Partner (lat ) belt niet als ik zeg er doorheen te zitten

06-08-2020 22:47 415 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief en ik latten. We hebben samengewoond maar dat was lastig met drie kids van mij en vijf van hem. Nu gaat het redelijk.

Ik had vandaag een hele zware dag. Niet echt iets groots, maar veel gedoe met de kids. Drukte. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel.

Lief heeft een verjaardag vanavond. Ik laat hem om 20.00 weten dat ik er behoorlijk door heen zit. Hij vraagt of hij wat voor me kan doen. Ik app terug dat ik het fijn zou vinden even te bellen.

Hij heeft mijn app nog niet eens gelezen (is wel nog online geweest).

Ik voel me niet serieus genomen door hem en ben teleurgesteld dat hij er niet (even) voor me is.

Is dat terecht? Of stel ik me aan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien dacht hij dat je hem opbelt? Ik zou dat ook eigenlijk verwachten....
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik nou weer niet verwachten. Als vriend op een verjaardag zit, of bv. op zijn werk, en ik app dat ik graag even wil bellen, zou ik daarna niet zomaar zelf bellen. Ik zou dan eerst even een reactie afwachten of bellen nu wel uitkomt. (Als ik hem echt dringend nodig heb, maar dan wordt het gesprek ws. heel kort, bel ik hem direct en vraag als eerste of het uitkomt.)
lariba wijzigde dit bericht op 06-08-2020 22:52
26.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee dat verwacht hij zeker weten niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je niet dan?
Hij zit op een verjaardag. Bel een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij op een verjaardag zit en ik heel zeker weet dat hij het vervelend vind als ik zou bellen.
Hij heeft het dus nog niet gezien?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend zit op een feestje. Wat verwacht je dan van hem? Dat hij zich uit het gezelschap terugtrekt om een uur met jou te gaan zitten bellen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Had je gespecificeerd wanneer je wilde bellen?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
06-08-2020 22:52
Je vriend zit op een feestje. Wat verwacht je dan van hem? Dat hij zich uit het gezelschap terugtrekt om een uur met jou te gaan zitten bellen?
Nee, maar dán moet hij dus ook niet vragen of hij iets kan doen. Dan moet hij iets appen van 'veel sterkte' of zo, zonder verder verwachtingen te scheppen.
lariba wijzigde dit bericht op 06-08-2020 22:54
5.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nineke schreef:
06-08-2020 22:52
Omdat hij op een verjaardag zit en ik heel zeker weet dat hij het vervelend vind als ik zou bellen.
Dan vindt hij het toch net zo vervelend om jou te moeten bellen? Waarom verwacht je dat dan van hem?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ga op bed. Lekker slapen. Morgen weer uitgerust wakker worden en erop uit met de kinderen. En morgen ergens gewoon even bellen, zonder verwijten. Want hij had iets anders nu, namelijk een verjaardag.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Lariba schreef:
06-08-2020 22:53
Nee, maar dán moet hij dus ook niet vragen of hij iets kan doen. Dan moet hij iets appen van 'veel sterkte' of zo, zonder verder verwachtingen te scheppen.
Dat is zeker zo.
Hij heeft het niet gelezen en hij zit op een verjaardag! Verman jezelf en laat hem even met rust. Bel een vriendin als je steun nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Lariba schreef:
06-08-2020 22:53
Nee, maar dán moet hij dus ook niet vragen of hij iets kan doen. Dan moet hij iets appen van 'veel sterkte' of zo, zonder verder verwachtingen te scheppen.
Maar waarom val jij hem lastig terwijl je weet dat hij op een verjaardagsfeestje zit? Had dat niet kunnen wachten tot morgen? Of moet JOUW behoefte direct vervuld worden? Waarom hem niet rustig zijn feestje laten vieren, zelf desnoods een glas wijn nemen en relaxen, de zaken even laten bezinken en als het je dan nóg dwarszit, gewoon met hem bespreken op een rustiger moment?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik snap dat je hem graag zou spreken maar je zegt dat hij vanavond een verjaardag heeft. Had je verwacht dat hij daarvan thuis bleef om jou te bellen?
Doreia* schreef:
06-08-2020 22:54
Ga op bed. Lekker slapen. Morgen weer uitgerust wakker worden en erop uit met de kinderen. En morgen ergens gewoon even bellen, zonder verwijten. Want hij had iets anders nu, namelijk een verjaardag.
Goed advies.
Trouwens je titel klopt niet. Hij gevraagd wat je nodig hebt, en je hebt geantwoord maar dat heeft hij nog niet gezien.
Je stelt je aan. Had hij dan met zijn telefoon in zijn hand moeten wachten tot je terugappte of zo? Wat wil je?
Alle reacties Link kopieren
je stelt je aan TO, je weet dat hij een verjaardag heeft. Kijk, als het een situatie om leven of dood was had ik het gesnapt. Ga slapen en bespreek het morgen
Wat had je gedaan als je geen partner had gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft mijn antwoord wel gezien. Maar reageert er helemaal niet op.

Meesten hier geven aan dat ik zeur. Thanx. Dat kan namelijk best in mijn huidige gemoedstoestand. Haha. Daarom wilde ik juist even checken. Ik vind het in mijn huidige humeur namelijk helemáál niet leuk dat hij niet even terugappt of kort belt. Maar realiseer me ook dat dat mijn verwachting is die wel eens niet reeel kan zijn. Vandaar dus mijn vraag hier.
nineke schreef:
06-08-2020 22:52
Omdat hij op een verjaardag zit en ik heel zeker weet dat hij het vervelend vind als ik zou bellen.
En hij moet maar buiten gaan staan om jou te bellen? Best gekke verwachting.
Alle reacties Link kopieren
nineke schreef:
06-08-2020 23:03
Hij heeft mijn antwoord wel gezien. Maar reageert er helemaal niet op.

Meesten hier geven aan dat ik zeur. Thanx. Dat kan namelijk best in mijn huidige gemoedstoestand. Haha. Daarom wilde ik juist even checken. Ik vind het in mijn huidige humeur namelijk helemáál niet leuk dat hij niet even terugappt of kort belt. Maar realiseer me ook dat dat mijn verwachting is die wel eens niet reeel kan zijn. Vandaar dus mijn vraag hier.
Maar, even advocaat van de duivel. Als je zélf al min of meer dacht dat je verwachting niet reëel was, of niet redelijk, waarom dan de noodzaak om dat hier te "checken"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vervelend dat je zo'n bericht stuurt wanneer hij op een feestje zit. Kon je geen vriendin bellen of jezelf gewoon vermannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven