Opnieuw een eerste date?
dinsdag 12 januari 2010 om 12:49
dinsdag 12 januari 2010 om 13:02
dinsdag 12 januari 2010 om 13:25
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld! Het lijkt mij ook best heel leuk om onze eerste date nogmaals te doen.
Wij hebben binnenkort ons 'jubileum' en het is best een goed idee! Ik krijg bij de teksten en foto's uit onze date altijd een heel fijn gevoel dus ik denk dat ik dat bij een 'tweede eerste date' ook wel zou hebben
Wij hebben binnenkort ons 'jubileum' en het is best een goed idee! Ik krijg bij de teksten en foto's uit onze date altijd een heel fijn gevoel dus ik denk dat ik dat bij een 'tweede eerste date' ook wel zou hebben
dinsdag 12 januari 2010 om 13:42
mijn eerste date was als je het goed bekijkt een hele verlegen en saaie bedoening, dus weet niet of het op die manier een hele leuke avond wordt. Bovendien zouden we dan afscheid moeten nemen op het station, en heb ik tegenwoordig niet echt meer iets om met de trein naartoe te rijden om 1 uur 's avond
dinsdag 12 januari 2010 om 14:38
Wij doen proberen ons eerste afspraakje elk jaar opnieuw te doen. Ons eerste afspraakje was op een jaarlijks terugkerend evenement. Wij proberen daar elk jaar weer naartoe te gaan (terwijl ik dat evenement op zich wel kan missen) en vieren daarna ons jubileum met een etentje bij hetzelfde restaurant.
Bedoel je zoiets?
Bedoel je zoiets?
dinsdag 12 januari 2010 om 14:57
Mijn eerste date overnieuw doen dat zal niet gaan, omdat het restaurant niet meer bestaat.
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt. Als ik aan een van onze eerste dates denk krijg ik weer het fijne gevoel terug van toen mijn relatie begon met de kennis achteraf dat ik een geweldige vrouw en dochter heb (gekregen). Leuk idee.
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt. Als ik aan een van onze eerste dates denk krijg ik weer het fijne gevoel terug van toen mijn relatie begon met de kennis achteraf dat ik een geweldige vrouw en dochter heb (gekregen). Leuk idee.
dinsdag 12 januari 2010 om 16:13
quote:Numi schreef op 12 januari 2010 @ 15:42:
Het leek mij gewoon leuk om alles van die dag weer eens overnieuw te doen.
Alles weer even pril als toen, ook al zal het wel anders zijn.
Bedankt voor de (serieuze) reacties.
Dat gaat dus niet na 3,5 jaar.
Je kunt er hoogstens een romantische avond van maken met dezelfde dingen die je toen ook deed.
Het leek mij gewoon leuk om alles van die dag weer eens overnieuw te doen.
Alles weer even pril als toen, ook al zal het wel anders zijn.
Bedankt voor de (serieuze) reacties.
Dat gaat dus niet na 3,5 jaar.
Je kunt er hoogstens een romantische avond van maken met dezelfde dingen die je toen ook deed.
dinsdag 12 januari 2010 om 16:21
Nou TO: als het jou leuk lijkt, dan moet je maar proberen je vriend te overtuigen. Je schrijft alles van die dag. Dus het was meer dan alleen wat drinken/eten etc? Ik zag onder je loepje dat je examenjaar havo doet, ik had je wat ouder geschat. Vind het namelijk meer iets voor een jublileum, 12,5 jaar getrouwd en dan op zoek of die kroeg waar je elkaar ontmoet hebt op vakantie nog bestaat, maar goed, je kunt er zoals Pannetje zegt een leuke dag van maken. Succes!
dinsdag 12 januari 2010 om 16:36
dinsdag 12 januari 2010 om 16:52
Je kan gewoon doen wat je die dag deed maar of dat dat nu zo bijzonder is...
Kan mij voorstellen als je relatie in een sleur zit en je weet niet meer waarom je nou juist met je partner verder bent gegaan, zo'n eerste afspraakje over doen je weer kan helpen herinderen waarom je hem nou zo leuk vond...
Of idd voor een bijzonder jubuleum, maar op je 17e na 3,5 jaar verkering vind ik iets wat zwaar op de hand. Gewoon een nieuwe date is toch veel leuker?
Kan mij voorstellen als je relatie in een sleur zit en je weet niet meer waarom je nou juist met je partner verder bent gegaan, zo'n eerste afspraakje over doen je weer kan helpen herinderen waarom je hem nou zo leuk vond...
Of idd voor een bijzonder jubuleum, maar op je 17e na 3,5 jaar verkering vind ik iets wat zwaar op de hand. Gewoon een nieuwe date is toch veel leuker?