker bronstig zitten doen met je collega (heeft die eigenlijk een partner?)

D) Je maakt het uit met je vriend en gaat zelf eens aan reflectie of iets doen.

B,C,D, allemaal prima, A vind ik zelf minder geslaagd, zeker als ik vriend in dit verhaal zou zijn.O.o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven