Op welke leeftijd hebben jullie je partner leren kennen?

18-12-2018 11:05 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee en heb nu ook een account aangemaakt omdat ik wel met iets op mijn maag lig…

Ik heb enkele maanden geleden een punt gezet achter mijn relatie van 2 jaar. Hier heb ik echt geen spijt van want mijn ex bleek toch zo leuk niet te zijn.

Nu is het wel zo dat ik ondertussen 27 jaar ben en mij wat zorgen begin te maken. Quasi iedereen die ik ken met een lange relatie (>10 jaar), leerden hun partner kennen toen ze nog heel jong waren (onder de 25 jaar). Is dit bij jullie ook zo? Op welke leeftijd hebben jullie je huidige partner leren kennen? Ik weet dat ik nog redelijk jong ben maar door mijn omgeving begin ik de indruk te krijgen dat ik er toch wat laat mee ben… :(
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen TO, tijd zat om weer een leuke partner tegen het lijf te lopen.

Wij waren beiden 28, ik na enkele korte relaties, hij na een langdurige serieuze relatie. Nu twee jaar samen en erg gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Toen we elkaar leerden kennen was ik 13 en hij 20. We kregen een relatie toen ik 26 was en hij 33, nu ruim 9 jaar samen waarvan 7 getrouwd en 2 heerlijke mannetjes van 5 en 2 😍
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez schreef:
18-12-2018 14:02
Is dit echt waar Jolly? Misschien heel gek, maar dat geeft alles wat ik van jou altijd lees over je relatie en jouw visie daarop nog veel meer waarde ofzo (als je dat niet heel gek vindt klinken).

Ik was 32 en man 30 toen we tien jaar geleden een relatie begonnen. We zaten al in elkaar kenniskring vanaf ons 17e.
Ja, is echt waar. Niet meteen een relatie natuurlijk :)

En overigens ook geen probleemloze relatie hoor. Maar inmiddels weer volledig goed op de rit. Op naar de laatste periode!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Eerste ontmoeting ik 20 hij 18, relatie was ik 27 en hij 25. Nu 12 en een half jaar samen.
Van mijn 15e tot mijn 23e had ik een serieuze relatie en na 3 jaar vrijgezel te zijn kreeg ik op mijn 26e een relatie die 4 jaar heeft geduurd. Daarna ben ik ongeveer 2 jaar vrijgezel geweest en kreeg daarna een relatie die 2 jaar geduurd heeft.

Nu ben ik na meer dan een half jaar vrijgezel te zijn, sinds kort weer aan het daten.

Ik ben nu 34.

Mijn beste vriendinnen (ook mijn leeftijd ongeveer) zijn allemaal pas in de afgelopen 2 jaar hun 'droomman' tegen gekomen.
Qua kennissen heb ik veel gescheiden mensen, nu allemaal half 40 met puberende kinderen.
En her en der heb ik wel bekenden die al vanaf jong samen zijn.

Ik ben niet meer bang dat het te laat is iig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik was 27 toen in m’n huidige partner leerde kennen, hij 37. (Beiden daarvoor een lange relatie achter de rug). Inmiddels bijna 8 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
15 op mijn 26e een relatie met hem gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een relatie van 10 jaar tot mijn 25e en leerde op mijn 27e mijn vriend/man kennen. Nu 2 jaar samen, getrouwd en zwanger.
Er kan een hoop gebeuren in een paar jaar!
Alle reacties Link kopieren
Zorgen? Ik heb eerst "gespeeld" tot m'n 34e. Daarna werd ik gevangen. Inmiddels 3 grotere dochters verder en nog met hetzelfde meisje.
.
Chill meis, ik was 35, hij 39 en nu 6 jaar samen, getrouwd en 2 kids.

Leeftijdsgenoten zijn toe aan de 2e leg...
ik was 30, mijn man was 40. dat was 16 jaar geleden. nu lijkt het erop dat het voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Wij waten heel erg jong, 13 en 14 jaar oud.
Inmiddels zijn we 46 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd op mijn 26e gedumpt na relatie van 10 jaar, we woonden samen.
Ik heb eerst 3 maanden gehuild, opgestaan , en via via leuke single meiden leren kennen, flink gaan stappen en me 2 jaar lang laten gaan tig vriendjes scharrels ons etc etc
Toen kwam ik mijn man tegen tijdens stappen ik was toen 28, op mijn 29e jaar later getrouwd en zwanger , zo snel kan het gaan .
Alle reacties Link kopieren
Zachte_Kousen schreef:
18-12-2018 12:42
En hoelang zijn jullie nu al samen als ik vragen mag?
Bijna 5 jaar en inmiddels getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Beide 32 (bijna 33), nu 1,5 jaar samen en verwachten in 2019 ons eerste kind :-D
Hij 26, ik 25, nu bijna 20 jaar samen en een aantal pubers is huis.

Bij mij in de omgeving zit iedereen in zo'n lange relatie en zijn er weinig scheidingen.
Alle reacties Link kopieren
Eerste huwelijk leren kennen toen ik 16 was getrouwd toen ik 24 was en gescheiden toen in 29 was. Dus het is zoals eerder gezegd geen garantie hoor als je vroeg samen bent.
Alle reacties Link kopieren
Vlamindepan schreef:
18-12-2018 16:49
ik was 30, mijn man was 40. dat was 16 jaar geleden. nu lijkt het erop dat het voorbij is.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Man ontmoet toen ik 8 was. Relatie toen ik 29 was en hij 35. Ik had al een kind uit een vorige relatie. Nu 6 jaar samen waarvan 2.5 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
In mijn leeftijdscategorie, midden/eind dertig zitten we volop in de scheidingen. Ook een aantal die überhaupt nog nooit een relatie gehad hebben.
Ik ben na 15 jaar uit elkaar gegaan, ook jong ontmoet onder de verkeerde omstandigheden.

Ik denk dat het scheelt of je een kinderwens hebt wanneer je de dertig nadert en weer single bent. Ik heb die wens nooit gehad dus voel ook die druk niet, mijn huidige partner ook niet.
Ik was 20, man 23. Nu zijn we 29 en 32.
Alle reacties Link kopieren
Een langere relatie vanaf mijn 22ste tot mijn 28ste gehad, daarvoor niks en daarna ook weer acht jaar niet een serieuze kandidaat, lang niet altijd tot mijn vreugde hoor zoals iemand hier al schreef. Het liep gewoon zo. Inmiddels 38 jaar en drie jaar samen met een geweldig lieve man van ook bijna 38. Voor hem is het zelfs zijn eerste relatie. Ik heb ondanks onze leeftijd het gevoel dat ons hele leven samen nog voor ons ligt en geniet met volle teugen, juist ook van de hele kleine dingen en hoe goed we bij elkaar passen en elkaar ook de ruimte geven. Soms vind ik het wel jammer dat ik hem niet eerder heb ontmoet, was gezien onze landelijke omgeving en vriendenkringen best een mogelijkheid geweest.

Maak je niet te druk, niets is gegarandeerd in het leven. Geniet van de mensen van wie je houdt en die van je houden, ook dat is soms zomaar voorbij door een verlies. En als je dan daadwerkelijk iemand leuk vindt wees niet te bang om het te zeggen. Het is mijn ervaring dat een blauwtje veel minder pijnlijk is dan wanhopig smachten. En als het dan wel een keer overslaat is het geweldig!
Alle reacties Link kopieren
35 allebei.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nooit te oud om een nieuwe relatie te beginnen. Ik ken genoeg mensen die boven de 50 zijn en een nieuwe liefde vonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 19 en mijn man 26 toen wij elkaar leerde kennen.
1 jaar later sloeg de vonk over.
Nu alweer 32 jaar getrouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven