Oude scharrel laat ineens weer van zich horen

22-09-2019 22:34 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maanden geleden heb ik korte tijd gescharreld met een leuke man. Het was vrij casual, maar we hadden wel goede gesprekken. Na een aantal keren werd hij wat afstandelijk via de app, waarna het contact doodbloedde. Ik vond het even jammer, maar omdat het nooit heel serieus was geworden was ik er niet erg overstuur van.

Nu hebben we sindsdien geen contact gehad. Vanmiddag appte hij mij ineens (volgens mij niet dronken) over dat hij spijt had van hoe het gegaan was, dat hij zo gedaan had omdat hij bang was dat het te snel serieus zou worden, en hoe het nu met mij gaat.

Ik vraag me sterk af wat hij in vredesnaam hiermee wil en hoe ik hierop moet reageren. Ik vind niet per se dat hij zijn excuses hoeft aan te bieden en zeker niet na maanden geen contact. Zo gaan dingen nou eenmaal soms met scharrelen en daten, en ik vind het nogal gek om daar na al die tijd nog over te gaan praten. Is dit nou een poging om weer toenadering te zoeken en zo ja, is het verstandig om hierop in te gaan? Ik zou 'm misschien nog wel casual willen zien, maar sta niet te springen om iets serieus met iemand die zo grillig is in zijn opvattingen over mij.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Waarom dan wel voor iets casuals?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil sex en checkt even bij jou of je nog beschikbaar bent daarvoor.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-09-2019 22:35
Waarom dan wel voor iets casuals?
omdat mijn standaarden op dat gebied iets minder hoog zijn dan op relatiegebied :rolling:
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
22-09-2019 22:35
Hij wil sex en checkt even bij jou of je nog beschikbaar bent daarvoor.
Dit idd
Alle reacties Link kopieren
Die laatste zin snap ik niet helemaal, hoezo is hij grillig in zijn opvattingen over jou?
PinkeltjePinkelotje schreef:
22-09-2019 22:37
omdat mijn standaarden op dat gebied iets minder hoog zijn dan op relatiegebied :rolling:
Respect zou toch dé standaard moeten zijn. Hij heeft het dood laten bloeden, heeft geen neukie meer en ineens besta jij weer.
snoopylynn schreef:
22-09-2019 22:35
Hij wil sex en checkt even bij jou of je nog beschikbaar bent daarvoor.
+1
Ik zou wel gewoon een praatje maken, als hij heel snel flirterig/seksgericht wordt weet je dat hij gewoon jeuk had. Aan jou de keuze of je dat ziet zitten. Wel flauw dat ie daar dan niet eerlijk over is. Als hij echt geïnteresseerd is en spijt heeft van het verwateren van het contact omdat hij niets serieus wilde merk je dat snel genoeg en toont hij oprechte interesse in je. Een man met alleen jeuk is niet zo tactvol is mijn ervaring ;)
Violet-Nebula schreef:
22-09-2019 22:56
Ik zou wel gewoon een praatje maken, als hij heel snel flirterig/seksgericht wordt weet je dat hij gewoon jeuk had. Aan jou de keuze of je dat ziet zitten. Wel flauw dat ie daar dan niet eerlijk over is. Als hij echt geïnteresseerd is en spijt heeft van het verwateren van het contact omdat hij niets serieus wilde merk je dat snel genoeg en toont hij oprechte interesse in je. Een man met alleen jeuk is niet zo tactvol is mijn ervaring ;)
Of je vraagt het gewoon. Nog veel makkelijker en ook nog eens veel duidelijker.
snoopylynn schreef:
22-09-2019 22:35
Hij wil sex en checkt even bij jou of je nog beschikbaar bent daarvoor.

!!!! Precies
Op date gaan als je hem leuk vindt of interessant..
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
22-09-2019 22:45
Die laatste zin snap ik niet helemaal, hoezo is hij grillig in zijn opvattingen over jou?
misschien druk ik me niet helemaal goed uit, maar ik bedoel dat ik niet iets serieus hoef met iemand die dat pas in tweede instantie wil (stel dat dat zo is)
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-09-2019 22:48
Respect zou toch dé standaard moeten zijn. Hij heeft het dood laten bloeden, heeft geen neukie meer en ineens besta jij weer.
Ik vind dat persoonlijk ook weer niet zo heel respectloos als je toch alleen maar aan het scharrelen was. Ik zou alleen niet iets serieus willen met iemand die niet direct zeker over mij is.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Suðri schreef:
22-09-2019 23:21
Of je vraagt het gewoon. Nog veel makkelijker en ook nog eens veel duidelijker.
Zou je kunnen doen. Of hij eerlijk antwoord daarop geeft is een tweede. Je merkt het hoe dan ook snel genoeg of hij oprecht is.
Alle reacties Link kopieren
PinkeltjePinkelotje schreef:
23-09-2019 07:50
misschien druk ik me niet helemaal goed uit, maar ik bedoel dat ik niet iets serieus hoef met iemand die dat pas in tweede instantie wil (stel dat dat zo is)
Dan geef je dat toch gewoon aan?

Hey, je hoeft je niet te verontschuldigen, zo gaan dingen nou eenmaal.
Leuk wat van je te horen. Hoe gaat het?
We kunnen nog wel eens afspreken, maar puur platonisch.

Klaar
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
23-09-2019 08:22
Dan geef je dat toch gewoon aan?

Hey, je hoeft je niet te verontschuldigen, zo gaan dingen nou eenmaal.
Leuk wat van je te horen. Hoe gaat het?
We kunnen nog wel eens afspreken, maar puur platonisch.

Klaar
Maar dat wil TS volgens mij helemaal niet ?
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik dat je moeilijk doet. Soms kom je er later pas achter wat je wil. Schijnbaar vond jij jou toch leuker dan hij in eerste instantie dacht. Maar in jouw ogen heeft hij dus pech dat hij niet meteen wist wat hij wilde. Nou op naar de volgende dan maar (die hopelijk wel meteen perfect is).
PinkeltjePinkelotje schreef:
23-09-2019 07:52
Ik vind dat persoonlijk ook weer niet zo heel respectloos als je toch alleen maar aan het scharrelen was. Ik zou alleen niet iets serieus willen met iemand die niet direct zeker over mij is.
Wat bedoel je met dit dan?

iemand die zo grillig is in zijn opvattingen over mij.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
23-09-2019 10:22
Persoonlijk vind ik dat je moeilijk doet. Soms kom je er later pas achter wat je wil. Schijnbaar vond jij jou toch leuker dan hij in eerste instantie dacht. Maar in jouw ogen heeft hij dus pech dat hij niet meteen wist wat hij wilde. Nou op naar de volgende dan maar (die hopelijk wel meteen perfect is).
ik vind eisen dat iemand wel meteen perfect is toch wel anders dan niet meer iets serieus willen met iemand die niet eerlijk durft te zijn over zijn twijfels en daarom het contact laat doodbloeden. Wie zegt me dat dat niet nog een keer gebeurt?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 10:32
Wat bedoel je met dit dan?

iemand die zo grillig is in zijn opvattingen over mij.
Daarmee bedoel ik dat ik prima wil scharrelen met iemand die het niet goed weet en daar pas na maanden helder over is, maar dat ik iets serieus niet zie zitten.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
PinkeltjePinkelotje schreef:
23-09-2019 10:50
Daarmee bedoel ik dat ik prima wil scharrelen met iemand die het niet goed weet en daar pas na maanden helder over is, maar dat ik iets serieus niet zie zitten.
AH, dat is wat anders dan dat er staat volgens mij. Dan niet daten dus.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 10:51
AH, dat is wat anders dan dat er staat volgens mij. Dan niet daten dus.
yes, denk dat ik al wat slaperig was toen ik het schreef, maar dat bedoelde ik dus!
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Je standaarden zijn hoger zeg je, maar je overweegt wel nog contact? Dat rijmt niet helemaal voor mij. Helemaal niet in combinatie met de vraag wat zijn intenties zijn.

Het komt op mij over dat je het jammer vond dat hij je zo behandelde, dat je hem eigenlijk wel leuk vond en dat hij je hiermee een beetje kwetste, maar dat je dat niet toe durft te geven, en je jezelf nu hoger wilt plaatsen.

Mijn enige advies is; communiceer eerlijk. Vraag aan hem wat hij wil en zeg duidelijk wat jij wil.

Is het echt zo dat je niks vast wil en hem niet leuk vindt/vond, prima. zeg dat dan.
Maar als je hem wil leuk vond, en het jammer vond dat hij je zo behandelde, wees daar dan eerlijk over.
Recent hetzelfde meegemaakt, alleen deze man ging heel ver met excuses aanbieden enzovoorts. Direct geblokt. Ik denk dat hij letterlijk door zijn WhatsApp lijstje scrollt wie hij kan benaderen voor seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven