ow neeee

18-08-2012 17:06 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve viva lezeressen

ik heb een probleem...

De ruzie met mijn vriend is gister nogal uit de hand gelopen..

Als volgt is het gegaan,

we waren op een feest van zijn familie, grote familie veel onbekende voor mij.. Van te voren had ik aan m gevraagd of hij een beetje rekening met me wilde houden, zodat ik niet de hele avond alleen zou staan en als hij ergens heen zou gaan dat hij dat dan zal zeggen... Is dat gek??

We hebben een leuke avond gehad en hij heb uitgebreid met neven nichten ooms en tantes staan kletsen, wonderbaarlijk genoeg heb ik ook leuke gesprekken ( zonder hem ) gevoerd met familie..

Niks aan de hand, op een gegeven moment zei hij dat hij wat drinken ging halen, ok hij zou voor mij ook wat halen prima toch?

Na een half uur nog niet terug, ik was niet boos, maar ging wel even kijken ( vond het toch lang duren en had ook dorst ) Is dit nou gek??

Zat hij met een verre nicht hele gesprekken te voren ze hadden het erg gezellig, ik ging erbij zitten kletste wat mee. na een minuut of 5 werd ik voor mijn gevoel compleet genegeerd. Na een tijdje vroeg ik m of hij even mee naar buiten ging ( het was warm binnen en vond het niet zo leuk dat hij niks zei ) ondanks dat was ik helemaal niet boos ofzo maar wou wel even zijn aandacht..

Uiteindelijk nadat hij nog even met zijn ogen had gedraaid stonden we op..

Toe we weg liepen, zei hij boos in de gang dat ik niet zo aan m moest plakken...

auwww dat kwam hard aan, juist omdat we van te voren afspraken gemaakt hadden en ik daar bij een hele grote schoonfamilie zit die ik niet zo heel goed ken en ook nog erg mijn best zat te doen om hem ondanks de afspraken toch maar lekker zijn gang te laten gaan.. Had het eigenlijk ook nog redelijk naar mijn zin.

Ik was heel erg gekwetst ( nog steeds ) de lol was er meteen af, we zijn nog even gaan lopen om het uit te praten, ik kon mij niet meer er toe zetten om te doen of er niks gebeurd was.

Gelukkig was het al erg laat ( veel later dan we zouden weggaan ) en zijn we toen vertrokken...

allebij boos dus,

nu ben ik alleen thuis hij bij vrienden, we hebben vreselijke ruzie gehad weet niet of het goed komt.

het meest kwetst het me om dat ik voor mijn gevoel erg mijn best zat te doen om het gezellig te maken. Ik nog dacht dat hij dat wel gewaardeerd had, maar ook omdat het de laatste tijd niet zo goed tussen ons gaat en hij steeds minder leuke dingen met mij wil doen.. Dat hadden we net uitgepraat en ik dacht dat we voor deze avond goede afspraken hadden gemaakt en de draad weer een beetje aan het oppakken waren, maar dit was toch weer de spreekwoordelijke druppel ik kon het echt even niet hebben.

geef alsjeblieft je mening, Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Van te voren had ik aan m gevraagd of hij een beetje rekening met me wilde houden, zodat ik niet de hele avond alleen zou staan en als hij ergens heen zou gaan dat hij dat dan zal zeggen... Is dat gek??als hij van je houdt dan kent hij je wel een beetje en dan biedt hij dat vanzelf aan. Waarop jij het aanbod afslaat als je denkt dat je het wel redt door flink te zijn.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven