Pas getrouwd.

22-09-2010 23:31 148 berichten
Beste medeforummeressen,

Ik, of ik moet natuurlijk tegenwoordig zeggen, wij, wij zijn pas getrouwd.

Mijn meneer en ik.

Eindelijk.

Maar ja.

Dit is mijn, en gelukkig ook zijn, eerste keer.

Ik voel me een beetje als een pas bevallen moeder.

Onwennig over de rol die ze toebedeeld heeft gekregen.

Hoe vind jij dat ik me voortaan moet gedragen?

Heb jij, evt als ervaringsdeskundige, gouden tips voor me?

En om te beginnen met een dilemma dat door mijn hoofd spookt:

Is het dan nu de tijd om het haar te kortwieken en mijn hakken aan de wilgen te hangen..?
Bovendien was dat in het Turks.
Je hebt geen ring?

OMG Kjong, waar zat je met je gedachten? Die ring daar drááit het allemaal om, tsk.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 23 september 2010 @ 13:38:

He wat vervelend BAM. Voedselvergifteging vanwege verkeerde traiteur zeker? Hoor ik wel vaker.Nee doodgeschrokken toen ik mijn krulspelden was vergeten.
Geen ring Kjong???

Waar zit dan je ketting aan vast?
jaja zonder ring (met grote steen erin) en achternaam geen huwelijk natuurlijk..
Feitelijk ben je dus nu niet getrouwd Kjong, want waardeloos zonder ring en bijbehoren. Tis beter voor je, echt.
Maar wel een leuk feestje gehad.. kijk, dat scheelt weer!
Later is nu
F*ck dat feestje, de ring, de RING!
Oh-oh. Ik lees nu pas goed die zin over de huilende secretaresse....
Een ring met een steen?

Wat voor steen?

Ik heb geen verstand van stenen.Oh je bedoelt een kiezelsteen? Ja naturulijk anders past het niet. Haha. Ik zie mezelf als met een stuk rots hangend aan mijn hand lopen.

Jullie moeten voortaan wel wat specifieker zijn hoor. Anders kan mijn meneer nooit de boodschap juist overbrengen aan zijn secretaresse. Die heeft nl altijd pecht als ze iets in mijn belang moet doen. Alsof er een vloek op ligt, arm schaap.

Als ik zijn achternaam heb, als, mag ik dan ook zijn post openen, smsen en mails lezen?

Of gaat briefgeheim op voornaam?
Ja dat feestje was echt heel erg leuk.

Ging er wel iets anders aan toe dan ik had gedacht en mijn vrijgezellenfeestjesvriendinnen hadden verwacht, maar het was het meer dan waard.

Er mocht geen bier komen. Maar ja dat snap ik wel. Anders moet je er zo van boeren. En je moet constant naar de wc. Niet zo netjes op een officiele gelegenheid.

Dus er was thee.

En alle vrouwen zaten in een ruimte achter. Snap ik ook best. Je hebt de rest van je leven nog om elkaar te zien en vast te pakken toch? Het was een belevenis. Wanneer zie je nou allemaal vrouwen op een kluitje? Er was geen zit of staplaats meer over.

Er waren minder mannen aanwezig, en zij hadden de ruimste kamer, maar ik geloof niet dat zij het zo gezellig hadden als wij.

Het was echt fijn toen we weer bij elkaar waren en samen naar mijn schoonouders huis te gaan om de huwelijksnacht door te brengen.
Heb je ook een mooi wasritueel gehad Kjong en een goede scheerbeurt (nog maar niet te spreken over die andere beurt).
Wel handig trouwens dat je nu niets meer aan je haar hoeft te doen hè, nu je een hoofddoek opmoet van hem.
ik had nog een vraag: hadden jullie nou ook die Enorme Klik?? Je weet wel; dat je gewoon wééééét dat het echt Echt is; zo'n klik dus. Hadden jullie dat?
Bij ons is er niks echt, 1 grote droom.
Ik ben niet getrouwd, ook niet met een Turk maar toch hoofddoek. Vanwege chronische baid hairday.
quote:blop schreef op 23 september 2010 @ 15:28:

ik had nog een vraag: hadden jullie nou ook die Enorme Klik?? Je weet wel; dat je gewoon wééééét dat het echt Echt is; zo'n klik dus. Hadden jullie dat?Soulmate bedoel je zeker?
quote:Ainne schreef op 23 september 2010 @ 15:34:

[...]

Soulmate bedoel je zeker?je kan alleen maar De Klik hebben met je soulmate...je enigste, eigenste mannie, je schattie, je hubbydebubby
Nee hoor die hoofddoek hoeft echt niet.

Hji vindt mijn haar zo mooi en dat mag ik heus wel iedereen laten zien.

Het is alleen zo onhandig, dat lange haar.

Daarom ben ik ook zo blij met jullie en jullie tips:

Kort op het hoofd en lang op de schede, aangezien het toch dezelfde kleur is.

Gisteren heb ik niet vanaf de bank gewenkt en gewenst dat ik thee wilde, maar ik heb thee voor hem gemaakt. Op zijn sloffen. Zodat ik die zo had voorverwarmd.

Ik weet het, ik ben er nog lang niet, aan jullie ervaringen te meten, maar ikw ilde toch even zeggen dat het begin gestart is.

Dankjullie wel!
Kjong, voordat je naar de kapper gaat, de sleutel naar het beste mariéekapsel is de wens van je man (dat ik dit nog uit moet leggen, maar goed, je begint net).

Als hij lang haar mooi vindt, dan hou je toch lang haar? Heeft zijn secretaresse soms ook geen lange lokken? Je wilt toch zeker niet dat hij buitenshuis gaat zoeken wat hij thuis niet kan vinden? Of wel soms?

Het antwoord voor de krulspelden is: wacht tot je man naar bed gaat, wees beschikbaar voor zijn eventuele behoeften. Zodra hij slaapt (dit gaat meestal heel snel) neem je een douche en was je je haar. Krulspelden erin, halfuurtje onder de kap en klaar is Kees. 's Morgens zet je de wekker gewoon een uurtje voordat hij op moet staan, zodat je hem fris gewassen en gekapt wakker kunt maken voor het ontbijt.

(Het wisselen van het beddengoed na het paren zonder dat je man wakker wordt, is voor gevorderden. Veel vrouwen krijgen dit pas in hun tweede of derde huwelijk onder de knie.)
Ga in therapie!
Aanvulling: uiteraard ben jij piekfijn gekleed als je hem wakker maakt. Niets zo ordinair als een vrouw die met warrige haren en in negligee haar man bij de voordeur uitzwaait. Negligees zijn voorbehouden voor de zondagse beurt.
Ga in therapie!
ik zou me kleden zoals Dubiootje's avatar; dat is de droom van elke man! Heb je een beetje spierballen om te laten rollen? Nee? Schaf dan gauw een wasbord aan en schrob je wasgoed voortaan schoon in plaats van het in de wasmachine te mikken.

begrijp ik trouwens dat er al een paar eieren in je liefdesnestje lagen vóórdat jullie getrouwd waren? Vink niet zo netjes maar ik merk dat je je leven wilt beteren dus ik wil ke er ook weer niet al te hard om af fikken.
Oh blop, dat vind ik zó fijn om te horen, dat jij ziet dat ik mijn leven wil beteren!

En dat moet lukken met tips als 'geen neekliesjee behalve op zondag' al weet ik even niet waarom ik hem moet uitzwaaien op zondag. Behalve dan voor het bowlingtoernooi, maar dat is pas aan het eind van de middag.

Ik zal het met hem overleggen. Haar eraf of niet.

Ik hoop eigenlijk dat hij kort kiest, want als ik echt van jullie krulspelden moet ingaan doen, eindig ik toch met een kort koppie, omdat ik klitten draai.

Beddengoed verwisselen?

Je bedoelt het matras omdraaien?

Of lakens verschonen?

Maar dat moet toch alleen met de jaarlijkse voorjaarsschoonmaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven