Partner is gaat te ver

23-09-2020 20:31 101 berichten
--
anoniem_644e0e6db01c1 wijzigde dit bericht op 14-11-2020 18:11
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk is dat niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat niet normaal en zou het bloedirritant vinden. Wij hebben bewust niet al te veel daar over gedeeld.

Maar wat ik vind maakt niet uit. Vast ook stelletjes die dik tevreden op de bank alle piemels en poezen uit hun geschiedenis uitgebreid bespreken :popcorn: t gaat erom of jij daar zin in hebt en zo te horen niet....

Zet dat liedje op van hou je bek en bef me :nut: wie weet helpt dat?!
Alle reacties Link kopieren
En dit gedrag sta jij al twee jaar toe?

Waarom?!?!?!
Alle reacties Link kopieren
Nee zeker niet normaal, beetje raar zelfs sorry
Is je vriend onzeker en projecteert hij dit op jou? Meer in de zin van ik ben de beste bedpartner die je ooit krijgt alleen weet ik de graadmeter niet.

Is hij ook op andere vlakken jaloers?
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare man!
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
En nee, dit is niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens aan mijn partner gevraagd hoeveel er voor mij waren. Daar krijg ik echt never nooit geen antwoord op. En stiekem ben ik daar heel blij om en trots op hem. Mijn punt is dat je geen antwoord hoeft te geven als jij dat niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
De mantra “schat, jij heb de grootste, de mooiste, de beste. Ik weet niet wat me overkomt, zoiets heb ik nog nooit gevoeld en meegemaakt. Ik ben zóóó blij met jou” regelmatig herhalen. Je mag dit best over de top overdreven doen, desnoods met oogrollen erbij. Maakt niet uit. Gewoon zeggen.

P.s. Als hij dan kribbig zegt “ik zit op voetbal, wij douchen samen, Ik weet dat je liegt” zoetjes lachen en zeggen “Maar je wéét toch dat een slappe echt helemaal niks zegt over hoe groot hij daarna groeit?! Ik dacht dat iederéén dat wist!”

En als hij daarna nog zeurt vragen of hij een schop in zijn ballen wil. Dan heeft hij iets wat je andere exen nog niet hebben gekregen van je.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onaantrekkelijk gedrag.
En nee, het is geen normaal gedrag en ik zou ook geen antwoord geven op zulke vragen. Sterker nog, na een paar keer zo’n gesprek zou ik de relatie verbreken, want het is echt ziekelijk gedrag.
tiswa wijzigde dit bericht op 23-09-2020 22:40
75.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is echt bizar gedrag. Moet er niet aan denken zeg, wat doet er nu toe?
Niet normaal en ik krijg er op de een of andere manier een viezig gevoel bij.
Ik zou het niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Waarom moeten vrouwen zulke dingen hier toch altijd komen vragen. Natuurlijk is dit niet normaal! Waarom denk je in godsnaam dat dit normaal is?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, nee, niet normaal. Ik heb nog nooit aan een partner gevraagd hoeveel bedpartners hij voor mij heeft gehad. Wat doet dat er toe???
Jij wil er niet over praten (vind ik normaal) dus dat heeft hij te respecteren.
Was hij voor jou nog maagd dat hij het allemaal zo spannend vind?
Alle reacties Link kopieren
Als ik met zo'n drammer opgescheept zat zou ik wellicht fantastische verhalen verzinnen. Kijken hoe hij reageert.
Klinkt ook een beetje vunzig dat hij van alles wil weten, het klinkt eigenlijk helemaal onaantrekkelijk om na 2 jaar daar nog over te zeuren. Dit gaat niet veranderen.
Voor mij klink jij vele malen volwassener dan hij. Ik vind het correct hoe je je nu focust op je relatie met hem en het verleden laat rusten.
Hij daarentegen zit zich te vergelijken met anderen, terwijl hij hij is en de anderen de anderen. Waarom vindt hij het zo nodig om zijn om de maat van anderen hun lid te kennen of te weten welke posities jij met anderen had. Nu is het jij en hij en alle anderen is van geen tel.
Hoe oud is hij?
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
23-09-2020 22:45
Als ik met zo'n drammer opgescheept zat zou ik wellicht fantastische verhalen verzinnen. Kijken hoe hij reageert.
:fortune:
“GATVER ieuwwww echt?”

En binnen twee weken wil hij ook een keer in je oor poepen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
23-09-2020 22:50
:fortune:
“GATVER ieuwwww echt?”

En binnen twee weken wil hij ook een keer in je oor poepen.
Nou ja, als je al 2 jaar met een baby opgescheept zit ben je vast wel wat gewend.
Lady_Day schreef:
23-09-2020 22:45
Als ik met zo'n drammer opgescheept zat zou ik wellicht fantastische verhalen verzinnen. Kijken hoe hij reageert.
:-D
Hij is ook op andere vlakken jaloers. Als ik de telefoon na 1 oproep heb gemist, heb ik na enkele minuten +20 gemiste oproepen via verschillende netwerken. o.a. whatsapp, normaal bellen, facetime. Zijn standpunt is dat ik ten alle tijden bereikbaar voor hem moet zijn want stel... er gebeurd een keer wat, dan moet hij mij kunnen bereiken. Meanwhile sta ik gewoon rustig mijn gezicht te scrubben in de badkamer.

Hij houd al mijn volgers op social media bij. Hij vind dat ik geen mannelijke volgers mag hebben ongeacht of ik ze persoonlijk ken. Hij wilt heel graag dat ik regelmatig foto's van hem of ons samen deel op social media. Ik hou daar dus totaal niet van. (Van dat 'kijk mij' gedrag) Hij wil graag gezien worden en geeft aan dat ik anders mijn trots naar hem niet erken. Ik ben zelf van mening dat trots niet ontstaat door een fotootje op facebook/instagram, maar door een band en hoe je met elkaar omgaat.

hoe denken jullie hier over?
Is hij ook zo open over zijn vroegere bedpartners dat hij daar alles over vertelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven