Overdrijf ik nu of klopt dit niet?
zaterdag 12 juli 2008 om 11:58
Ik woon al jaren samen met mn vriend en we hebben 2 kinderen. Mn vriend gaat vaak alleen stappen en omdat hij makkelijk contacten legt, ben ik er niet heel happy mee. Maar goed, heb me er redelijk bij neergelegd dat hij t nodig heeft om te ontspannen. Nu ging hij gisteren na werk nog even door naar een straatfeest zei hij. K vond het al niets, had de hele dag met de kinderen rondgerend en had behoefte aan hulp en een beetje rust. Maar goed, hij wou dus gaan en zou zo rond 8 u half 9 thuis zijn.
Op dat feestje trouwens is er altijd kans (weet ik uit ervaring) dat hij bekende ex-en tegenkomt en 2 dames waarvan ik uit het verleden weet verliefd op hem zijn.
Hij komt dus doodleuk pas om half 10 thuis. Heeft al gegeten op het feestje.
Ik was pissed off, omdat hij niet eens gebeld had, dat hij wat later zou komen. Alsof hij nog single is en geen gezin thuis heeft zitten.
Later vraag ik m: en, nog bekenden tegengekomen op t feestje?
Ben je me aan t verhoren? is zijn reactie. Oh k weet t niet meer.
Ik werd toen echt boos en zei dat t toch een hele normale vraag is, om te vragen of hij nog bekenden heeft ontmoet? Hij draaide toen steeds erom heen en wou t gewoon niet beantwoorden.
Ben ik nou gek en klopt t gewoon van geen meter of heeft hij gelijk en spoor ik niet met zo'n vraag. Want sta op t punt om t gewoon even allemaal even een timeout te geven hier.
Laat aub weten wat jullie ervan vinden.
Op dat feestje trouwens is er altijd kans (weet ik uit ervaring) dat hij bekende ex-en tegenkomt en 2 dames waarvan ik uit het verleden weet verliefd op hem zijn.
Hij komt dus doodleuk pas om half 10 thuis. Heeft al gegeten op het feestje.
Ik was pissed off, omdat hij niet eens gebeld had, dat hij wat later zou komen. Alsof hij nog single is en geen gezin thuis heeft zitten.
Later vraag ik m: en, nog bekenden tegengekomen op t feestje?
Ben je me aan t verhoren? is zijn reactie. Oh k weet t niet meer.
Ik werd toen echt boos en zei dat t toch een hele normale vraag is, om te vragen of hij nog bekenden heeft ontmoet? Hij draaide toen steeds erom heen en wou t gewoon niet beantwoorden.
Ben ik nou gek en klopt t gewoon van geen meter of heeft hij gelijk en spoor ik niet met zo'n vraag. Want sta op t punt om t gewoon even allemaal even een timeout te geven hier.
Laat aub weten wat jullie ervan vinden.
maandag 14 juli 2008 om 15:02
Kun je niet een avond uit plannen met vriendinnen? Als je dat aan hem laat weten, kan hij die avond thuisblijven. Jij kunt eens lekker met je vriendinnen bespreken wat dit mispunt allemaal loopt te verkondigen en hoe belachelijk hij zich gedraagt. En dan samen wat oplossingen verzinnen.
Kom je na die avond thuis en hij heeft geen eten gekookt, dan weet je wat je daarvan mag zeggen...
Kom je na die avond thuis en hij heeft geen eten gekookt, dan weet je wat je daarvan mag zeggen...