Op zoek...

25-03-2020 09:58 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste post hier, ik heb gezocht of deze vraag eerder is gesteld maar ben niets tegen gekomen. Ik ben sinds kort gescheiden na een huwelijk van meer dan 20 jaar, een van de redenen hiervan is dat ik een hoog libido heb en mijn ex meer op een diepvries lijkt dan op een mens. Nu stam ik uit de tijd dat je contacten in real life tegenkwam en ik heb ook geen behoefte om anno 2020 mijn heil online te gaan zoeken. Naar een hoer, parenclub of tinder gaan is voor mij geen optie, ik ben iemand die graag flirt en ook een date/scharrel liever tegenkomt dan online zoekt. Ik ben dus op zoek naar mensen die hier ook mee te maken hebben gehad en wat hun ervaringen zijn en graag deze met mij willen delen. Concreet vraag ik mij af, waar kom je singles van rond de 40 tegen? laatst ben ik met een stel vrienden uitgeweest maar er lopen alleen meiden rond die net zo oud zijn als mijn eigen dochter maar ik ben absoluut niet op zoek naar een oppas kindje.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
25-03-2020 12:22
Ahak, je bent zeker fan van Starwars, gezien je nickname?

Misschien gezellig babbelen met dames op het Starwars-forum?
Al zitten er daar meer mannen dan vrouwen.
Nee niet echt, ik ben wel een nerd maar niet zo een :)
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 11:09
zo te lezen moet het wel goed komen met mij, ik zie er niet slecht uit en aan humor ontbreekt me ook niet.

Lees je nou expres over 'aardig' heen, of noem je dat bewust niet?
Alle reacties Link kopieren
Haha, jij vond dat je ex te weinig wilde neuken en dacht dat de date-wereld wel zat te wachten op gescheiden midlifecrisis-mannen die alleen even gauw willen neuken? Daar was inderdaad nét een tekort aan ja...

Je praat respectloos over vrouwen (niet alleen je ex) en bent een slaaf van je lul. Zoek een andere uitlaatklep.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
25-03-2020 12:55
Haha, jij vond dat je ex te weinig wilde neuken en dacht dat de date-wereld wel zat te wachten op gescheiden midlifecrisis-mannen die alleen even gauw willen neuken? Daar was inderdaad nét een tekort aan ja...

Je praat respectloos over vrouwen (niet alleen je ex) en bent een slaaf van je lul. Zoek een andere uitlaatklep.
Ik kan jou een hoop over haar gaan vertellen en ben wel benieuwd of je mij steeds een LUL vindt, maar dat ga ik voor duidelijkheid niet doen. Haar eigen familie en vrienden zijn niet het niet met haar eens over het is gegaan maar goed. Je vindt op basis van 2 woorden die ik getypt heb dat ik een lul ben, dat is je goed recht om dat te vinden en daar ga ik verder niet op in....
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 13:08
Ik kan jou een hoop over haar gaan vertellen en ben wel benieuwd of je mij steeds een LUL vindt, maar dat ga ik voor duidelijkheid niet doen. Haar eigen familie en vrienden zijn niet het niet met haar eens over het is gegaan maar goed. Je vindt op basis van 2 woorden die ik getypt heb dat ik een lul ben, dat is je goed recht om dat te vinden en daar ga ik verder niet op in....
maar als je dat even wegfiltert, de vraag is wel een goeie:
Jij bent nieuw op de 'datingmarkt', maar niet opzoek naar een relatie
Wat je zoekt (seks) is duidelijk, maar wat heb je te bieden? in een overvolle markt, vol pas-gescheiden mannen die willen neuken?
Klopt wat LilaLinda zegt hoor, vrouwen hoeven maar met hun vingers te knippen als ze een potje gratis van bil willen. Voor mannen ligt dat echt heel anders. En als je zo respectloos over vrouwen blijft praten, acht ik je kansen nihil.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-03-2020 13:11
maar als je dat even wegfiltert, de vraag is wel een goeie:
Jij bent nieuw op de 'datingmarkt', maar niet opzoek naar een relatie
Wat je zoekt (seks) is duidelijk, maar wat heb je te bieden? in een overvolle markt, vol pas-gescheiden mannen die willen neuken?
Ja inderdaad zoek ik seksuele contacten want ik ben op dit moment niet geinteresseerd in een relatie, hier ben ik gewoon eerlijk over want ik ben niet van plan om misbruik te maken van wie dan ook. Ik kwam hier voor tips en niet op mij zelf te promoten want aan digidating doe ik niet aan en dit is bovendien geen datingsite volgens mij. Maar goed, ik ben een goed uitziende man, goed verzorgd, vol humor en houd van het leven en heb verder een prima baan, mis ik verder nog iets?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso deze tijd van corona overbruggen en wanneer dit allemaal voorbij is veel met je (vrijgezelle) vrienden op pad gaan. Naar festivals / stranden / foodmarkt / stad in, daar kom je vaak vrouwengroepjes tegen en een groep mengen met een groep is vaak makkelijker dan alleen.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 13:19
Ja inderdaad zoek ik seksuele contacten want ik ben op dit moment niet geinteresseerd in een relatie, hier ben ik gewoon eerlijk over want ik ben niet van plan om misbruik te maken van wie dan ook. Ik kwam hier voor tips en niet op mij zelf te promoten want aan digidating doe ik niet aan en dit is bovendien geen datingsite volgens mij. Maar goed, ik ben een goed uitziende man, goed verzorgd, vol humor en houd van het leven en heb verder een prima baan, mis ik verder nog iets?
maar je weet ook, dat er zo weinig vrouwen zijn, die aan casual seks doen, dat we een enorme prostitutiesector hebben
Hoe ga je dan wel een vrouw versieren voor een nachtje??
als je moet concurreren met jongemannen met goeie lichamen die ook best een vrouw van veertig lusten?
Respect.. Dat mis je nog.
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
25-03-2020 13:23
Respect.. Dat mis je nog.
Dit is wel heel apart, je kent mij niet eens maar je hebt je oordeel over mij al klaar op basis van 2 woorden die ik gezegd heb. Ik ken mijn ex al 25 jaar en ik weet waarover ik het heb, dit kunnen mensen in onze omgeving goed beamen zowel mijn naasten als die van haar. Dus wie ben jij om zo over mij te kunnen oordelen zonder enige form van kennis???
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 13:53
Dit is wel heel apart, je kent mij niet eens maar je hebt je oordeel over mij al klaar op basis van 2 woorden die ik gezegd heb. Ik ken mijn ex al 25 jaar en ik weet waarover ik het heb, dit kunnen mensen in onze omgeving goed beamen zowel mijn naasten als die van haar. Dus wie ben jij om zo over mij te kunnen oordelen zonder enige form van kennis???
zolang je nog pissig op je ex bent kun je beter niet gaan daten.
vrouwen drogen op van een man die het vnl over zijn ex heeft.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 13:08
Ik kan jou een hoop over haar gaan vertellen en ben wel benieuwd of je mij steeds een LUL vindt, maar dat ga ik voor duidelijkheid niet doen. Haar eigen familie en vrienden zijn niet het niet met haar eens over het is gegaan maar goed. Je vindt op basis van 2 woorden die ik getypt heb dat ik een lul ben, dat is je goed recht om dat te vinden en daar ga ik verder niet op in....

Leer eens lezen. Ik noem je geen lul, ik noem je een slaaf van je lul. Wezenlijk verschil. 'Hoog libido' alsof je als man in jouw positie single meer seks kan hebben dan met je vrouw... Alsof alles draait en alles maar moet wijken voor jouw pikdrang.

Maar goed, als je zo fantastisch bent als je hier lijkt te claimen, wat is dan het probleem? Dan zou je de vrouwen van je af moeten slaan.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
25-03-2020 13:56
zolang je nog pissig op je ex bent kun je beter niet gaan daten.
vrouwen drogen op van een man die het vnl over zijn ex heeft.
Dat is ook aanname van jou.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 14:00
Dat is ook aanname van jou en daar maak je een feit van.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 14:00
Dat is ook aanname van jou.
is gewoon een feit.

jij bent nog maar kort single, met de typische denkwijze van vers gescheiden mannen.
wij slapen nooit.
ahak schreef:
25-03-2020 14:00
Dat is ook aanname van jou.
Oh, wij nemen aan hoe vrouwen denken? Vertel eens, hoe denken wij dan? Zou het bijzonder graag willen weten.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
25-03-2020 14:01
is gewoon een feit.

