paar maanden verder en nog steeds woedend

15-09-2009 18:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken geleden heb ik ook een topic geplaatst en ik was erg blij met de reacties die ik heb gekregen. Alleen kan ik boek niet definitief afsluiten.

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest en ben het belangrijkste stukje vergeten. Het is al een half jaar geleden, maar de laatste 2 weken maak ik me der weer super druk over! Dat ik dus de laatste 2 weken iets van 6 smsen heb verzonden met wat ik er nu van vind.

Als 2de ik heb allang weer een relatie, als 3de wie gelooft nu in hemelsnaam dat iemand een half jaar lang elke dag iets gaat smsen, sorry maar dat is toch zo ie zo niet logisch. Jammer dat deze topic dus niet helemaal klopte! En beetje heel erg grappig om te zien dat er echt mensen die op zoiets nog gaan reageren. Sorry, denk even logisch na dat er dus een stukje ontbrak in de tekst!!!
Hij zal zelf vast ook denken dat hij zich erg in jou vergist heeft óf dat je erg veranderd bent ; elke avond een sms sturen? echt elke avond? En wat stuurt hij dan terug?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:levernis schreef op 15 september 2009 @ 18:11:

Even heel kort; Heel lang gedate met jongen, ondanks dat het telkens door miscommunicatie voornamelijk sms fout ging bleven we bij elkaar terug komen. Op een gegeven moment gaf hij aan dat hij er klaar mee was en via sms kreeg ik ineens te horen dat ik de moeite niet meer waard was, hij later tot inzicht kwam en achter was gekomen dat ik zijn type niet was, ik moest onthouden dat hij niks meer van zich zou laten horen en dat hij er echt klaar mee was. Hij is zo ontzettend veranderd. Hij wil me nooit meer zien, laat staan spreken. Ik had vorige maand nog interesse getoond in zijn reis, maar daar reageerde hij zo bot en raar op.

Waar het eigenlijk op neer komt; ik ben nog steeds zo boos op de manier hoe het allemaal is gegaan. Ik heb ontzettend veel vertrouwde informatie aan hem verteld, pas na 5 maanden had ik seks met hem omdat ik hem vertrouwde. En dat iemand zo kan veranderen in alle opzichten. Hij is totaal niet meer de persoon die hij was. Ik ben nog steeds zo boos dat ik bijna dagelijks voordat ik ga slapen nog eventjes een beklaag sms. Dit is natuurlijk super kinderachtig, maar als ik er alleen al weer aan terug denk, maakt het me super boos en vaak ook weer verdrietig dat iemand zo kan veranderen tegen over mij. Terwijl ik in mijn ogen nooit iets verkeerd heb gedaan. Hij gaf namelijk aan dat hij super teleurgesteld was in mijn houding en me daarom helemaal klaar met me is.

Hmm, dat je boos bent dat kan, maar het is niet normaal om na maanden nog steeds elke dag(?!) een sms te sturen. Zeker als het fout is gegaan door eerdere sms'jes.

Ik weet niet precies hoe lang het geleden is, maar ik zou toch echt zijn nummer wissen en gewoon niet meer sms'en.

Heel vervelend dat jij nog boos bent, maar het is inmiddels wel duidelijk dat het tweede dikgedrukte de waarheid is.

Stuurt hij nog een sms terug? Ik neem zelf aan van niet, maar dat kan ik fout hebben.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Miscommunicatie via sms, uitgemaakt via sms, beklagen (stalken) via sms... De moraal: niet meer sms-en.
Tja, als hij geen contact meer wil is het klaar, hoe bot hij dat ook laat weten.

Wat wil je bereiken door hem elke avond te sms´en? Als het je doel is hierin te blijven hangen en hem te irriteren en een open boek voor hem te zijn... ja, dan doe je dat goed.

Je boosheid is misschien terecht maar wel buitenproportioneel en vooral kut voor jezelf. Of is het juist fijn om boos op hem te zijn en hem te blijven zien als gemene hork?
This is an unacceptable timeline
Lees je vorige topic nog eens terug. Dat was best verhelderend.

Laat het achter je. Zo fout heeft hij je nooit behandeld, hij heeft je nooit beloftes gedaan. Het kan gewoon gebeuren dat je er na een tijd achter komt dat iemand niet je type is om een relatie mee te hebben, ook al heb je er wel een leuke tijd mee gehad. Lijkt me erg vervelend als zo iemand je dan lastig blijft vallen met klaag en smeek smsjes.

Grabbel je trots weer bij elkaar en let it go....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wow, gooi zijn nummer uit je telefoon! Ik bedoel, écht, nu! Iemand iedere avond smsen, een half jaar lang... Ben je wel helemaal lekker?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hey,

Waarom nog enige energie steken in iemand die zo bot tegen je doet? Het is jammer dat het zo gelopen is, maar waar is jouw zelfrespect? Stop met hem lastigvallen.

Als jij weet dat je niets verkeerd gedaan heb (buiten het hem nog steeds blijven lastigvallen dan toch), geloof daar dan in. Heb je zijn bevestiging nodig dat je niets verkeerd gedaan hebt? Nee, toch!

Als hij jou niet kan appreciëren zoals je bent, is dat zijn verlies. Maar ik kan wel begrijpen dat hij moe van je wordt door aan hem aandacht te blijven geven/vragen. Dat komt wanhopig over en helpt helemaal niet, integendeel, hij is er meer en meer van overtuigd dat hij blij kan zijn dat hij van jou af is! Daarom is hij ook zo veranderd, hij is dat constant contact zoeken van jou beu en wilt dat op die manier laten blijken (en eerlijk gezegd denk ik ook wel dat het anders nog minder tot je doordrong).

