Op vakantie met vriend, financiën

25-08-2018 10:22 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom is hij zo tegen op naar rato?
Ik vind het nogal wat dat ie dan maar alleen op vakantie gaat terwijl hij weet dat jij financieel minder kan, en kennelijk ook niet mee wil denken over een compromis (buiten het hoogseizoen gaan).
There is always something happening, and it's usually right now
TO maak dat je wegkomt.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 26-08-2018 09:25
79.37% gewijzigd
reacties van to zijn te loepen.
TanteBedelia schreef:
25-08-2018 16:14
Thanks!

TO, waarom is het niet bespreekbaar?
TanteBedelia schreef:
25-08-2018 16:14

Ik kan de reacties niet vinden van TO
Sweet1980 schreef:
25-08-2018 16:25
Ik kan de reacties niet vinden van TO
Op het loepje klikken bij diegene die het topic is begonnen.
TanteBedelia schreef:
25-08-2018 16:27
Op het loepje klikken bij diegene die het topic is begonnen.
Ik kan ze ook op die manier niet vinden, dit doen ze toch alleen bij een nieuwkomer?, to is geen nieuwkomer
Hallo iedereen! Ontzettend bedankt voor alle reacties! Ik heb daardoor mijn moed bijeen geschraapt en ben toch een gesprek met hem aangegaan. Het verliep in de eerste instantie vrij stroef, maar hij begrijpt me inmiddels wel. Daarom hebben we (gelukkig) een goede oplossing gevonden: een gezamenlijke pot waarbij ik 30% van het totaal inleg en hij 70%. Ik heb hem ook een aantal reacties voorgelezen en dat hielp wel volgens mij, dus nogmaals bedankt!
Dat klinkt als groot geluk. Geniet ervan en doe je uiterste best om hem nooit meer kwijt te raken!
Occam's razor
Fijn dat het opgelost is. En vooral veel plezier op vakantie!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
redbulletje schreef:
25-08-2018 11:03
Beetje raar dat je wil samenwonen met zo'n hork. Als hij meer verdient dan legt hij gewoon meer bij voor 'n vakantie. Hij woont notabene samen met jou! Het is geen vrijblijvende fling meer. Ik zou hem alleen op reis laten gaan en als hij terugkomt ben jij verhuist.
Niks aan toe te voegen. Dit dus...

In mijn omgeving zie ik het iedereen doen. Degene met het hoogste inkomen betaald gewoon wat meer als dat nodig is. Samen op vakantie is fijn en goed voor je relatie.

Edit: ik zie nu je laatste reactie. Fijne vakantie ;)
Nu is grobbekuiken weer to
Handig he openingspost weghalen.
Laura94 schreef:
25-08-2018 19:57
Hallo iedereen! Ontzettend bedankt voor alle reacties! Ik heb daardoor mijn moed bijeen geschraapt en ben toch een gesprek met hem aangegaan. Het verliep in de eerste instantie vrij stroef, maar hij begrijpt me inmiddels wel. Daarom hebben we (gelukkig) een goede oplossing gevonden: een gezamenlijke pot waarbij ik 30% van het totaal inleg en hij 70%. Ik heb hem ook een aantal reacties voorgelezen en dat hielp wel volgens mij, dus nogmaals bedankt!
Waarom haal je de openingspost weg?
TanteBedelia schreef:
26-08-2018 09:53
Waarom haal je de openingspost weg?
Dat is een forumbug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven