Pakt hij me nu terug??

03-06-2008 12:21 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke laatste keer...

Anders kan ik mezelf dus nooit meer vertonen op het Viva forum.

Het gaat dus om een vriend van mij waar ik 2 jaar geleden voor de eerste keer mee heb gezoend. Liefde moet van 2 kanten komen en dat kwam er dus niet uit destijds.

Nu is het weer gebeurd en naar mijn idee wel vanuit 2 kanten. (wat natuurlijk hartstikke leuk is) maar ik hoor maar niks van hem Hartstikke leuk als je zo'n onzekere miep bent als ik.. Dus ik bedenk al weer allemaal doem senario's terwijl er misschien niks aan de hand is.. En ik weet dat het allemaal pril is en er mensen zijn met veeeel grotere problemen maar dit is nu even mijn kleine dingetje.. Sorry..
Misschien wel wijsheid om hem daarvan op de hoogte te stellen? Dat hij niet als een idioot hoeft te vluchten op momenten dat hij me ziet en denkt dat ik een relatie met hem verwacht..

Dan kan de vriendschap misschien ook gewoon normaal verlopen?
Hoe oud ben je in Hemelsnaam?

Gewoon lekker een avondje zoenen zal het voor hem geweest zijn. Hij heeft je telefoonnummer dus als hij je leuker vond of relatiemateriaal dan had hij je wel gebeld. Dus ga vooral door met jezelf als een stalker voor te doen. Zal hij zeker erg waarderen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jij vindt hem leuker dan hij jou, dat hoef je niet te bagatelliseren. Het is fijn om na zo'n tijd weer eens mannelijke aandacht te krijgen, maar als je zo om z'n aandacht gaat zitten trekken, zul je het niet krijgen.

Je schreef zelf al dat je stalkachtige neigingen hebt als je iemand leuk vindt. Mooi, je bent je dat in ieder geval bewust. Je kunt er ook wat aan doen. Door op te houden met sms'en en contact te zoeken.

Als hij denkt dat hij voor jou moet vluchten, zegt dat meer over hem dan over jou. Mocht je hem weer tegen het lijf lopen, dan zou je gewoon kunnen zeggen dat hij jou niet hoeft te vermijden. Maar hou toch op met dat gesms, je wordt er alleen maar ongelukkiger van.
Die vraag is al eerder gesteld... Antwoord kun je opzoeken!

Ik zit hier met goede bedoelingen en hoop jullie ook misschien komen mijn vragen een beetje dom over op je... Heb je dit ook al vaker meegemaakt zeker??
quote:nickymz schreef op 08 juni 2008 @ 13:21:

Die vraag is al eerder gesteld... Antwoord kun je opzoeken!

Ik zit hier met goede bedoelingen en hoop jullie ook misschien komen mijn vragen een beetje dom over op je... Heb je dit ook al vaker meegemaakt zeker??

Is dit een vraag aan mij?

Nee ik heb dit niet meegemaakt. Het klikt of het klikt niet. En wat je ook kan opzoeken, ik schreef hier al eerder dat als problemen/miscommunicatie zoekt in een vriendschap je vooral moet communiceren via email en smsjes.

Volgens mij heeft hij de laatste keer toch duidelijk laten blijken dat er van zijn kant niet meer in zit dan vriendschap. Tenminste, kan mij niet voorstellen als je maar 10 min met elkaar praat, weggaat zonder gedag te zeggen, niet antwoord op je smsjes. Niet de hele avond met je doorbrengt, geen afspraakjes met je probeert te maken ........... moet ik nog even doorgaan? Dat die jongen niet hetzelfde gevoel heeft als dat jij voor hem hebt.

Laat hem even met rust. Als je hem weer ziet dan kan je hem altijd even spreken dat je alleen maar vriendschap wilt. En mocht je te ongeduldig zijn, dan zou ik voor bellen kiezen en niet voor smsen.
En wat ik bedoel met niet hebben meegemaakt, tuurlijk heb ik wel eens gehad dat ik een jongen leuker vond dan hij mij. Maar gewoon praten, vragen dan weet je het. Ik ga ze dan niet stalken met smsjes. Dat bedoelde ik met niet hebben meegemaakt. Het is al vervelend genoeg als het niet wederzijds is, maar dan wil ik me liever niet nog meer voor lul zetten om erachteraan te blijven lopen.
Ik heb echt een bord voor m'n hoofd..

Er zijn zoveel mensen die zeggen doe het niet en dan net dat kleine stemmetje in m'n hoofd dat zegt doe het maar wel..

Heb mijn hoofd blijkbaar nog niet vaak genoeg gestoten!
Hij heeft je heel duidelijk begrepen hoor, niks meer aan doen. Enneh..kan het zijn dat je je een beetje verveelt?
quote:wuiles schreef op 08 juni 2008 @ 13:59:

Enneh..kan het zijn dat je je een beetje verveelt? ik zei het toevallig ook bij het kletsgroepje.
nee niet zozeer..

waarom die vraag? Omdat ik zoveel post hier op het forum?

Maar heb m'n telefoon weg gedaan en houd de eer aan mezelf deze keer!

Bedankt voor jullie begrip en geduld en advies!! :-)
Hij is dus blijkbaar wel that into me...

Kreeg vandaag een smsje dat hij me toch wel erg leuk vind en zich een beetje dom heeft gedragen tegenover mij!! Wanneer hij me weer ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven