Partner is militair

20-06-2018 19:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,

Mijn partner is militair en dus werkzaam bij defensie.
Hij gaat in juli voor vijf maanden naar Curaçao.

Ik zou graag in contact willen komen met andere vrouwen die ook in dit schuitje zitten, waarvan hun partner militair is en uitgezonden wordt.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn.

Disclaimer: Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat ik hiervoor 'gekozen' heb, maar het lijkt me fijn om zo nu en dan wel eens contact te hebben met 'lotgenoten'.

Liefsss.
Hier zijn heel wat topics over. Google even.
ow, daar zijn volgens mij al heel veel topics over! moet je maar ff zoeken!
Klopt wel, maar ik kan ze niet vinden... Vaak vind ik topics die al in 2009 zijn gestart, ik wil graag recente topics. Iemand tips hoe ik daar bij kom?
Gek als je niet mee gaat
Gaat helaas niet ivm mijn werk. Ook krijgt hij 50/50 verlof, het kan dus zo maar zijn dat hij tijdens zijn verlof weer opgeroepen wordt om paraat te staan.
Is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt (dacht ik van te voren ook zo over)
Daar zijn gewoon speciale groepen voor hoor. Als die er voor jouw vriends peloton niet een is start er dan zelf een. Dan heb je echte lotgenoten. Maar dacht dat er al zoiets bestond. Even navragen anders.
Dan heeft 'ie ruim de tijd om naar wat Antilliaanse dames te kijken ;-D
relaties/militair-als-partner/list_messages/9
quattro35 schreef:
20-06-2018 19:47
Dan heeft 'ie ruim de tijd om naar wat Antilliaanse dames te kijken ;-D
Sex, drugs en rock 'n roll.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn man is ook militair.

Curaçao is mijn man nog niet geweest.
Als hij daar naar toe zou moeten zou ik hem zeker opzoeken daar.
Trouwens...krijgen ze wel een (uitzend) toelage voor hun verblijf op Curaçao?
valisa wijzigde dit bericht op 22-06-2018 21:39
40.71% gewijzigd
Vaak organiseerd het veteraneninstituut bijeenkomsten oa ook voor thuisblijvers. Misschien kan je daar iets in vinden.
Hoihoi,

Mijn partner is ook millitair.
Laatst is hij terug gekomen van een half jaar uitzending naar Afrika.

Ik kijk er met een dubbel gevoel op terug.
Aan de ene kant heb ik heel erg mijn eigen ''dingen'' weer ontdekt, ontdekt dat ik het toch wel leuk vond om te gaan stappen enz. Dit deed ik vrij weinig meer. Nu hij thuis is ben ik dit gewoon blijven doen, dus dat is wel echt een voordeel.

Daarnaast heb ik ervaren dat je bij thuiskomst echt weer naar elkaar toe moet groeien. Ondanks dat er whapsapp en Skype is deel je toch een stuk minder met elkaar. Het duurt wel even voor je weer op het zelfde level zit(bij ons althans).

Maar bij ons is dit helemaal goed gekomen en voelt weer precies zoals voor de uitzending. Het komt goed! Als je er beide je best voor doet :)

Kun je niet 5 maandjes gaan werken in Curacao? Haha grapje hoor.
Je gunt hem ook zijn eigen ''ding'' daar natuurlijk.
Joy28 schreef:
20-06-2018 20:29
Vaak organiseerd het veteraneninstituut bijeenkomsten oa ook voor thuisblijvers. Misschien kan je daar iets in vinden.
Klopt ja, al vond ik er zelf weinig aan. Maar ik kan begrijpen dat , wanneer je niet zo'n grote sociale kring hebt, het wel waardevol kan zijn.
Mwrosa schreef:
22-06-2018 22:32
Klopt ja, al vond ik er zelf weinig aan. Maar ik kan begrijpen dat , wanneer je niet zo'n grote sociale kring hebt, het wel waardevol kan zijn.
Klopt. Ik ben er ook nog nooit geweest. Mijn man is veteraan. Als ik de behoefte een keer heb kan ik contact opnemen. Maar van mij hoeft het ook niet echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven