overdrijf ik?

14-03-2017 08:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_335985 wijzigde dit bericht op 14-03-2017 22:48
Reden: -
% gewijzigd
quote:Kris81 schreef op 14 maart 2017 @ 08:51:

Ik ben heel duidelijk geweest dat als ik één leugentje, hoe lullig ook, ontdek, dat ik weg ben. Wil mezelf deze onzekerheid in mn hoofd niet meer aandoen. Hij zegt ook dat hij nooit verliefd is geweest, dat het puur spanning is geweest. Ik zag wat anders in z'n ogen.Waarom grote leugens accepteren en het nu laten afhangen van een (eventueel) klein leugentje?
Je bent nu een miniversie van wie je ooit was. Ongeacht of je partner je wel of niet iets heeft geflikt, als dit de uitwerking van een relatie is dan moet je daar mee stoppen. Je hebt in je leven maar één iemand op wie je altijd moet kunnen steunen en dat is wie je zelf bent. En nu ben je niets meer en blijf je bij een man die voor je neus om blijft gaan met iemand waar hij verliefd op was. Eigenlijk trekt hij een lange neus naar jou, je gevoelens en jouw idee van een relatie. Jij denkt dat als hij ontslag neemt jullie relatie beter zal gaan maar hij is dan nog steeds die lul die lak heeft aan jou. Soms win je meer als je je leven weer in eigen hand neemt i.p.v. smeken/hopen dat je eigen partner ineens weer respect voor je heeft.
quote:Geronimo2 schreef op 14 maart 2017 @ 13:27:

Je bent nu een miniversie van wie je ooit was. Ongeacht of je partner je wel of niet iets heeft geflikt, als dit de uitwerking van een relatie is dan moet je daar mee stoppen. Je hebt in je leven maar één iemand op wie je altijd moet kunnen steunen en dat is wie je zelf bent. En nu ben je niets meer en blijf je bij een man die voor je neus om blijft gaan met iemand waar hij verliefd op was. Eigenlijk trekt hij een lange neus naar jou, je gevoelens en jouw idee van een relatie. Jij denkt dat als hij ontslag neemt jullie relatie beter zal gaan maar hij is dan nog steeds die lul die lak heeft aan jou. Soms win je meer als je je leven weer in eigen hand neemt i.p.v. smeken/hopen dat je eigen partner ineens weer respect voor je heeft.

Dit lijkt mij ook de belangrijkste reden om niet verder te gaan in zo'n relatie..

Ik wens je veel kracht en wijsheid to
.

Wat je ook gaat doen, makkelijk is het niet.
Ik ben echt pro 'je kunt een ander niet verbieden iets wel/ niet te doen...

Maar er zijn uitzonderingen op de regel.

Het moment dat iemand mij niet respecteert en op die manier vernederd is die houding klaar.

Ik laat het niet toe dat iemand mij niet waardeert als mens ( levenslessen achter de rug) en dat zou niemand moeten doen.

Hallo, jij voelt je kut door twee mensen waarvan er 1-tje jouw gevoel toch echt wel serieus hoort te nemen.

Nee, vrienden zijn met iemand die je leuk hebt gevonden TIJDENS je relatie....kan niet, punt. Hij doet maar met die boodschap wat hij wil.

Trek je grens hierin.... hou op met het spelen van de 'begrijpende' vrouw. De enige die hier aan onder door gaat, ben jezelf. DAt gun je jezelf toch niet?
Dan zou ik ’t zo fijn vinden als hij me gewoon eens zou vragen wat ik ervan vind, hoe ik me voel, wat ik wil. En als je iemand anders fantastisch vindt, ja prima, dat kan, maar dúrf te kiezen. Dúrf mij ook een keuze te geven, want ik voel me op deze momenten een soort back-up vriendin.

Je legt de verantwoording van jouw leven in zijn handen. Je kan ook uit jezelf zeggen wat je ervan vindt en een keuze maken. Ik zou echt knettergek worden van deze situatie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven