Overdrijf ik ?

29-10-2018 22:54 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
M
anoniem_366289 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 22:21
Reden: Anonimiteit
99.90% gewijzigd
Ik zou het zelf ook echt niet fijn vinden, in mijn ogen overdrijf je ook niet. Denk je dat je met hem kunt praten over hoe jij je er bij voelt?
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Klinkt niet als een leuke man. Denk dat je dat goed aanvoelt.
.
Al vind je hem niet meer leuk omdat zijn linkerteen je niet meer aanstaat. Het is jouw leven, en hij klinkt inderdaad wat vreemd.
Je op je eerste feestje waar zijn vrienden bij zijn zo behandelen klinkt liefdeloos. Zijn best doen om je erbij te trekken en te laten zien hoe gek hij op je is klinkt logischer maar wie ben ik.
Nee je overdrijft niet. Het zou mij ook erg tegenvallen, zulk gedrag.
Al vind je hem niet meer leuk omdat zijn linkerteen je niet meer aanstaat. Het is jouw leven, en hij klinkt inderdaad wat vreemd.
Je op je eerste feestje waar zijn vrienden bij zijn zo behandelen klinkt liefdeloos. Zijn best doen om je erbij te trekken en te laten zien hoe gek hij op je is klinkt logischer maar wie ben ik.
Klinkt niet goed in mijn ogen. Zeker niet als je zo kort bij elkaar bent.
Je gevoel is je gevoel. Voelde het rot dan was het rot. Ik zou het niet relativeren met ‘het lag aan de drank’. Van drank en drugs worden eigenschappen uitvergroot niet gecreëerd.

Ik denk bij dit soort dingen altijd aan die Amerikaanse filosofe: when people show you who they are, believe them the first time.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 29-10-2018 23:04
26.25% gewijzigd
Dank jullie wel alvast voor de reacties. Ik heb hem de dag erna direct op aangesproken. Hierna was hij ook erg ontdaan (zelfs huilen). Masr ik heb hem nog niet over de rest verteld. Wat ik hier heb geschreven. Ik wil dit wel graag nog bespreken met hem.
Laartje199r schreef:
29-10-2018 23:03
Dank jullie wel alvast voor de reacties. Ik heb hem de dag erna direct op aangesproken. Hierna was hij ook erg ontdaan (zelfs huilen). Masr ik heb hem nog niet over de rest verteld. Wat ik hier heb geschreven. Ik wil dit wel graag nog bespreken met hem.
Huilen? Hierom?
Die man spoort echt niet. Wegwezen.
.
M
anoniem_366289 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 22:21
Reden: Anonimiteit
0.00% gewijzigd
Laartje199r schreef:
29-10-2018 23:03
Red flag.
kindrebel schreef:
29-10-2018 23:07
Red flag.
Waarom als ik vragen mag?
Huilen? Omdat jij niet mag praten met mannen/zijn vrienden maar hij mag wel, waar jij bij bent, lekker flirten met 2 andere dames en trio's voorsteltlen.. en jij dat niet tof vind?

Krokodillentranen, meer is het niet.
Blech. Daar droog je toch van op?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 23:13
18.92% gewijzigd
Laartje199r schreef:
29-10-2018 23:08
Als je dat zelf niet weet is er wat mis hoor.
Iemand die jou alleen meeneemt voor de sier (aanwezig zijn, maar vooral geen contact met andere mannen) en zelf wel populair gaat doen bij de rest van het gezelschap, klinkt niet gezellig.
En daarom gaan huilen? het is geen kleuter toch? Volgende keer gaat hij stampvoeten. En dan? Gaat hij je negeren? Of iets anders doen om jou te straffen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Klinkt als een lompe boer.. Wat de oorzaak van dergelijk gedrag is, is mij als man vreemd. Spreek hem op dit gedrag aan en kijk hoe hij hier op reageert.
Laartje199r schreef:
Mensen die gaan huilen als ze ergens op aan gesproken worden. Heel volwassen allemaal.

Misschien te negatief gedacht van mij. Maar in combinatie met die grote waffel als ie gedronken heeft... ik zou op mijn hoede zijn.
Laartje199r schreef:
Omdat wij dat weten.
Heeft ie borderline ofzo?
Dit wordt één groot drama, als je hiermee doorgaat.
.
Als ik toch op een feestje ben en mijn nieuwe vriend vind dat ik niet met zijn vrienden mag praten en meteen op zijn roep moet reageren..en gaat zelf andere vrouwen zitten aanraken en trio's benoemen.. dan pak ik meteen mijn tas, je gaat daar dan toch niet blijven?

Flikker je een drankje naar hem of op minst noem je hem een lullo in zijn gezicht en ga je naar huis? Klaar.
Laartje199r schreef:
Omdat hij dacht dat dit reden genoeg voor me zou zijn om te vertrekken.
Dat is het ook
Ik vind dat je juist vaak met drank op een inzicht krijgt in het karakter wat wat dieper verscholen ligt in een persoon. De gangmaker, de bangmaker, de onzekere, vul maar in. Zou dan ook wel weten wat ik ervan zou vinden....
Laartje199r schreef:
Omdat hij dacht dat dit reden genoeg voor me zou zijn om te vertrekken.
Nu wil ik niet vervelend doen maar als hij dat al doorheeft en het toch doet..
Kom op. Hij gokt dus gewoon met je.
Als je dit zelf ter sprake moet brengen en dan ook nog eens huilen...
Heel raar.
Je kunt je raar gedragen op een feest (niet ok Maargoed) maar dan doe je er ZELF alle moeite voor dit goed te maken.
Dit klinkt echt heel gek.
Huilen is emotionele chantage. Hij huilt, dus jij moet je weer aanpassen volgende keer. Jij mag iets niet erg of ongepast vinden, want dan moet hij huilen. Hij manipuleert je.
kindrebel schreef:
29-10-2018 23:11
Mensen die gaan huilen als ze ergens op aan gesproken worden. Heel volwassen allemaal.

Misschien te negatief gedacht van mij. Maar in combinatie met die grote waffel als ie gedronken heeft... ik zou op mijn hoede zijn.
Je quote is spot on.
En dit huilen klinkt niet als spijt dat hij het gedaan heeft, maar jammer dat hij erop is aangesproken.
Deze man is je VRIEND, dus hoort uit zichzelf ook aan jou te denken.
Niet zich zo te gedragen en dan ook nog eens te huilen als je er wat van vindt.
Mensen maken fouten daar gaat het niet om maar dit is van een andere orde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven