Op zoek...

25-03-2020 09:58 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste post hier, ik heb gezocht of deze vraag eerder is gesteld maar ben niets tegen gekomen. Ik ben sinds kort gescheiden na een huwelijk van meer dan 20 jaar, een van de redenen hiervan is dat ik een hoog libido heb en mijn ex meer op een diepvries lijkt dan op een mens. Nu stam ik uit de tijd dat je contacten in real life tegenkwam en ik heb ook geen behoefte om anno 2020 mijn heil online te gaan zoeken. Naar een hoer, parenclub of tinder gaan is voor mij geen optie, ik ben iemand die graag flirt en ook een date/scharrel liever tegenkomt dan online zoekt. Ik ben dus op zoek naar mensen die hier ook mee te maken hebben gehad en wat hun ervaringen zijn en graag deze met mij willen delen. Concreet vraag ik mij af, waar kom je singles van rond de 40 tegen? laatst ben ik met een stel vrienden uitgeweest maar er lopen alleen meiden rond die net zo oud zijn als mijn eigen dochter maar ik ben absoluut niet op zoek naar een oppas kindje.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
25-03-2020 14:59
Het was gewoon een tip, niets meer.
Thx voor de tips Utrecht
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
25-03-2020 12:55
Haha, jij vond dat je ex te weinig wilde neuken en dacht dat de date-wereld wel zat te wachten op gescheiden midlifecrisis-mannen die alleen even gauw willen neuken? Daar was inderdaad nét een tekort aan ja...

Je praat respectloos over vrouwen (niet alleen je ex) en bent een slaaf van je lul. Zoek een andere uitlaatklep.
Als ik slaaf zou zijn van mijn lul zoals je het netjes beschrijft had ik wel de afgelopen jaren meerdere sex dates gehad maar ik ben altijd braaf geweest omdat ik vond dat het zo hoort. Nu ik gescheiden ben mag ik toch doen waar ik zin in heb
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 11:09
zo te lezen moet het wel goed komen met mij, ik zie er niet slecht uit en aan humor ontbreekt me ook niet. Tenminste dat is wat ik over mij zelf denk...
Ik moet wel deze nare tijden zien te overleven.
Alleen nu nog aardig worden🤔
Alle reacties Link kopieren
Dinedi schreef:
25-03-2020 22:31
Alleen nu nog aardig worden🤔
Ben ik altijd, mss kom ik hier anders over maar dat ben ik zeker ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven