Oppervlakkig?
maandag 18 juli 2011 om 19:55
Even verschillende meningen nodig.. Er is een jongen die ik nu bijna 9 jaar ken, al zien we elkaar amper, voornamelijk contact via msn en sms. We hebben elkaar 1,5 jaar geleden voor het laatst gezien en gezoend. Ik vond hem toen leuk, hij mij achteraf ook maar beiden beetje verlegen.. Voor aanstaande vrijdag staat nu weer eens een date, omdat we elkaar wel weer leuk lijken te vinden. Op veel punten is hij perfect, hij accepteert me zoals ik ben, is slim en heeft humor. Toch zijn er wat puntjes waar ik op 'afknap' en ben benieuwd naar jullie mening. Ten eerste is hij 27 en woont nog thuis, want dat is wel makkelijk. Momenteel heeft hij geen auto of werk, wel zoekende. Ook ben ik 176 cm en hij 175 cm.. Fysiek ben ik niet heel erg tot hem aangetrokken, maar hij is ook niet lelijk. Gedraag ik me nu als oppervlakkige veeleisende bitch of zijn er mensen die het evt. snappen of herkennen?
maandag 18 juli 2011 om 19:59
Dat je het niet aanstaat dat hij 27 is, geen werk en nog bij zijn ouders woont.... dat zou ik ook niet waarderen in een man.
Wat heeft hij in hemelsnaam voor ambities en wat doet hij de hele dag? Waarom hebben jullie elkaar in die anderhalf jaar nooit eens weer gezien? Vast niet omdat hij het zo druk heeft
Wat heeft hij in hemelsnaam voor ambities en wat doet hij de hele dag? Waarom hebben jullie elkaar in die anderhalf jaar nooit eens weer gezien? Vast niet omdat hij het zo druk heeft
maandag 18 juli 2011 om 19:59
Nee hoor, dat zouden voor mij ook punten zijn.
Wat betreft de lengte; ik zit nu in precies dezelfde situatie, en geheel tegen de verwachting in maakt me dat niets uit. Zou alleen geen hakken aandoen als ik met hem ben
Maar ach, als dat alles is.
Het thuiswonen zou me wel storen. Als hij actief op zoek is naar werk en ambitieus lijkt me dat prima.
Degene die ik momenteel date vind ik objectief gezien ook niet super knap, maar ik voel me wel ontzettend tot hem aangetrokken. Dat zou voor mij wel een vereiste te zijn. Maar op het eerste gezicht zou ik hem niet uitkiezen, maar dat hoeft dus geen probleem te zijn.
Wat betreft de lengte; ik zit nu in precies dezelfde situatie, en geheel tegen de verwachting in maakt me dat niets uit. Zou alleen geen hakken aandoen als ik met hem ben
Het thuiswonen zou me wel storen. Als hij actief op zoek is naar werk en ambitieus lijkt me dat prima.
Degene die ik momenteel date vind ik objectief gezien ook niet super knap, maar ik voel me wel ontzettend tot hem aangetrokken. Dat zou voor mij wel een vereiste te zijn. Maar op het eerste gezicht zou ik hem niet uitkiezen, maar dat hoeft dus geen probleem te zijn.
maandag 18 juli 2011 om 20:05
quote:life_is_hard schreef op 18 juli 2011 @ 20:02:
Jo12345: Nee ik ben 25 en heb een fulltime baan van 36 uur, woon al 2 jaar op mezelf. In een relatie vind ik het belangrijk dat je in gelijkwaardige situaties zit, vandaar
Dan kan ik mij jou bezwaren goed voorstellen! Je ziet elkaar bijna nooit, ik zou het bij vriendschap houden als ik jou was.
Als die relatie er echt ingezeten had, was het toch al lang gebeurt.
Jo12345: Nee ik ben 25 en heb een fulltime baan van 36 uur, woon al 2 jaar op mezelf. In een relatie vind ik het belangrijk dat je in gelijkwaardige situaties zit, vandaar
Dan kan ik mij jou bezwaren goed voorstellen! Je ziet elkaar bijna nooit, ik zou het bij vriendschap houden als ik jou was.
Als die relatie er echt ingezeten had, was het toch al lang gebeurt.
maandag 18 juli 2011 om 20:06
Vind je nogal oppervlakkig. Dus als iemand geen auto heeft dan is hij eigenlijk al een no go ondanks dat je aangeeft dat je hem wel leuk vindt? Je vindt hem leuk maar fysiek voel je je niet tot hem aangetrokken? lijkt me toch wel een vereiste, er moet toch een klik zijn op fysiek vlak.
Ik zit er misschien helemaal naast maar ik krijg beetje het idee dat je nogal graag een vriendje wil ook al is hij niet helemaal wat je voor ogen had. Zou er maar eens goed over nadenken en je afvragen of je hem nu echt wel zo leuk vindt of het idee een vriendje te hebben.