Alle contact verbreken dus, laat hem met rust en probeer jij je weer op jezelf te focussen.

Hoe meer je in jezelf gelooft, hoe minder bevestiging je van anderen nodig hebt, dat je toch echt wel een goed mens bent (lees: niets verkeerd gedaan hebt).

Als je daarvan overtuigd bent, komt er wel weer iemand op jouw pad die dat ook vindt.
quote:korenwolf schreef op 15 september 2009 @ 18:17:

Miscommunicatie via sms, uitgemaakt via sms, beklagen (stalken) via sms... De moraal: niet meer sms-en.en zo is dat!!
Elke avond een sms?

Pouquoi???

Denk je dat hij ineens denkt....ow jaaa...leuke meid, die wil ik terug!

Of denk je, ik zal hem eens laten merken hoe veel verdriet je me gedaan hebt...

En dan denk je dat DIT de ideale manier is....

Ik zou echt heel snel ophouden met smssen want eigenlijk is het enige wat je doet jezelf compleet belachelijk maken!

Zo wil je zelf toch niet te boek staan?

Dat je boos bent is ergens nog wel een emotie die te snappen is als een relatie uitgaat.

Maar get a gripp zeg....

Want wanneer was je eigenlijk van plan er mee op te houden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh nee! Ik heb het verkeerd geschreven. Ik sms helemaal niet elke avond. Af en toe nog eens als ik even boos ben. Echt super kinderachtig. Het nummer is allang gewist, maar die ken ik jammer genoeg helemaal uit mijn hoofd.
quote:levernis schreef op 15 september 2009 @ 18:26:

Oh nee! Ik heb het verkeerd geschreven. Ik sms helemaal niet elke avond. Af en toe nog eens als ik even boos ben. Echt super kinderachtig. Het nummer is allang gewist, maar die ken ik jammer genoeg helemaal uit mijn hoofd.Bedoelde daar mee te zeggen; Dat ik nog vaak boos er om ben als ik er aan terug denk.
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een nieuw abonnement afgesloten. Nu weet ik eindelijk waar al die sms'jes op slaan...
Kan die gozer alleen maar gelijk geven. iemand die na een half jaar nog steeds elke dag een sms stuurt spoort niet.
Maar wat wil je bereiken? Je kunt iemand moeilijk dwingen je leuk te vinden en hij is je niets verplicht; waar ben je dan zo kwaad om?
This is an unacceptable timeline

Oh nee! Ik heb het verkeerd geschreven. Ik sms helemaal niet elke avond. Af en toe nog eens als ik even boos ben.Ook veel te vaak en volkomen onnodig! Niet doen!
Okee. Jij gaat het volgende doen: je pakt een vel papier en een pen. Dan schrijf je al die rot-smsjes die je aan hem zou willen sturen op dat papier. Net zo lang tot je echt niks meer weet (je mag een tweede, derde en vierde vel erbij pakken, indien nodig.) En dan spuug je nog een paar keer lekker op dat papier. Dan scheur je het in kleine snippers, doet het in een grote pan, gooit er een scheut spiritus over, gaat naar de tuin en steekt de zaak in de hens.

En dan is het klaar. Dan ga je met de rest van je leven iets leuks doen.

Oh nee! Ik heb het verkeerd geschreven. Ik sms helemaal niet elke avond. Af en toe nog eens als ik even boos ben. Echt super kinderachtig. Het nummer is allang gewist, maar die ken ik jammer genoeg helemaal uit mijn hoofd.

Ook gewoon mee stoppen dus..

Gaat nergens over, gaat nergens heen, en je maakt jezelf nog steeds belachelijk!
@korenwolf BRIL-JANT
quote:levernis schreef op 15 september 2009 @ 18:11:

Even heel kort; Heel lang gedate met jongen, ondanks dat het telkens door miscommunicatie voornamelijk sms fout ging bleven we bij elkaar terug komen.Ik stam af van het tijdperk dat er nog geen mobiele telefoon bestond, laat staan dat de communicatie via SMS verliep. Wat is er tussen toen en nu gebeurd dat mensen niet meer verbaal met elkaar praten en dat de SMS en MSN dit heeft over genomen?
Wat wil je eigenlijk van hem?

Hij heeft je afgewezen en dat is klote ja, maar goed... Wat wil je nou?
quote:korenwolf schreef op 15 september 2009 @ 18:32:

Okee. Jij gaat het volgende doen: je pakt een vel papier en een pen. Dan schrijf je al die rot-smsjes die je aan hem zou willen sturen op dat papier. Net zo lang tot je echt niks meer weet (je mag een tweede, derde en vierde vel erbij pakken, indien nodig.) En dan spuug je nog een paar keer lekker op dat papier. Dan scheur je het in kleine snippers, doet het in een grote pan, gooit er een scheut spiritus over, gaat naar de tuin en steekt de zaak in de hens.

En dan is het klaar. Dan ga je met de rest van je leven iets leuks doen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:korenwolf schreef op 15 september 2009 @ 18:32:

En dan is het klaar. Dan ga je met de rest van je leven iets leuks doen.Mijn eerste gedachte was ook, schrijf dat joch een brief in plaats van in SMS taal je gevoel te uiten. Maar ik vind jouw advies veel beter .
Jeetje meisje toch, wat genant dat je je zo laat kennen om een kerel, waar is je zelfrespect gebleven?

Als ik hem was zou ik er trouwens hard over denken om je aan te klagen wegens stalken of het busje laten komen . In ieder geval zou ik hier niet smoorverliefd van worden...
Trouwens sms-en maakt meer kapot dan je lief is .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven