Pff ben zo radeloos

12-11-2017 12:33 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
done
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2017 13:45
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
99.62% gewijzigd
Zo, nou joh, tis wat. Stuur een appje: ik zal de muur voor je repareren.
Probleem opgelost.
Ik maak ook wel eens wat stuk. Jammer dan, laten repareren en klaar. Maak er niet zo'n drama van.
heb ik al gezegt, maar ze zegt "ik zal het zelf wel fixen" ik wil haar dood graag helpen
en zoek een goede psycholoog
Nou zeg, jullie verdienen elkaar. Wat een drama om een muur. Het eerste butsje is vreselijk maar er zullen er nog velen volgen.

Zo over de zeik raken van een beschadigde muur, stel dat er echt iets ergs gebeurt, wat moet je dan?
:whistle:
Hoe oud ben je
Dit komt nooit meer goed. Verschrikkelijk! Wat heb jij het verpest!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Man man man dit klinkt me een portie ongezond... Zij moet normaal doen en jij moet je niet zo angstig opstellen. Dit slaat echt helemaal nergens op.
het gaat niet alleen over die muur, het feit dat ik niet mijn verantwoordelijkheid heb genomen daarvoor is ze teleurgesteld, ik was in shock en ben dan 30 min later zo maar weggegaan, ik heb mijn verantwoordelijkheid niet genomen :(

ik kon op dat moment niets zeggen ik was wat verschoten, ik ben dan maar weggegaan 30 min later en ze vind dat ik haar heb laten zitten met de miserie
anoniem_358663 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 12:42
24.68% gewijzigd
SoulinPain schreef: ↑
12-11-2017 12:38
heb ik al gezegt, maar ze zegt "ik zal het zelf wel fixen" ik wil haar dood graag helpen
Nou bestel een kist alvast.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In shock vanwege een gebutste muur? Is dat niet een beetje overdreven?
Sunshine585 schreef: ↑
12-11-2017 12:42
In shock vanwege een gebutste muur? Is dat niet een beetje overdreven?
ik was wat verschoten ook omwille van dat ze kwaad werd
12-11-2017 12:41
het gaat niet alleen over die muur, het feit dat ik niet mijn verantwoordelijkheid heb genomen daarvoor is ze teleurgesteld, ik was in shock en ben dan 30 min later zo maar weggegaan, ik heb mijn verantwoordelijkheid niet genomen :(

ik kon op dat moment niets zeggen ik was wat verschoten, ik ben dan maar weggegaan 30 min later en ze vind dat ik haar heb laten zitten met de miserie

Om een gat in de muur?
Je reageert alsof je iemand hebt doodgereden
12-11-2017 12:43
Is ze dan echt wel zo leuk en lief?
Ik vroeger zoveel fout gedaan , en telkens doe ik dingen fout, toch blijft ze bij mij, ze verdient iemand beter dan mij.

ik had direct moeten komen met een oplossing van "ik repareer die muur wel voor je" maar neen ik ben weggegaan
12-11-2017 12:43

En ze draaide in een half uur daarover niet bij? Vreemd. Die woning is er toch voor haar gemak en bedoeld om in te leven?

Zelfs mijn veertienjarige gaat volwassener om met zulke tegenslagen. Die heeft gisten zijn drie weken oude telefoon aan gruzelementen laten vallen.
ze is een super madam, ik kan geen leven voorstellen zonder haar, jamais, never
alleen verpruts ik het een beetje.
Jeetje, wat een overdreven gebeuren. Van allebei! Je zegt gewoon: sorry, ik (mijn vader, mijn oom of wie ook die handig is) zal het repareren. Klaar ben je. Als ze hier van uit haar plaat gaat, zal ik toch een leukere vriendin zoeken.
Find people who will make you better (M. Obama)
Een zware fout? In shock?

Ehhhhh..... Jij gaat het nog heeeeeel moeilijk krijgen als er echte problemen op je pad komen!
Ik hoop dat je nog heel jong bent.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
ik zal vanmiddag naar de winkel gaan om wat plamuur werk te kunnen verrichten op haar kot en hopelijk komt alles goed
12-11-2017 12:46
ze is een super madam, ik kan geen leven voorstellen zonder haar, jamais, never
alleen verpruts ik het een beetje.

Niet jij alleen hoor, zij ook. Hoe kan het dat ze zo boos is om een stukje muur en dat jij zo in de stress schiet daarover. Klinkt allebei niet gezond.
12-11-2017 12:47
ik zal vanmiddag naar de winkel gaan om wat plamuur werk te kunnen verrichten op haar kot en hopelijk komt alles goed
Natuurljk, niet zo dramatisch doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Radeloos? In shock? Een zware fout?

Heel vervelend wat er gebeurd is, maar je reageert in mijn ogen extreem overtrokken op een kleinigheid. Gaat het verder eigenlijk wel goed met jou/jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven