paar maanden verder en nog steeds woedend

15-09-2009 18:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken geleden heb ik ook een topic geplaatst en ik was erg blij met de reacties die ik heb gekregen. Alleen kan ik boek niet definitief afsluiten.

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest en ben het belangrijkste stukje vergeten. Het is al een half jaar geleden, maar de laatste 2 weken maak ik me der weer super druk over! Dat ik dus de laatste 2 weken iets van 6 smsen heb verzonden met wat ik er nu van vind.

Als 2de ik heb allang weer een relatie, als 3de wie gelooft nu in hemelsnaam dat iemand een half jaar lang elke dag iets gaat smsen, sorry maar dat is toch zo ie zo niet logisch. Jammer dat deze topic dus niet helemaal klopte! En beetje heel erg grappig om te zien dat er echt mensen die op zoiets nog gaan reageren. Sorry, denk even logisch na dat er dus een stukje ontbrak in de tekst!!!
Bedenk je bij iedere sms die je wil sturen dat hij zich of met zijn nieuwe vriendin of met zijn vrienden in de kroeg helemaal zit te bescheuren om wat je hem stuurt. Die kans zit er namelijk best in. Wellicht helpt dat.
Ooh naar is dat als een kerel zo in je gaat zitten..... mijn tip is dan ook heel gauw op zoek naar een echte leuke vent.

Zet hem op meid!!
Ik denk dat je nog teveel aan je woede hangt. Als je het echt zo zat zou zijn, dan besteedde je er geen energie meer aan. Vind een andere invulling voor je tijd, het is het echt niet waard. Dit bedoel ik niet lullig als van 'neem een hobby', maar verleg wel je focus.
Mijn situatie is anders, ik heb geen contact met ex, maar heb ook de bons gekregen nu 3,5 maand geleden.

Overigens op een normale manier uiteen gegaan.

Ik merk dat ik ook nog erg boos ben. ik schrijf brieven aan hem die ik niet verstuur, sport, praat erover met vrienden, we hebben 1 maal afgesproken sinds het uit is.

De boosheid, frustratie en onmacht maakt dat ik het niet kan loslaten. Ik heb er last van en krijg het idee dat ik hierdoor niet verder kom in het proces. Ik wil dat wel graag maar het belemmert mij.

Ik begrijp dat je je focus moet verleggen, rationeel, maar hoe ga ik dat voelen? Heeft iemand tips hoe je de boosheid kan loslaten? Ik wil hierover niet in gesprek met mijn ex, dat is geen optie.
quote:korenwolf wrote on 15 September 2009 @ 18:32:

Okee. Jij gaat het volgende doen: je pakt een vel papier en een pen. Dan schrijf je al die rot-smsjes die je aan hem zou willen sturen op dat papier. Net zo lang tot je echt niks meer weet (je mag een tweede, derde en vierde vel erbij pakken, indien nodig.) En dan spuug je nog een paar keer lekker op dat papier. Dan scheur je het in kleine snippers, doet het in een grote pan, gooit er een scheut spiritus over, gaat naar de tuin en steekt de zaak in de hens.

En dan is het klaar. Dan ga je met de rest van je leven iets leuks doen.Jij bent een lekkere, zeg! Wat als ze nou geen tuin heeft?!...
quote:Ligeia schreef op 15 september 2009 @ 19:36:

[...]

Jij bent een lekkere, zeg! Wat als ze nou geen tuin heeft?!... In de open haard (als ze die niet heeft.....ehm......in een asbak?)
quote:heejhallo schreef op 15 september 2009 @ 19:38:

[...]

In de open haard (als ze die niet heeft.....ehm......in een asbak?)

Op het balkon wil het ook wel hoor!! Doe maar meid.

Briljant idee Korenwolf
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Gooi je telefoon weg voordat hij aangifte doet van stalking. Alhoewel, aan de andere kant vind ik dat stalkers die aangifte verdienen, want misschien, heel misschien leren ze daarvan. Doorgaan dus. Nog heel even. Dan merk je vast hoe klaar hij met je is, en hoe boos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven