Ouders

20-12-2008 17:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_11357 wijzigde dit bericht op 26-12-2008 12:59
Reden: nvt
% gewijzigd
Er zijn van die boeken 'Mam/pap, vertel eens'. Kunnen ze alles over zichzelf in schrijven. Misschien een manier om het op te lossen.
Aan de reacties op jouw topic te lezen is dit inderdaad een moeilijk onderwerp.

Ik ben een aantal keren met mijn vader gaan borrelen. Niet in een schreeuwtent, maar gewoon gezellig waar wel muziek is maar je ook nog met elkaar kan praten. Dan komen er toch dingen op tafel die je niet ;s avonds met z';n allen op de bank en de tv aan gaat bespreken. Drankje erbij werkt ook nog op de praatspieren.

En anders misschien een inleidende vraag over hun ouders. Hoe was het bij jullie vroeger thuis mam, en wat heb jij anders gedaan bij mij?

En als je écht creatief bent: maak een mooi spel voor kerst met dit soort vragen. Waar dan door een tegenpartij antwoord op gegeven moet worden.

Sterkte!
Heel herkenbaar! Eigenlijk zou het antwoord heel simpel zijn: vraag het ze gewoon. Dat denk ik zelf dan ook maar toch...Op een of andere manier lukt dat niet zoals je met vrienden over elkaars leven etc praat.

Ik heb zoiets van huis dan ook niet bepaald meegekregen.

De tip van Star is een hele goeie, dat heb ik nl zelf ook gedaan! Als je ouders dat voor je willen doen dan is dat iets heel moois. Mij ontroerde het heel erg...

Er stonden dingen in die ik helemaal niet herkende. Ook leuke verhalen over vroeger.

Maar mooier zou het zijn als het in het dagelijkse leven zou voorkomen.

Weet je ook waarom je de laatste tijd emotioneel bent?
.
anoniem_11357 wijzigde dit bericht op 26-12-2008 13:00
Reden: nvt
% gewijzigd
Jaaaaa, maar nu wil ik weten waar je achter bent gekomen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven