Partner is gaat te ver
woensdag 23 september 2020 om 23:10
woensdag 23 september 2020 om 23:10
Ik wilde alleen van hem weten hoeveel bedpartners hij voor mij heeft gehad. Ik wil niet tot in alle details te weten hoe zijn seksueel verleden er uit ziet. Ik heb hem wel eens gevraagd naar zijn eigen verleden puur om te kijken of hij me dan net zoveel kon vertellen als dat hij van mij vraagt. In feite weet ik niks, en dat wil ik ook niet van hem weten. Alleen van mij kan hij het niet accepteren.
woensdag 23 september 2020 om 23:11
woensdag 23 september 2020 om 23:12
Hoog tijd om elk seks-standje uit je vorige relaties uitvoerig te bespreken en te bespreken hoe geweldig dat wel was.Maymes schreef: ↑23-09-2020 23:10Ik wilde alleen van hem weten hoeveel bedpartners hij voor mij heeft gehad. Ik wil niet tot in alle details te weten hoe zijn seksueel verleden er uit ziet. Ik heb hem wel eens gevraagd naar zijn eigen verleden puur om te kijken of hij me dan net zoveel kon vertellen als dat hij van mij vraagt. In feite weet ik niks, en dat wil ik ook niet van hem weten. Alleen van mij kan hij het niet accepteren.![]()
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 23 september 2020 om 23:12
En waarom accepteer jij dit?Maymes schreef: ↑23-09-2020 23:02Hij is ook op andere vlakken jaloers. Als ik de telefoon na 1 oproep heb gemist, heb ik na enkele minuten +20 gemiste oproepen via verschillende netwerken. o.a. whatsapp, normaal bellen, facetime. Zijn standpunt is dat ik ten alle tijden bereikbaar voor hem moet zijn want stel... er gebeurd een keer wat, dan moet hij mij kunnen bereiken. Meanwhile sta ik gewoon rustig mijn gezicht te scrubben in de badkamer.
Hij houd al mijn volgers op social media bij. Hij vind dat ik geen mannelijke volgers mag hebben ongeacht of ik ze persoonlijk ken. Hij wilt heel graag dat ik regelmatig foto's van hem of ons samen deel op social media. Ik hou daar dus totaal niet van. (Van dat 'kijk mij' gedrag) Hij wil graag gezien worden en geeft aan dat ik anders mijn trots naar hem niet erken. Ik ben zelf van mening dat trots niet ontstaat door een fotootje op facebook/instagram, maar door een band en hoe je met elkaar omgaat.
hoe denken jullie hier over?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
woensdag 23 september 2020 om 23:14
Gevalletje onzekerheid. Bang dat zijn piemel te klein is. Bang dat ie niet zo goed kan beffen als zijn voorgangers. Bang dat jij je vorige bedpartner veel beter vond. Stel hem gerust.
Maar ook jaloers en dat is met onzekerheid een zeer slechte combi.
Een echte vent laat zijn vrouw vrij in haar doen en laten.
Maar ook jaloers en dat is met onzekerheid een zeer slechte combi.
Een echte vent laat zijn vrouw vrij in haar doen en laten.
woensdag 23 september 2020 om 23:26
Vreselijk , waarom vraag jij hoe denken jullie hier over?Maymes schreef: ↑23-09-2020 23:02Hij is ook op andere vlakken jaloers. Als ik de telefoon na 1 oproep heb gemist, heb ik na enkele minuten +20 gemiste oproepen via verschillende netwerken. o.a. whatsapp, normaal bellen, facetime. Zijn standpunt is dat ik ten alle tijden bereikbaar voor hem moet zijn want stel... er gebeurd een keer wat, dan moet hij mij kunnen bereiken. Meanwhile sta ik gewoon rustig mijn gezicht te scrubben in de badkamer.
Hij houd al mijn volgers op social media bij. Hij vind dat ik geen mannelijke volgers mag hebben ongeacht of ik ze persoonlijk ken. Hij wilt heel graag dat ik regelmatig foto's van hem of ons samen deel op social media. Ik hou daar dus totaal niet van. (Van dat 'kijk mij' gedrag) Hij wil graag gezien worden en geeft aan dat ik anders mijn trots naar hem niet erken. Ik ben zelf van mening dat trots niet ontstaat door een fotootje op facebook/instagram, maar door een band en hoe je met elkaar omgaat.
Daar heb jij zelf toch ook wel een mening over.
Dit is ontzettend ziekelijk gedrag en dit zal alleen maar erger gaan worden.
Je bent nu 2 jaar met hem samen maar zie jij je dit nog 20 jaar vol houden?
Binnenkort mag je helemaal niets meer en kan jij je eigen keuzes niet meer maken en constant op eieren lopen .
Nog eventjes en hij bepaald welke vrienden/Familie je wel mag zien en wie niet.
05-2019 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 23:30
2.87% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 23 september 2020 om 23:36
Ik had hem veteld dat ik nog nooit zo'n kleine piemel als de zijne had gezien en hij sexueel niet voldoet en het daarom uit maak.
Wat een randdebiel van een vent ,waarom vraag je ons eigenlijk of dit gedrag van die vent wel kan? Je weet met je verstand en je gevoel dat hier niks van klopt,dat je van verre het woordje Rennen al kan horen of niet dan.
Wat een randdebiel van een vent ,waarom vraag je ons eigenlijk of dit gedrag van die vent wel kan? Je weet met je verstand en je gevoel dat hier niks van klopt,dat je van verre het woordje Rennen al kan horen of niet dan.
woensdag 23 september 2020 om 23:41
Ooit zo'n partner gehad, vreselijk, en het werd erger en erger. Het liep hier op stuk, het begon precies zo: vragen naar exen, jaloers gedrag, controle behoeftig, bezitterig, wilde uiteindelijk alles bepalen en de stomste ruzies over hoe ik had gekeken naar iemand etc etc. Echt, ren weg hiervoor want het gaat niet over het wordt erger en het kan je helemaal opslokken en klein maken. Eng gedrag
anoniem_391672 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 23:42
Reden: spelfout
Reden: spelfout
0.13% gewijzigd
woensdag 23 september 2020 om 23:42
Dat mag hij mooi alleen gaan doen.Roodkapjeendewolf schreef: ↑23-09-2020 23:37Onzekerheid. Hoe meer ruimte je toe laat hoe meer hij gaat controleren en beheersen. Bodemloze put vaak. Bewaak je grenzen en ga hier niet in mee zodat hij leert omgaan met zijn onzekerheid.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 23 september 2020 om 23:46
Ik herken veel van wat je schrijft en als ik jou was zou ik ook wat andere topics met dit onderwerp gaan lezen. Ik hoop dat het je een iets breder perspectief gaat geven.
Ik zelf ben nu een week weg bij een soortgelijk jaloers en manipulatief geval en begin nu pas echt te zien hoe grensoverschrijdend de relatie was.
Je gaat jezelf aanpassen en op eieren lopen om maar de relatie te behouden, maar waarom? Je doet waarschijnlijk niet veel goeds in zijn ogen, hij wil je controleren en veranderen, je vleugellam maken. Als je met vriendinnen afspreekt, hebben jullie dan ruzie vlak voor of na die afspraak? En telkens wordt er weer een stukje van jou afgeschaafd, je begint aan jezelf te twijfelen. Dit hoort een partner niet te doen, je partner moet je laten bloeien en je goed laten voelen...
Ik zelf ben nu een week weg bij een soortgelijk jaloers en manipulatief geval en begin nu pas echt te zien hoe grensoverschrijdend de relatie was.
Je gaat jezelf aanpassen en op eieren lopen om maar de relatie te behouden, maar waarom? Je doet waarschijnlijk niet veel goeds in zijn ogen, hij wil je controleren en veranderen, je vleugellam maken. Als je met vriendinnen afspreekt, hebben jullie dan ruzie vlak voor of na die afspraak? En telkens wordt er weer een stukje van jou afgeschaafd, je begint aan jezelf te twijfelen. Dit hoort een partner niet te doen, je partner moet je laten bloeien en je goed laten voelen...
woensdag 23 september 2020 om 23:51
Ik vraag me af waarom je nog een relatie met hem hebt. Hier heb je toch helemaal geen zin in?Maymes schreef: ↑23-09-2020 23:02Hij is ook op andere vlakken jaloers. Als ik de telefoon na 1 oproep heb gemist, heb ik na enkele minuten +20 gemiste oproepen via verschillende netwerken. o.a. whatsapp, normaal bellen, facetime. Zijn standpunt is dat ik ten alle tijden bereikbaar voor hem moet zijn want stel... er gebeurd een keer wat, dan moet hij mij kunnen bereiken. Meanwhile sta ik gewoon rustig mijn gezicht te scrubben in de badkamer.
donderdag 24 september 2020 om 05:54
TO, he had in het verleden geen afspraken met je vriend en daarnaast is jouw verleden van jou en niet van hem.
Je bent hem helemaal geen verantwoording verplicht. Een kleine lul is vervelend, maar het karakter van een kleuter is nog erger.
Je bent hem helemaal geen verantwoording verplicht. Een kleine lul is vervelend, maar het karakter van een kleuter is nog erger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.