jij bent nog maar kort single, met de typische denkwijze van vers gescheiden mannen.
Dat is precies wat ik bedoel, je hebt er een feit van gemaakt. Waarop is dit gebaseerd?
ahak schreef:
25-03-2020 10:09
Respect is het laatste wat ik voor haar heb gezien hoe het allemaal is gegaan maar dat weten jullie niet natuurlijk niet en ga ik jullie ook niet mee lastig vallen. Maar het neemt niet weg dat ik mijn best doe om dit te niet te laten zien.
Je zult helemaal gelijk hebben maar dar zo uiten is niet per se nodig. Het is niet relevant voor het verhaal en komt niet vriendelijk over. Gewoon een tip voor als je gaat daten. Ik zeg altijd maar zo: praat bij zowel dates als in sollicitatiegesprekken nooit negatief over the vorige partner/werkgever.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 14:02
Dat is precies wat ik bedoel, je hebt er een feit van gemaakt. Waarop is dit gebaseerd?
jarenlange ervaring.

jouw aanvallende manier van communiceren bijv, echt typisch.

relax, in deze tijd kun je toch maanden niet daten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
25-03-2020 14:04
Je zult helemaal gelijk hebben maar dar zo uiten is niet per se nodig. Het is niet relevant voor het verhaal en komt niet vriendelijk over. Gewoon een tip voor als je gaat daten. Ik zeg altijd maar zo: praat bij zowel dates als in sollicitatiegesprekken nooit negatief over the vorige partner/werkgever.
Doe ik uiteraard nooit, iedereen kan weleens iets per ongeluk verkeerd zeggen. Mijn vraag ging over iets anders en kijk maar s hoe we afgedwaald zijn met verwijten en mensen die het allemaal beter weten en hun oordeel al klaar hebben. Lang leve het internet
Alle reacties Link kopieren
Vriend, wat is je vraag nou eigenlijk? Je geeft aan dat jij alles bent en hebt wat een vrouw kan willen. Je geeft aan dat je alleen wil neuken. Je geeft aan dat dingen als online daten en Tinder te min voor je zijn.

Je geeft aan dat je ex geen mens was maar een koelkast en dat de vrouwen die je ontmoet bij uitgaan 'oppaskindjes' zijn. Onwijs denigrerend. En alsof die jonge godinnen zitten te wachten op een gescheiden vent met een midlifecrisis.

Dus wat is nou je vraag? Je weet het toch allemaal zo goed?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
ahak schreef:
25-03-2020 13:53
Dit is wel heel apart, je kent mij niet eens maar je hebt je oordeel over mij al klaar op basis van 2 woorden die ik gezegd heb. Ik ken mijn ex al 25 jaar en ik weet waarover ik het heb, dit kunnen mensen in onze omgeving goed beamen zowel mijn naasten als die van haar. Dus wie ben jij om zo over mij te kunnen oordelen zonder enige form van kennis???
Heb je in een eerder bericht anders heel veel tips gegeven. Geen reactie=gebrek aan respect EN je hele houding hier in die paar berichten. Lekker belangrijk dat jij bewijs hebt dat haar en jouw naaste vinden dat zij verkeerd was. Als jij alleen als je wou neuken 3 keer tegen haar aanreed en zij is de koelkast die vreemdging is er nog niets bekent. Dan weten ze alleen wat jij zegt. Zelden is dat de waarheid. Elk verhaal heeft 2 kanten. Jij komt op een vrouwenforum vragen hoe je makkelijk gratis kan neuken. Behalve respectloos heb je ook 0 zelfkennis.
ahak schreef:
25-03-2020 14:19
Doe ik uiteraard nooit, iedereen kan weleens iets per ongeluk verkeerd zeggen. Mijn vraag ging over iets anders en kijk maar s hoe we afgedwaald zijn met verwijten en mensen die het allemaal beter weten en hun oordeel al klaar hebben. Lang leve het internet
Het was gewoon een tip, niets meer.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
25-03-2020 14:26
Vriend, wat is je vraag nou eigenlijk? Je geeft aan dat jij alles bent en hebt wat een vrouw kan willen. Je geeft aan dat je alleen wil neuken. Je geeft aan dat dingen als online daten en Tinder te min voor je zijn.

Je geeft aan dat je ex geen mens was maar een koelkast en dat de vrouwen die je ontmoet bij uitgaan 'oppaskindjes' zijn. Onwijs denigrerend. En alsof die jonge godinnen zitten te wachten op een gescheiden vent met een midlifecrisis.

Dus wat is nou je vraag? Je weet het toch allemaal zo goed?
mijn vraag is volgens mij duidelijk, ik heb alleen weinig duidelijke antwoorden gekregen. Ik heb volgens mij niet gevraagd naar wat mensen van mij wel niet vinden, ook niet hoe ik moet flirten en wat ik wel en niet mag zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven