Overdrijf ik ?
dinsdag 30 oktober 2018 om 09:40
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:03
Die van mij moet er niet aan denken....
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:55
Deed hij dus in gezelschap boos tegen jou omdat jij niet onmiddellijk reageerde? Wat zeiden zijn vrienden daar dan wel van?
Ik zou woedend worden als mijn vriend zou zeggen tegen twee meisjes dat hij een trio wil. En dat gehuil daarna is heel vreemd.
Dat je introvert bent is niet slecht hoor Er zijn genoeg mensen die dat juist waarderen
dus nee, je overdrijft niet
Ik zou woedend worden als mijn vriend zou zeggen tegen twee meisjes dat hij een trio wil. En dat gehuil daarna is heel vreemd.
Dat je introvert bent is niet slecht hoor Er zijn genoeg mensen die dat juist waarderen
dus nee, je overdrijft niet
dinsdag 30 oktober 2018 om 12:18
Na 4 maanden al dit gedrag en als je met hem erover wil praten huilen? Stoppen. Dit klinkt niet als een leuke partner, korte pijn nu dus ik zou er een punt achter zetten.
Zeker omdat je nu weer aan jezelf gaat zitten twijfelen terwijl je eindelijk weer een beetje lekker in je vel kwam te zitten.
Zeker omdat je nu weer aan jezelf gaat zitten twijfelen terwijl je eindelijk weer een beetje lekker in je vel kwam te zitten.
anoniem_371298 wijzigde dit bericht op 30-10-2018 12:29
0.34% gewijzigd
dinsdag 30 oktober 2018 om 12:42
dinsdag 30 oktober 2018 om 12:48
En je hebt na die avond niet direct gezegd dat hij z'n koffers kon pakken? Wat een respectloze eikel.Laartje199r schreef: ↑29-10-2018 22:54
Hij trok vooral met 2 meisjes erg op (wat ik absoluut niet erg vind. Maar het ging meer om de manier waarop) Erg intiem, veel aanraken, ook bepaalde opmerkingen, zoals oh ik zou wel een trio met jullie willen..
Tegenover mij deed hij die avond ook niet zo fijn. Ik was op een gegeven moment eindelijk leuk aan het praten met een paar van zijn vrienden. Hierdoor vond ik het ook gezellig. Hij riep mij op een gegeven moment en reageerde erg boos toen ik niet meteen reageerde. Terwijl ik het nu eindelijk gezellig had.
dinsdag 30 oktober 2018 om 12:53
Dit dus!Lucifer2018 schreef: ↑29-10-2018 23:17Als ik toch op een feestje ben en mijn nieuwe vriend vind dat ik niet met zijn vrienden mag praten en meteen op zijn roep moet reageren..en gaat zelf andere vrouwen zitten aanraken en trio's benoemen.. dan pak ik meteen mijn tas, je gaat daar dan toch niet blijven?
Flikker je een drankje naar hem of op minst noem je hem een lullo in zijn gezicht en ga je naar huis? Klaar.