Ik zit er misschien helemaal naast maar ik krijg beetje het idee dat je nogal graag een vriendje wil ook al is hij niet helemaal wat je voor ogen had. Zou er maar eens goed over nadenken en je afvragen of je hem nu echt wel zo leuk vindt of het idee een vriendje te hebben.
maandag 18 juli 2011 om 20:17
Die ene centimeter maakt geen drol uit, er bestaan als je serieus wordt en het storend gaat vinden verhogingkjes voor in zijn schoenen. Dat hij geen auto heeft lijkt me niet onlogisch als je werkloos bent, het spaart geld en hij heeft hem niet nodig. Dat hij werkloos is maar tot een maand geleden werk had en druk zoekt vind ik niet van invloed als het mijn potentiele lover betrof. Dit alles vind ik dus eigenlijk inderdaad wat van het idee "ik wil alles en ik wil het nu".
Niet iedereen heeft alles voor elkaar en afgerond op zijn 27e, misschien heeft hij veel gereisd, veel gespaard of zijn zijn wensen bescheiden.
Wel vind ik het zorgelijk dat je je niet aangetrokken tot hem voelt. Dit kan natuurlijk nog komen (bij een ex van mij gebeurde dat bij mij pas na 3 maanden), maar je argumenten om wel met hem verder te gaan klinken wat berekenend omdat je helemaal klaar bent voor een relatie.
Dus, geef hem een kans maar dan oprecht of laat het los.
Succes in ieder geval!
Niet iedereen heeft alles voor elkaar en afgerond op zijn 27e, misschien heeft hij veel gereisd, veel gespaard of zijn zijn wensen bescheiden.
Wel vind ik het zorgelijk dat je je niet aangetrokken tot hem voelt. Dit kan natuurlijk nog komen (bij een ex van mij gebeurde dat bij mij pas na 3 maanden), maar je argumenten om wel met hem verder te gaan klinken wat berekenend omdat je helemaal klaar bent voor een relatie.
Dus, geef hem een kans maar dan oprecht of laat het los.
Succes in ieder geval!
maandag 18 juli 2011 om 20:19
Cappi, vatte het ook niet lullig op hoor! Waardeer je mening en je hebt nog gelijk ook
Zal er nog eens diep over nadenken, maar vrienden blijven we sowieso wel gelukkig. Twijfels zo vroeg al betekent meestal al weinig goeds, maar misschien zie ik te veel beren op de weg? Vandaar even de vraag naar objectieve meningen
maandag 18 juli 2011 om 20:41
maandag 18 juli 2011 om 20:51
quote:wortelsoep schreef op 18 juli 2011 @ 20:17:
Die ene centimeter maakt geen drol uit, er bestaan als je serieus wordt en het storend gaat vinden verhogingkjes voor in zijn schoenen.
Haha, ik vraag me af hoe je dat ter sprake brengt!
"Zeg Jan, het moet er toch maar eens van komen. Vind jij het ook niet storend dat ik met hakken aan bijna tien cm boven je uit toren? Ik heb iets voor je meegenomen om dat probleem uit de wereld te helpen."
Die ene centimeter maakt geen drol uit, er bestaan als je serieus wordt en het storend gaat vinden verhogingkjes voor in zijn schoenen.
Haha, ik vraag me af hoe je dat ter sprake brengt!
"Zeg Jan, het moet er toch maar eens van komen. Vind jij het ook niet storend dat ik met hakken aan bijna tien cm boven je uit toren? Ik heb iets voor je meegenomen om dat probleem uit de wereld te helpen."
maandag 18 juli 2011 om 20:55
quote:life_is_hard schreef op 18 juli 2011 @ 20:02:
En je vindt het niet zo belangrijk dat je die fysieke klik niet zo voelt?
Volgens mij ga je voor minder en dat moet je toch niet willen?????
En je vindt het niet zo belangrijk dat je die fysieke klik niet zo voelt?
Volgens mij ga je voor minder en dat moet je toch niet willen?????
maandag 18 juli 2011 om 20:59
We hebben eerder gezoend dus die fysieke klik kan er wel degelijk zijn! Misschien ben ik te veeleisend of wil ik het beste van het beste, ook al is dit niet reeel? Het is echt een goede jongen en we hebben veel en goed contact. Ben afgelopen 2 jaar niks beters tegen gekomen in ieder geval, de knappe jongens waren aantrekkelijk maar lang niet zo lief....
maandag 18 juli 2011 om 21:04
maandag 18 juli 2011 om 21:56
Wil jullie bedanken voor jullie eerlijk en heldere mening. Ergens wist ik het natuurlijk zelf ook wel, maar soms heb je het even nodig dat een objectief iemand er even naar kijkt. Ik ga vrijdag gezellig wat met hem drinken, sta alsnog open voor alles maar ga met de intensie van als vrienden wat drinken. En blijf gewoon rustig doorzoeken naar mijn echte droomman! Fijne avond iedereen!
maandag 18 juli 2011 om 22:53
Wel of geen auto, die ene cm zal mij ook een worst zijn.... maar dit:quote:life_is_hard schreef op 18 juli 2011 @ 19:55:
Ten eerste is hij 27 en woont nog thuis, want dat is wel makkelijk.Vreselijk zo'n onzelfstandige man, niets voor mij. Stel dat het wel wat wordt, kun jij gelijk zijn moederrol weer overnemen. Ik zou passen.
Ten eerste is hij 27 en woont nog thuis, want dat is wel makkelijk.Vreselijk zo'n onzelfstandige man, niets voor mij. Stel dat het wel wat wordt, kun jij gelijk zijn moederrol weer overnemen. Ik zou passen.